سواحل نمی بازگشایی, به زودی, اما زمانی که آنها محدودیت خواهد آمد همراه با آنها

Arnie روزنبرگ Keona گاردنر و جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:38 PM EDT Apr 20, 2020گنج در سواحل

توسط ABTINNEWS در 2 اردیبهشت 1399

گنج در سواحل سواحل ظاهرا نمی خواهد باز به زودی. اما زمانی که آنها آن را می توان با یک استراتژی منطقه ای در ذهن مقامات روز دوشنبه گفت:.

در حال حاضر تنها در شهرستان سنت لوسی به نظر می رسد نزدیک شدن به یک تصمیم به بازگشایی شده است.

است که هنوز نهایی نشده اما سنت لوسی است که به دنبال بازگشایی سواحل آن در هفته آینده در این شهرستان گفت: در آن Facebook صفحه.

سنت لوسی شهرستان برای یک چیز را در چه آن کشورهای همسایه تصمیم می گیرید.

"من فکر می کنم آنچه که ما در حال تلاش برای جلوگیری از داشتن تمام جمعیت از یک منطقه به منطقه دیگر" سنت لوسی شهرستان مدیر Howard Tipton روز دوشنبه گفت:.

بیشتر: چه سواحل بسته در گنج ساحل ؟

Martin County کمیسیون ممکن است بحث در مورد موضوع پنج شنبه.

تمام سه شهرستان خود را بسته سواحل به عنوان گسترش این رمان coronavirus رشد داشته است. مقامات در عمل برای حفظ جمعیت از تجمع و به طور بالقوه گسترش این ویروس بیشتر است.

در شهرستان مارتین بالقوه برای گسترش ویروس تبدیل شد و حتی بیشتر زمانی که Broward و پالم بیچ شهرستان خود را بسته سواحل شهرستان مدیر Taryn Kryzda گفت: در یک ایمیل.

نهایی دو تعطیلات آخر هفته و سواحل آن بودند باز, Martin شهرستان شاهد ازدحام بیش از حد در درجه اول نسبت به مردم از پالم بیچ شهرستان.

علاوه بر این مقامات در رودخانه هند و سنت لوسی استان ها گفت: آنها را عامل COVID-19 آمار — جدید موارد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر — به تماس در ساحل reopenings.

"ما در حال انجام همه چیز ما می تواند به صاف و منحنی نگه داشتن بیمارستان های ما از تاخت و تاز کردن," Tipton گفت.

برای سواحل به او گفت: وجود دارد را باید مردم کمتر در اتاق اورژانس با علائم کروناویروس, همراه با افزایش در مردم در حال آزمایش برای ویروس.

رودخانه هند مقامات شهرستان در حال نظارت بر تعداد COVID-19 موارد به عنوان یک معیار برای زمانی که سواحل می تواند بازگشایی شده است.

"این چیزی است که می آید همراه با تجزیه و تحلیل ما" سخنگوی برایان سالیوان گفت. "و ما نظارت بر احساسات عمومی در مورد زمانی که آن را به یک زمان مناسب است."

هر زمان که اتفاق می افتد, توافق, ساحل, reopenings به احتمال زیاد خواهد آمد با محدودیت.

Duval و Volusia شهرستان, برای مثال, اجازه داده اند مردم را به بازگشت به ساحل به راه رفتن و دویدن, اما نه به حمام افتاب گرفتن پیک نیک و یا برای هر گونه فعالیت های دیگر که نمی تواند حفظ دقیق اجتماعی-فاصله توصیه.

"هدف خواهد بود برای به دست آوردن مردم خارج است اما برای ادامه مسیر تعداد زیادی از مردم" سالیوان گفت. "ما لازم نیست که تراکم در اینجا در رودخانه شهرستان است که آنها را در جکسنویل یا فورت Lauderdale."

به همین ترتیب در شهرستان سنت لوسی "ما به دنبال مردم را به کولر و صندلی و چادر" Tipton گفت. "من فکر می کنم نقطه ای خواهد بود برای افراد بالا و پایین ساحل — به آنها دويدن و شنا کردن و سپس رفتن به خانه."

علاوه بر این, باز, Martin County, سواحل, بر خلاف Duval است که در حال حاضر یک "اجرای کابوس" Kryzda گفت.

بیشتر: برخی از رستوران های نزدیک به طور موقت به طور دائم در COVID-19 بحران

Duval فقط دو ساحل نقاط دسترسی او گفت: اما مارتین شهرستان دارای چهار محافظت سواحل و 14 عمومی, ساحل, نقاط دسترسی.

در حالی که شناخت عمومی است که مشتاق برای قرار دادن COVID-19 پشت سر آنها Indian River County مدیر جیسون براون اذعان مهم آن هوشیار باشند.

"ما شده است انجام برنامه ریزی برای این, اما ما در حال آماده به انجام این کار در عین حال به دلیل آن خواهد شد به عنوان شرایط حکم" براون روز جمعه گفت. "برگشت به حالت عادی خواهد بود و طبیعی است."

نویسنده ژانت Begley کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن