استخر پیش ساخته آزمایش: خوب یا ناسالم؟

برای مثال استخر های فایبرگلاس به دلیل خاصیت ضد خوردگی برای استخر های صنعتی می توانند مناسب باشند از این رو بر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

برای مثال استخر های فایبرگلاس به دلیل خاصیت ضد خوردگی برای استخر های صنعتی می توانند مناسب باشند از این رو برای استخر های شنا , پرورش ماهی و استخر های صنعتی می توان فایبرگلاس را انتخاب کرد. استخر های فایبرگلاس برای ویلا های بزرگ بیشتر ورد استفاده قرار ی گیرند تا برای جا به جایی استخر مشکلی ایجاد نشود .پس از زیرسازی اولیه و انتخاب ابعاد و طرح , استخر فایبرگلاس سریعا و با سهولت نصب شده و قابل استفاده خواهد بود. هزینه ساخت استخر، بستگی به عوامل متعددی دارد از جمله ابعاد استخر، نوع استخر، مانند استخر شیشه ای که استفاده از شیشه در دیواره و کف، هزینه و تخصص خاص خود را می طلبد، استخر کف متحرک که نیاز به سیستمهای مکانیکی و هیدرولیکی خاص دارد. استخر های فایبرگلاس نیز مانند استخر های بتنی مزایا و معایبی دارند.به طور کلی استفاده از استخر های فایبرگلاس محدودتر است و به عوامل گوناگونی بستگی دارد. اسخر های فایبرگلاس کاربرد های گوناگونی دارند و برای مصارف مختلفی با تتوجه به ویژگی هایشان فابل اجرا هستند. استخر فایبرگلاس بسیار ظریف بوده و مقاومت زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی ندارد و صرفا برای استفاده از ویلا، استخرهای ورزشی، خانهها و باغ کاربرد دارد. Con te nt h as  be en generat᠎ed ᠎by GSA C᠎onte nt G enerator Demover si on.

تفاوت هایی در بین استخر پیش ساخته فایبرگلاس و استخر بتنی وجود دارد که بر تجربه شما به عنوان صاحب استخر تأثیر می گذارد، استخرهای فایبرگلاس از فایبرگلاس ساخته شده اند که باعث انعطاف پذیری بسیار زیادی می شوند. امروزه برای ساخت استخر بتنی هزینه های زیادی را باید متحمل شد و مراحل زیادی را مانند گود برداری , عایق کاری ، کاشی کاری و لوله کشی , تاسیس موتور خانه و تصفیه خانه جهت تصفیه آب را انجام داد و از طرفی فضای شما را اشغال میکند و به صورت ثابت میماند اما استخر های آماده اینتکس و استخر پیش ساخته اینتکس بسیار ارزان تر و مبلغ آن از استخر های بتونی بسیار پایین تر است و از نظر حمل و نقل و جا به جایی به راحتی میتوان آن را به نقطه ای دیگر هدایت نمود . کم بودن وزن این نوع استخر یکی از مزایای قابل توجه برای پرورش ماهی است.استخر های پیش ساخته پرورش ماهی را در هر تایمی که دیگر به آن احتیاج نداشتید، می توانید به طور کامل جمع کنید. استفاده از استخر های پیش ساخته با توجه به کیفیت بالا، تنوع، امکانات جانبی و مقرون به صرفه بودن بسیار متداول می باشد. استخر فایبرگلاس با توجه به نامی که دارد از رزین و فایبرگلاس ساخته شده و در ابعاد و شکلهای مختلفی در بازار به فروش میرسد.

استخر پیش ساخته , فروش استخر های پیش ساخته اینتکس برزنتی و فایبرگلاس با ابعاد مختلف و قیمت استخر پیش ساخته ارزان در نمایندگی فروش استخر پیش ساخته فریمی و intex در سایت استخر ایرتکس در ایران ، خرید استخر پیش ساخته bestway در فروشگاه اینترنتی استخر های پیش ساخته و آماده و پرتابل و انواع استخر پیش ساخته روکار برای ویلا و قابل حمل و استخر های متحرک با نصب سریع و آسان. برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک استخر پیش ساخته ساده و در عین حال کارآمد هستند این استخر آماده پلاستیکی گزینه به صرفهای است. استخر آماده پلاستیکی دارای فریم استیل و پله ها و لبه های ایمنی دوطرفه استاندارد می باشند. در استخر های فایبرگلاس می توان از تجهیزاتی نظیر دستگاه ها کلرزن , فیلتر های تصفیه و… استخر های پیش ساخته وابسته به اینکه از نوع ببرزنتی و یا فایبرگلاس باشند می توانند قیمت های متفاوتی نیز داشته باشند . نوع دیگر استخر های پیش ساخته، شامل آن دسته از استخر هایی میشود که با استفاده از فایبرگلاس و رزین ساخته شده اند. همچنین شامل یک فریم فلزی از نوع استیل هستند که از طریق زبانههایی که روی آن تعبیه شده است به محفظه استخر متصل میشوند تا یک قاب مربع یا دایرهای شکل را تشکیل دهند.

᠎Th​is content has ᠎been w ritt en wi th GSA  C ontent Generat or D​emoversi​on!

این نوع استخر پیش ساخته از 10 لایه شامل الیاف شیشه، رزین و ژلکوت ساخته شدهاند. این پوشش یک لایه غیر متخلخل به وجود می آورند که تقریباً جذب آب یا مواد شیمیایی را غیرممکن می کند که در اغلب استخرهای بتنی و وینیل یک مشکل رایج است. استخر پیش ساخته با پوشش پی وی سی در یک قطعه تولید شده و ۱۰۰ درصد هم ضد آب می باشد. استخر های پیش ساخته فایبرگلاس ویژگی های دارند که آنها را در مقایسه با استخر های بتنی متمایز تر و محبوب تر می کند. این مراحل در نحوه ساخت، تقریبا برای استخر بتنی، استخر پیش ساخته فایبرگلاس و استخر وینیلی و دیگر انواع استخرها یکسان است. قیمت استخر پیش ساخته اینتکس در مقایسه با ساخت استخر های بتنی در ابعاد یکسان بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه بوده و بسیار مناسب برای کسانی است که قصد پرداخت هزینه کمتر برای داشتن یک استخر خانگی و بسیار زیبا در ابعاد بزرگ هستند . برای نصب استخرهای روکار، نیازمند اجرای عملیات خاص و پیچیده ای نیستید و تنها باید ابعاد محل مورد نظر را اندازه گیری کرده و بعد اقدام به خرید استخر طبق متراژ فضای خود کنید. 4. سپس انواع استخر را به لحاظ ساخت (مواد تشکیل دهنده و تکنیک ساخت)، مکان احداث، ابعاد و هزینه خدمت به شما عزیزان معرفی می کنیم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن