پشت سرفصل جولای 5th 2020: قرمز و داغ می خورد

فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:15 PM EDT Jul 6, 2020خانواده a 17-year-old Lee County دختر که

توسط ABTINNEWS در 17 تیر 1399

خانواده a 17-year-old Lee County دختر که فوت کرد در ماه گذشته از COVID-19 درمان علائم خود را در خانه برای نزدیک به یک هفته قبل از گرفتن او را به یک بیمارستان یک معاینات پزشکی گزارش نتیجه می گیرد.

این مراقبت در منزل شامل دادن دختر اثبات نشده مواد مخدر و قرار دادن او در یک مخزن اکسیژن استفاده می شود توسط پدر بزرگ او.

Carsyn لی دیویس درگذشت 23 ژوئن به عنوان Lee County جوانترین قربانی این رمان coronavirus. نزدیک به دو هفته قبل از مرگ او با حضور 100 نفر کلیسا عملکرد و با توجه به Miami-Dade دفتر معاینات پزشکی "او نمی پوشیدن ماسک. اجتماعی فاصله بود و به دنبال ندارد."

اخبار مطبوعات به طور مستقل نمی تواند تایید که کلیسا درگیر شد و یک تماس به ممکن است میزبان این رویداد بود بازگشت و دوشنبه. یک خبرنگار نیز تلاش برای رسیدن به مادر دختر بدون موفقیت روز دوشنبه.

بیشتر: فورت مایرز, نوجوانان می میرد COVID-19 خانواده است 'آرامش که او درد'

بیشتر: کیپرس لک دبیرستان دانشجو می میرد COVID-19

دختر تلاش کرده بود با تعدادی از مسائل مربوط به سلامت در طول سال از جمله نادر عصبی-سیستم اختلال است که حل و فصل زمانی که او 5 چاقی و اختلال ایمنی خودرو گزارش متحده است.

مادرش یک پرستار و یک مرد شناسایی شده در این گزارش به عنوان پدر او یک دستیار پزشک به دختر بچه آزیترومایسین یک آنتی بیوتیک مورد مطالعه به عنوان یک پتانسیل COVID-19 درمان — به عنوان یک محافظ و اندازه گیری, گزارش, متحده است.

اما در ژوئن 13, دختر توسعه پیشانی, سردرد, فشار سینوس و خفیف و سرفه. خانواده بر عهده آنها ناشی از عفونت سینوس گزارش.

در ژوئن 19, مادر دختر متوجه شده است که او "خاکستری" در حالی که خواب. دختر شد و سپس با توجه به نامشخص دوز هیدروکسی کلروکین — آرتریت و لوپوس برخی از مواد مخدر از جمله رئیس جمهور Donald J. Trump, باید تبلیغ به عنوان یک درمان ممکن برای COVID-19.

بیشتر: COVID-19 در لی شهرستان: آنچه شما نیاز به دانستن در دوشنبه, جولای 6

بیشتر: Publix, Aldi, دیگر فروشگاه های مواد غذایی را افزایش کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19

این گزارش دولت اگر دختر بود و یک نسخه برای هر دو دارو است.

در هر صورت شواهد کمی وجود دارد که هیدروکسی کلروکین یک درمان موثر از COVID-19. غذا و دارو هشدار داد مردم به استفاده از مواد مخدر خارج از نظارت تنظیمات بیمارستان به دلیل پتانسیل آن به علت قلب و کبد و کلیه.

پدر و مادر او سپس به استخدام اکسیژن استفاده می شود توسط پدر بزرگ او که به بیماری انسدادی مزمن ریوی قبل از مصرف خود را به سواحل خلیج فارس مرکز پزشکی در جنوب فورت مایرز.

مقامات منتقل دیویس به Golisano بیمارستان کودکان که تایید او COVID-19. دختر خانواده حاضر اجازه می دهد تا او را انتوبه امید بستن برای پلاسما درمان این گزارش می گوید. که کار نمی کند و بعدها انتوبه.

او بعد از انتقال به پيونگ بیمارستان کودکان در میامی.

یک GoFundMe حساب در دیویس' نام دریافت کرده بود نزدیک به $8,400 در کمک های مالی که از دوشنبه.

در آن مادرش کارول برونتون دیویس گفت: "ما فوق العاده غمگین از عبور او در این سن و سال اما در حال آرامش است که او درد است. بهشت به دست آورده است ، Carsyn نیست زندگی آسان."

— خبرنگار ملانی Payne کمک به این داستان.

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب