بهتر پلیس در ساحل گنجینه: زمان برای معنی دار اصلاحات در حال حاضر | نظر ما

نظرهیئت تحریریه Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:25 PM EDT Jun 11, 2020ما ایستاده در آستانه یک تحول لحظه از

توسط ABTINNEWS در 23 خرداد 1399

نظر

ما ایستاده در آستانه یک تحول لحظه از نظر پلیس.

و ما خوشحالیم که به دیدن ما جوامع محلی نیست انتظار در اطراف برای کسی که دیگری را به حرکت اول.

در طول هفته گذشته مقامات استوارت و فورت پیرس اعلام کرده اند طرح به تقویت پلیس پاسخگویی و پلیس-روابط اجتماعی. در استوارت رئیس پلیس جوزف Tumminelli به طور موقت به حالت تعلیق در استفاده از گردن داری, شناخته شده به عنوان ببرن و ممکن است ممنوعیت آن در دسترس نباشد.

در فورت پیرس, شهرستان کمیسر رخی جلسات معرفی خواهد شد قانون که نیاز به همه افسران به ها بدن خود دوربین فیلم در پایان هر شیفت و یا به صورت یک اتهام تخطی از قانون. او همچنین پیشنهاد قلعه قطعه پلیس بود "defunded" $500,000 اختصاص داده شده برای افسران را افزایش می دهد; این پول را به جای رفتن به برنامه های اجتماعی هدفمند به سمت جوانان و کاهش درآمد ساکنان.

اینها خوب اولین گام هر چند شایستگی از جلسات' برنامه ای برای تغییر مسیر بودجه پلیس باید طلبه توسط کمیسیون شهرستان. فورت پیرس پلیس مبارزه سخت برای پرداخت را افزایش می دهد در سال های اخیر گفت: پایین پرداخت و بالاتر هزینه های بیمه باید منجر به احتباس مشکلات; این می تواند آن را تشدید کند.

با اینحال در پی مرگ جورج فلوید و در سراسر کشور تحول که به دنبال جلسات و دیگران به تقدیر می شود به صورت پله تا با پررنگ پیشنهادات.

وجود دارد و نیاز به یک کل خیلی بیشتر در آن است که از آمد.

بیشتر: رهبری, فرهنگ کلیدی برای بهتر پلیس | ستون مهمان

بیشتر: پس از جورج فلوید ما باید گوش, شنیدن, تغییر

به صورت همانطور که اشاره شد در حال حاضر زمان برای اساسی ارزیابی مجدد از ما چگونه پلیس جوامع ما. وجود دارد هزاران اصلاحات پیشنهادی در گردش برخی از آنها برجسته معقول برخی از آن بالا بردن سوال برخی که ممکن است به نظر می رسد ، اما همه سزاوار قوی بحث است.

برای مثال NAACP صادر کرده است یک لیست از خواسته ها که همه به نظر می رسد معقول و منطقی و درست. آنها عبارتند از:

  • ایجاد شهروندان نقد و بررسی تخته با حکم قدرت به ارائه نظارت پلیس است.
  • ممنوعیت زانو نگه می دارد و خفه کردن نگه می دارد.
  • ایجاد یک روند شفاف به موجب آن اطلاعات در مورد سوء رفتار افسر و رشته تاریخ در دسترس عموم.
  • ایجاد یک "استفاده از زور استمرار" برای تمام ادارات پلیس حصول اطمینان از وجود حداقل شش سطح از مراحل با قوانین روشن در تشدید.
  • به طور بالقوه انکار recertification اعتبار به افسران پلیس که استفاده از زور است یافت می شود بی جا توسط دستورالعمل های فدرال.

ما هیچ دلیلی که چرا جوامع محلی نباید در نظر اتخاذ چنین اقداماتی.

و بسیاری از امکانات دیگر نیز هست.

فعالان را پیشنهاد ایجاد یک پایگاه داده ملی از نیروی بیش از حد به حوادث.

دوربین بدن باید بیشتر به طور گسترده ای استفاده می شود — در Treasure Coast, تنها فورت پیرس و استوارت ادارات پلیس آنها را داشته باشد.

مطمئنا اجرای قانون نیاز به آموزش های اضافی در د تشدید نظير حساسيت ،

بررسی مستقل استفاده-از-نیروی حوادث باید استاندارد; تحقیقات داخلی از حوادث لزوما پرورش اعتماد جامعه به خصوص در حال حاضر.

همه پیشنهادات در بازی با شدت بهم زدن غوطه دادن راه حل.

بسیاری از پیشنهاد سلب ماموران اجرای قانون از "واجد شرایط ایمنی" است که محافظت از آنها را از پرونده های حقوقی. بدون آن بد پلیس ممکن است برگزار می شود به طور مستقیم مسئول اعمال خود. در همان زمان این می تواند در معرض اجرای قانون به مناسب آنها می خواهم که به پرداخت برای دفاع از.

نیز خواستار به "پال خواستار قطع بودجه دولت" و یا "لغو" پلیس جمع آوری به عنوان بسیاری از سوالات آنها پاسخ دهد.

هدایت بودجه به سلامت روان پاسخ, اجتماعی, برنامه ها و طرح های مشابه می تواند در دراز مدت ایجاد جوامع امن تر از سنگین دست پلیس تا کنون می تواند. طرفداران استناد Camden, New Jersey, که منحل خود اداره پلیس شهر ایجاد شهرستان بخش بیشتر افسران گسترش خدمات اجتماعی و شاهد کاهش جرم و جنایت.

معادل آن در اینجا خواهد بود لغو بخش های شهری مانند کسانی که در Sebastian, Vero Beach, پورت سنت لوسی فورت پیرس و استوارت و اجازه county sheriff دفاتر رسیدگی به وظایف.

ما انتظار وجود دارد می تواند بسیاری از پوش بک به آن مفهوم است.

با این وجود: زمان آن را برای ما جوامع کوچک به بزرگ فکر می کنم در دولت اصلاحات. سیاه شهروندان درگذشت افسر پلیس در ساحل گنجینه. بی اعتمادی از اجرای قانون وجود دارد.

ما باید بهتر انجام دهید. و با یک چشم و در ساخت پلیس عادلانه تر ساخت پلیس پاسخگو و همه جوامع امن تر — ما می توانیم.

سرمقاله منتشر شده توسط TCPalm/Treasure Coast روزنامه ها تصمیم جمعی توسط آن هیئت تحریریه. برای پاسخ به این سرمقاله با یک نامه به سردبیر ایمیل تا 300 کلمه به TCNLetters@TCPalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن