به عنوان مطالبات در ادامه به بازگشایی Shasta County, برخی از کسب و کار سرپیچی از دستورات و بازگشایی به هر حال

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 6:34 PM EDT Jun 3, 2020بیشتر Shasta County کسب و کار در حال بازگشایی و ب

توسط ABTINNEWS در 15 خرداد 1399

بیشتر Shasta County کسب و کار در حال بازگشایی و برخی از آنها هجوم دستور دولت برای انجام این کار.

در ردینگ بهداشت و درمان باشگاه باز شده در روز دوشنبه و فواره پارک برنامه ای برای باز کردن فصل آن جمعه — دو هفته پس از تاخیر اولیه خود باز تاریخ است.

این می آید به عنوان ساکنان در ادامه به لابی مقامات اجازه دهید به همه شستا شهرستان بازگشایی شده است.

در جلسه سه شنبه Shasta County سرپرستان شد التماس توسط برخی از سخنرانان عمومی اجازه می دهد تا تمام کسب و کار محلی برای بازگشایی نه فقط آنهایی شده اند که قادر به تحت دو مرحله اول دولت چهار فاز بازگشایی طرح است.

Shasta County بهداشت و خدمات انسانی مدیر آژانس Donnell Ewert تصریح کرد: در روز چهارشنبه COVID-19 نشست خبری که سلامت باشگاه ها و پارک آب نمی تواند باز تحت وضعیت فعلی باقی بماند-صفحه اصلی سفارشات.

اما دوباره Ewert گفت: این شهرستان نیست و با استناد به کسب و کار است که سرپیچی از این دستور.

هر دو Shasta County Sheriff اریک Magrini و ردینگ رئیس پلیس لایحه <url> می گویند که آنها ترجیح داده اند به آموزش و کار با کسب و کار است که سرپیچی از قوانین است.

در ضمن به عنوان رقبای خود را بازگشایی صاحب شستا ورزشی باشگاه گفت: او نمی تواند صبر کنید دیگر هیچ.

"همه باز است و من در مواجهه با واقعیت های مالی در مقابل ما نمی گرفتن هر نوع از بازخورد یک راه یا دیگری از قدرت است که بود, بنابراین من تا به حال به تصمیم گیری" مالک/مدیر کل چارلی هاوزر گفت: ثبت افکن در روز چهارشنبه.

ماه گذشته قبل از باشگاه خود را بازگشایی هاوزر گفت که او نا امید شد چرا که به اعتقاد او عدم محلی در اجرای کسب و کار است که به مبارزه طلبیده دولت COVID-19 اقامت-صفحه اصلی به منظور ایجاد یک unlevel اقتصادی زمین بازی.

از صبح روز چهارشنبه Shasta County گزارش شده بود 40 تایید COVID-19 موارد است. آخرین بیمار در Shasta County یک مرد در 60s.

شده اند وجود دارد چهار مرگ و میر به دلیل coronavirus مقامات بهداشت گفت.

در اصل برنامه ریزی شده برای باز کردن مه 22, فواره پارک گفت: در Facebook که آن را به 2020 نجومی روز جمعه.

پارک آب کار کرده بود با محلی مقامات بهداشت و اجرای قانون قبل از به تأخیر انداختن مارس 22 باز کردن.

"من فکر می کنم ما خطاب چندین بار این کار, اما من می توانید سعی کنید دوباره" Ewert گفت که در مورد خواسته فواره پارک و باشگاه های بهداشتی باز کردن. "فواره پارک مجاز نیست برای باز کردن در حال حاضر. رفتن آنها به باز آخر هفته روز یادبود و از طریق مداخله برخی از آنها به تعویق افتاده است. من امیدوار هستم که آنها را به تعویق انداختن دوباره چون آنها مناسب نیست به مرحله 2."

Ewert گفت: مقامات بهداشتی توصیه نمی مردم رفتن به پارک و اگر از آن باز می شود جمعه.

"به طوری که بهترین راه برای محافظت از خودتان. فقط دور ماندن در حال حاضر تا زمانی که ما برخی از هدایت بهتر تا آنجا که نحوه مدیریت این سناریو," او گفت:.

در پاسخ به پرسش در Facebook پارک آبی اعلام کرد که این مبلمان خواهد بود فاصله 6 فوت از هم جدا برای تشویق اجتماعی فاصله.

"بعید است که ما را از رسیدن به ورودی ظرفیت. ممکن است برخی منتظر استخر به عنوان محدود وجود دارد ظرفیت برای آنها. تمام خطوط خواهد بود فاصله اجتماعی فاصله," پارک posted on Facebook.

یک پیام تلفن چپ شنبه پس از بهداشت عمومی کنفرانس مطبوعاتی با مدیر کل ربکا Ortiz شد و بلافاصله بازگشت.

هاوزر از شستا باشگاه ورزشی تخمین می زند که 80 درصد از بهداشت و درمان باشگاه در ردینگ باز کرده اند.

"پذیرش به این نقطه رفته واقعا خوب" هاوزر گفت: در مورد مشتریان خود را. "همه شده است بسیار سپاسگزار با این واقعیت ما را صبر کنید تا زمانی که ما انجام دادیم. در همان زمان آنها بسیار سپاسگزار از دستورالعمل ها و پروتکل های ما در محل قرار داده برای کمک به آنها احساس امن و راحت در محیط زیست است."

هاوزر باشگاه ندارد گروه تمرینات محدودیت racquetball به این دو بازیکن در دادگاه است و برخی از تجهیزات ضبط کردن برای اطمینان اجتماعی فاصله و حذف برخی از خطوط در آن ،

هاوزر گفت: او بیش از حد نگران است که افزایش عفونت خواهد شد و نتیجه از افتتاح باشگاه خود و دیگر سالن های ورزشی.

"ویژگی آنها (نگه داشتن امن) به تمیز کردن. خوب ما شده اند در کسب و کار تمیز کردن پس از یک روز" هاوزر گفت. "محیط زیست ما است رفو امن در مقایسه با بسیاری" موقعیت های دیگر.

هاوزر تاکید کرد که او را از تصمیم خود برای بازگشایی به آرامی و معتقد است که کسب و کار خود را فراهم می کند یک سرویس مهم.

"ورزشگاه بسیار بیشتر از فقط یک عرق محیط پر سر و صدا," او گفت:. "من فکر می کنم ما ایجاد بیشتر از یک محیط برای مردم از ساخت عضله دوسر خود را بزرگتر. من فکر می کنم آن را بسیار بزرگتر از آن خود سلامت روحی و روانی خود را به خوبی بودن."

Ewert گفت: آنها می خواهند مردم به خارج و ورزش.

"ما باور داریم که در خارج از یک محل عالی برای انجام این کار در حال حاضر و آب و هوا ها" Ewert گفت: در روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی. "و بنابراین ما باید با بهره گیری از خارج از منزل است که محیط زیست و ورزش در آن مد و مردم باید به جلوگیری از ورزشگاه" Ewert گفت: در روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی.

ادامه مطلب:

  • 'وحدت بالاتر از همه': چگونه صلح غالب در جورج فلوید اعتراض در مرکز شهر ردینگ و تالار شهر
  • در میان coronavirus پاداش و چالش های بوجود می آیند در روستایی کالیفرنیا جوامع
  • در اینجا به همین دلیل برخی بر این باورند COVID-19 می تواند به افزایش روستایی بازارهای املاک و مستغلات

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن