به عنوان فلوریدا آغاز می شود سوم بازگشایی ماه, آینده, ابری با افزایش COVID-19 caseloads

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه — فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 4:43 PM EDT Jun 30, 2020به عنوان فلوری

توسط ABTINNEWS در 11 تیر 1399

به عنوان فلوریدا braced سه شنبه برای آغاز آن در ماه سوم اقتصادی بازگشایی یکی دیگر از 6,093 جدید کروناویروس موارد اضافه شد به عوارض مشخصی است که به شدت در طول هفته گذشته.

به بالا رفتن بار مورد بسیاری از پرسش نه تنها پاسخ رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و مقامات بهداشتی دولت به ویروس بلکه فقط چه زمانی بازگشایی می توانید تحمل در شکل فعلی آن است.

"ما در حال گفتن ما اعضای دستور ماسک, آیا همه چیز را در بالا و فراتر از فقط بنابراین ما نه بعدی" برای خاموش کردن گفت: کارول دوور, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت فلوریدا رستوران و محل سکونت ارتباط است. "من به آنها گفت," ما در حال بعدی اگر شما دقیق نیست.'"

سهشنبه جدید موارد آورده فلوریدا به 152,434 تجمعی از افراد با شناسایی عفونت در حالی که یکی دیگر از 58 مرگ و میر چپ دولت با 3,505 مرگ و میر ناشی از COVID-19.

بیشتر: چشم پوشی نیست فشار دادن مسائل بهداشتی به دلیل COVID-19 ترس

بیشتر: چاقی نگرانی های يک عامل خطر مهم برای COVID-19

مقامات بهداشتی گزارش دادند که 14,580 مردم شده اند در بیمارستان بستری 43 درصد افزایش از ژوئن 1, سوابق نشان می دهد بالغ به طور متوسط اضافی 145 نفر در روز ورود به فلوریدا بیمارستان ها بیش از این ماه به دلیل بیماری.

در حالی که آزمایش پا کرده است تا به طور چشمگیری دولت رای از موارد مثبت نیز افزایش یافت — به طور متوسط 14.35% طی هفته گذشته — سه بار آنچه در آن بود یک ماه پیش. اپیدیولوژی می گویند نرخ یک نشانه روشن است که این ویروس گسترش یافته است به طور گسترده ای.

فلوریدا است که در میان بیش از 30 متحده که در آن coronavirus موارد در یک افزایش قابل توجهی باعث DeSantis و فرمانداران در کالیفرنیا و واشنگتن تگزاس و آریزونا به راه رفتن را به حداقل برخی از آنها reopenings.

DeSantis آخرین جمعه تعطیل میله — محدود کردن آنها را-را خدمات — دقیقا سه هفته بعد از او می خواهم به آنها اجازه بازگشایی مدت کوتاهی بعد از رستوران ها اجازه داده شد به خدمت در 50 درصد ظرفیت است.

دولت گزارش تقریبا 10,000 موارد جدیدی از کروناویروس که روز یک رکورد است که به دنبال یک شماره اخیر سابقه و رکورد روز.

هنوز فلوریدا فرماندار گفت: در ظاهر در جونو ساحل که او تا به حال هیچ برنامه ای برای عقب نشینی بیشتر است.

"اگر ما در حفاظت از آسیب پذیر, پس از آن ما در حال رفتن به قادر به دریافت از طریق این پچ به اندازه کافی" DeSantis گفت که متوسط سن کسانی که تست مثبت برای این ویروس در هفته های اخیر است که در 30s.

بیش از 80 درصد از فلوریدا و میر ناشی از این ویروس در میان افراد با سن 65 سال و بالاتر. هنوز DeSantis گفت: افراد جوان که فکر می کنم آنها ممکن است این ویروس که ممکن است چند یا هیچ علائم بیمار نیاز به جلوگیری از برقراری ارتباط با بستگان و همکاران.

بیشتر: تاریخی سیاه و سفید کالج مبارزه برای بقا, بازگشایی, در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

بیشتر: Coronavirus موج جرقه سلامت مالی نگرانی

داور هر چند گفت که رستوران ها و دیگر کسب و کار در حال حاضر صورت موانع آنها به عنوان مبارزه با کارمندانی که تست مثبت است. همراه با از دست دادن یک کارگر و شاید چندین همکاران به دو هفته از انزوا کسب و کار است به طور کامل تمیز کردن گاهی اوقات مجبور به بسته شدن برای یک زن و شوهر از روز.

زمانی که DeSantis بسته میله او گفت که برخی از رستوران ها و هتل ها نیز توقیف ایشان برای جلوگیری از دیده شدن به عنوان تحریم بد رفتار.

"این نیاز به مقدار زیادی بیشتر به مدیریت شناور و مطمئن شوید که شما در حال گرفتن اجتماعی فاصله," دوور گفت. "اما این چیزی است که ما در حال انجام و رو به انجام است."

اگر چه جمهوری خواه و فرماندار متحد از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را رد کرده است و نیاز به ماسک ایالت بیش از 70 فلوریدا دولت تصویب کرده اند که استانداردهای خود را با شهر ساراسوتا و Seminole County میان آخرین به تقاضای ماسک زمانی که در یک محیط داخلی کسب و کار و یا خارج از اجتماعی که در آن فاصله غیر ممکن است.

جکسون که در اوایل این ماه انتخاب شد به میزبان بخشی از ماه آینده کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه تا حد زیادی به این دلیل که در حال حاضر انتخاب شده, سایت شارلوت, N. C., اصرار بر کوچک جمع آوری به مغلوب ساختن پیشی جستن میل معکوس سیاست و دستور ماسک دوشنبه به داخل سالن اجتماعات.

جکسون شهردار لنی کاری سابق فلوریدا از حزب جمهوریخواه رئیس. و در اعلام نیاز شهرستان به سمت چپ باز امکان استاندارد می تواند برداشته شده توسط Aug. 24 کنوانسیون شروع می شود.

DeSantis روز دوشنبه گفت که او "بسیار نزدیک کار کرده" با جکسون و "چپ آن را به محلی برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آنها می خواهند به استفاده از اقدامات سرکوبگر و یا اعمال هر نوع مجازات کیفری است. ما قصد داریم برای انجام این کار در سطح ایالت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن