تخت حمام و فراتر از آن اعلام کرد قصد دارد به طور دائم نزدیک 200 فروشگاه در طول دو سال آینده

کلی Tyko ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 8:04 PM EDT Jul 8, 2020Bed Bath & Beyond, Inc. برنامه به حدود

توسط ABTINNEWS در 19 تیر 1399

Bed Bath & Beyond, Inc. برنامه به حدود 21 درصد از آن اسم فروشگاه یا 200 مکان در طول دو سال آینده این شرکت اعلام کرد که روز شنبه.

نیوجرسی-بر اساس صفحه اصلی محصولات خرده فروش آن نیز به اجرا در buybuy نوزاد هارمون صورت و ارزش بازار جهانی گفت: بسته شدن فروشگاه ها خواهد "بیشتر" بود Bed Bath & Beyond stores, در طول یک درآمد تماس با تحلیلگران.

در ماه ژانویه شرکت در انتخابات گفت: آنها هنوز هم برنامه ریزی شده نزدیک به 60 فروشگاه در سراسر همه از آن مفاهیم که در ابتدا اعلام کرد در ماه اکتبر 2019. اما در ماه ژانویه این شرکت گفت: 20 از 40 تخت حمام و فراتر از فروشگاه های برنامه ریزی شده به نزدیک خواهد بود به تاخیر افتاد تا نیمه اول سال 2020 است. (در اینجا لیستی از 40 بسته شدن فروشگاه های که این شرکت در ماه ژانویه منتشر شد.)

J. C. Penney فروشگاه closings: J. C. Penney بسته شدن بیشتر فروشگاه ها در ورشکستگی. است که فروشگاه خود را نابودی? دیدن لیست.

Dunkin' بسته شدن: Dunkin' به طور دائم بسته 450 مکان تا پایان سال 2020 است. در اینجا که در آن به تعطیلی می رود

مدیر عامل شرکت علامت Tritton گفت: در طول چهار شنبه تماس که بسته شدن را نجات دهد شرکت بین 250 $و $350 میلیون دلار پس از یک بار هزینه.

در اخبار انتشار Tritton گفت: COVID-19 pandemic "احساس شد در سراسر کسب و کار ما ما در طول سه ماهه اول سال مالی از جمله از دست دادن فروش به دلیل موقت فروشگاه تعطیلی."

در ماه مه 30 شرکت کرده بود 1,478 فروشگاه از جمله 955 Bed Bath & Beyond فروشگاه در سراسر کشور و در کانادا 262 فروشگاه تحت نام بازار جهانی, Cost Plus World Market یا هزینه به علاوه 127 buybuy کودک فروشگاه 81 فروشگاه تحت نام درخت کریسمس مغازه ها, درخت کریسمس, مغازه andThat! یا andThat!, و 53 فروشگاه تحت نام هارمون هارمن ارزش اسمی یا ارزش.

در طول سه ماهه به پایان رسید که 30 مه این شرکت گفت: این بسته 21, تخت, داخل حمام فروشگاه ها و همچنین بسته 14 فروشگاه در اواخر سال 2019.

"ما اعتقاد داریم, تخت, حمام و فراتر از آن ظهور خواهد کرد از این بحران حتی قوی تر و با توجه به قدرت نام تجاری ما مردم ما و ما ترازنامه" Tritton گفت: در انتشار.

به دنبال ایالات متحده آمریکا امروز خبرنگار کلی Tyko در توییتر: @KellyTyko



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن