استخر پیش ساخته

در حالی که آنها نیازی به گچ کاری یا پوشش مجدد ندارند، اما هر ۱۵ سال یکبار نیاز به تعویض پوشش ژله ای خود دارند

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در حالی که آنها نیازی به گچ کاری یا پوشش مجدد ندارند، اما هر ۱۵ سال یکبار نیاز به تعویض پوشش ژله ای خود دارند. علاوه براین استخرهای فایبرگلاس در اشکال و سبک های بیشتری در دسترس قرار دارند. علاوه بر این، پوشش ژله ای به عنوان یک سپر در برابر جلبک های استخر و زباله های میکرو عمل می کند. ساخت استخرهای بتنی ممکن است ماه ها طول بکشد، اما می توانید استخری پیش ساخته ای را بسیار سریع و راحت درون زمینی در محل اقامت خود بسازید. از بین کلیه استخرها، استخرهای فایبرگلاس اغلب می توانند بیشترین هزینه را داشته باشند، اما هزینه های کم نگهداری و طول عمر بالای آنها در مقایسه با استخرهای پیش ساخته بتنی، آنها را به گزینه های بهتری برای انتخاب تبدیل کرده است. اغلب استخرهای بتنی پیش ساخته در اشکال سنتی مربع، دایره و مستطیل هستند. استخرهای پیش ساخته بتنی و استخرهای پیش ساخته فایبر گلاس هر دو به دلایل مشابه گزینه های بسیار خوبی هستند. استخرهای پیش ساخته بتنی دارای مزایای بسیار مشهودی در مقایسه با استخرهای سنتی هستند، اما اجازه دهید لحظه ای به هر دو روی سکه نگاه کنیم.

استخرهای فایبرگلاس، استخرهای پیش ساخته ای هستند که در کارخانه با استفاده از ترکیبی از قالب، فایبرگلاس و رزین های مخصوص تولید می شوند. به منظور خرید و نصب مناسب ترین استخر در محل اقامت خود، ابتدا باید با انواع استخرهای پیش ساخته آشنا شوید، بنابراین در این مقاله به بررسی ماهیت استخرهای پیش ساخته و مقایسه دو نوع اصلی استخرهای بتنی پیش ساخته و استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس خواهیم پرداخت. بدیهی است که اغلب استخرهای پیش ساخته بتنی در واقع هزینه کمتری نسبت به ساخت یک استخر از ابتدا دارند و این عمدتا به دلیل اندازه کوچکتر آنها و کاهش هزینه نیروی کار است (از آنجایی که استخر از قبل ساخته شده است). 1- با توجه به ابعاد استخر خریداری شده توسط مشتری، ابتدا به وسیله چهار میله نشان چهار گوشه خارجی استخر به وسیله کوبیدن میله نشان در زمین علامت گذاری شود. سلام. زمان تکمیل پروژه بستگی به زیر ساخت ایجاد شده و ابعاد استخر پیش ساخته دارد. 4. سپس انواع استخر را به لحاظ ساخت (مواد تشکیل دهنده و تکنیک ساخت)، مکان احداث، ابعاد و هزینه خدمت به شما عزیزان معرفی می کنیم. این روش ساخت استخر کاملا جدید نیست، اما برای صاحب خانه ها بسیار راحت تر است.

این استخر در برابر نور خورشید و اشعه UV مقاوم است به همین دلیل در برابر پوسیدگی مقاوم هستند. هزینه های طول عمر بالاتر: استخرهای بتنی هر چند سال یکبار نیاز به گچ کاری مجدد دارند و به دلیل جذب مواد شیمیایی استخر (به دلیل متخلخل بودن) و بالا بودن هزینه های نگهداری شهرت دارند. این استخر های پیش ساخته اینتکس و بست وی توانایی قرارگیری در داخل زمین را دارند و می توانید از این محصولات به عنوان استخر پیش ساخته توکار استفاده نمود و با توجه به سلیقه خود ، اطراف این استخر های را تغییر داد . استخر پیش ساخته بتنی چیست؟ استخر پیش ساخته برزنتی- پی وی سی به منظور استفاده خانگی، صنعتی و کشاورزی میتواند مورد بهره برداری قرار گیرد. به طور کلی، فرآیند نصب استخرهای بتنی پیش ساخته نسبتاً ساده است. به طور میانگین اجرای این نوع استخرها به ازای هر ۵۰ متر مربع حدود یک روز زمان لازم دارد . در این بخش از مقاله چکیده ای کوتاهش از کلیه آنچه که باید در مورد استخرهای فایبرگلاس بدانید را شرح خواهیم داد. Th​is artic le w as creat ed ᠎by G​SA Con tent​ Generat​or D em oversi on.

به ویژه از آنجایی که یک پوشش ژله ای غیر متخلخل از سطوح آن محافظت می کند، تمیز کردن استخر فوق العاده آسان تر است. این پوشش ژله ای که باعث افزایش طول عمر استخر می شود، از هجوم جلبک ها به استخر نیز جلوگیری می کند. این صفحه آخرینبار در ۲۹ دسامبر ۲۰۲۲ ساعت ۱۶:۲۸ ویرایش شدهاست. نشان طلای عضدالدوله به تاریخ ۹۶۹/۷۰ که او را با تاجی به سبک ساسانی نشان میدهد، احتمالاً در استخر ساخته شدهاست. آیا به خرید یک استخر شنا فکر می کنید اما نگرانید نصب آن مدت زمان زیادی طول بکشد؟ استخر پیش ساخته فایبرگلاس یکی از مهم ترین تجهیزات استخر می باشد، نوعی استخر ساخته شده از مواد کامپوزیتی است که شامل فایبرگلاس (شیشهای پرزین)، رزین پلیاستر و گاهی اوقات هم از چوب استفاده میشود و یکی از سودمندترین و قابل تنظیم ترین راه ها برای تبدیل حیاط خلوت شما به یک پناهگاه در فضای باز است. این استخر قابلیت نصب هم به صورت توکار و هم به صورت روکار را دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن