بهترین خرید موسس بونیتا اسپرینگز عمارت به فروش می رساند برای تقریبا 5 میلیون دلار

اندرو Wigdor ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 11:00 AM EDT Jun 23, 2020بهترین خرید موسس ریچارد شولز را بونیتا اسپرین

توسط ABTINNEWS در 3 تیر 1399

بهترین خرید موسس ریچارد شولز را بونیتا اسپرینگز عمارت فروخته است برای تقریبا 5 میلیون دلار.

صفحه اصلی خریداری شده برای $4.75 میلیون در اوایل این ماه توسط راجیو گوپتا و همسرش, Kamla با توجه به لی شهرستان ثبت اموال. آن را در ابتدا ذکر شده برای $5,495,000 میلیون.

معامله نشان دهنده priciest بنیتا خلیج فروش خانه از ماه اوت 2014 و پنجم-بالاترین تا کنون در بنیتا خلیج با توجه به مایک دوج مدیر تحقیقات بازار برای John R. خواص چوب.

راجیو Gupta به ایالات متحده آمد از هند در سال 1968 با فقط 8 دلار در جیب خود. او در ادامه به ساخت یک کسب و کار موفق شغل صرف 39 سال با تخصص شیمی شرکت Rohm and Haas. او به عنوان رئیس و مدیر عامل این شرکت به مدت 10 سال تا آن فروخته شد و در سال 2009 به 20 میلیارد دلار است. از آن پس او را در خدمت در هیئت پیشتاز و دوپونت و به عنوان رئیس بهداشت و درمان شرکت Avantor و خودرو فن آوری شرکت Aptiv.

او گفت که Schulze سابق خانه ساخته شده برای بزرگ مناسب است.

"ما در بر داشت (وودلین درایو) ملک بسیار جذاب" راجیو گوپتا گفت. "ما فقط عشق است. اگر شما در حال رفتن به حل و فصل کردن در یک مکان و در نهایت آن را بسیار جذاب است."

این 14,363 فوت مربع وودلین درایو و مستغلات, خانه برای نزدیک به 20 سال به Schulze که ارزش خالص است و در حال حاضر $4.1 میلیارد دلار با توجه به فوربس. او برای اولین بار ساخته شده است این عمارت در سال 1999 و گسترش در فیلم مربع از این ساختار در سال 2006 با توجه به لایحه Earls, the John R. خواص چوب عامل که ذکر شده ،

Earls گفت که صفحه اصلی "معنای زیادی" به Schulze آن را به عنوان یک محل که در آن او با عشق برگزار شد گردهمایی خانواده بزرگ خود را. Earls اما گفت که Guptas نیز برنامه ریزی برای حمل است که "سنت" به جای استفاده از آن به عنوان یک شرکت, عقب نشینی یا بزرگ اموال تعطیلات.

قبلی پوشش: بهترین خرید موسس بونیتا اسپرینگز عمارت است که در بازار برای $5.5 متر

بازار داغ باقی می ماند: با وجود coronavirus جنوب غربی فلوریدا لوکس بازار املاک و مستغلات تا به حال یک رکورد در ماه مه. در اینجا به همین دلیل است.

Schulze نمی تواند از نظر فروش.

"(Schulze) به من گفت که او احساس می کند خیلی بهتر مورد معامله کل از آنجا که آنها در حال رفتن برای درمان مجلس در حد همان ظرفیت به عنوان او را به عنوان یک خانواده ترکیب" Earls گفت. "(Schulze) تا به حال بسیار علاقه مند خاطرات خانواده که در خانه و برای او به دیدن یکی دیگر از زن و شوهر که واقعا خوب بود زن و شوهر با هر قصد انجام فعالیت های خانواده, آن او را خوشحال است که این سنت ادامه خواهد داد."

در بازار؟: پنجم بالاترین قیمت, لیست, در جنوب غربی فلوریدا تاریخچه بازدید بازار برای $54 میلیون

Earls ذکر شده یکی از بزرگ اتاق خواب از خانه است که تا به حال نام Schulze را نوه های کشیده شده بر روی سقف.

"هنگامی که خریدار جدید را دیدم که آنها پیش بینی مکانی برای نوه های خود به جمع آوری به عنوان خوب," او گفت:.

این Guptas سه نوه و دو دختر به عنوان به خوبی به عنوان خواهر و برادر.

"ما امیدواریم که ما صرف زمان بیشتری دارد و ما باید فرصت را به دوستان و خانواده ما هم در اغلب موارد" راجیو گوپتا گفت.

'راه آینده': ملکی در آغوش, جدید, روش مجازی به بازار خانه در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

عمارت نشسته در دردار بنیتا خلیج جامعه که دارای یک ساحل خصوصی, باشگاه, مارینا و دوره های گلف. خانه واقع شده است 1.3 هکتار و شامل هفت اتاق خواب 12-فرد کودکان خواب, اتاق مطالعه, تئاتر, اتاق بازی, اتاق, اتاق بیلیارد و استخر.

این Guptas که زندگی کرده بود در پنسیلوانیا آغاز شده خانه جستجو پس با توجه به جایی که آنها می خواستند به صرف زمان بیشتری را در "مرحله بعدی" از زندگی خود را. راجیو گوپتا گفت: زن و شوهر نگاه در ناپل و مناطق دیگر اما تکیه به سمت بنیتا خلیج با توجه به عشق آنها در حال حاضر برای جامعه. زن و شوهر متعلق به یک condo در استنکیا پیچیده در بنیتا خلیج برای سال.

دیگر اخبار: T-Mobile مدیر عامل شرکت اقدام به خرید خانه در ناپل' پورت رویال برای $16.7 میلیون

شولز است و پس از نقل مکان به خانه او ساخته شده بر روی گوردون رانندگی در ناپل' منحصر به فرد پورت رویال محله. Earls گفت که او ساخته شده انتقال حدود دو سال پیش.

یک ناپل اخبار روزانه مقاله از سال 2013 متحده که بهترین خرید موسس خرید زمین در Gordon رانندگی تحت اعتماد برای $30 میلیون.

Schulze, یک, St. Paul, Minnesota, مادری, تاسیس بهترین خرید در سال 1966 و در خدمت به عنوان مدیر عامل این شرکت از سال 1983 تا 2002 و سپس به عنوان رئیس تا سال 2012. این شرکت برای اولین بار به نام "صدای موسیقی" اما بعدها تغییر در سطح بین المللی شناخته شده نام پس از آن گسترش یافت و به شش فروشگاه در مینه سوتا با اوایل '80s.

با توجه به Richard M. Schulze بنیاد خانواده سایت بهترین خرید در حال حاضر بزرگترین multi-channel, مصرف کننده-خرده فروش الکترونیکی.

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor سخت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن