ماهیگیران تفننی سرزنش کوسه غواصی برای نیم خورده جلب, به دنبال قوانین اجازه می دهد تا نازک شدن گله

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:47 PM EDT Jul 16, 2020کوسه ها تیتر غاصبان. چیزی است که وجود دارد در

توسط ABTINNEWS در 27 تیر 1399

کوسه ها تیتر غاصبان. چیزی است که وجود دارد در قشر مغز ما است که باعث تقریبا هر فرد برای جلوگیری از پیمایش و کلیک کنید زمانی که آنها را ببینید کلمه "کوسه."

کوسه ها سرد هستند. آنها مرموز شاید حتی جادویی در راه است. یکی از چیزهایی که در مورد زندگی در فلوریدا است که شما هرگز بسیار دور از یک کوسه به خصوص اگر شما در یا در آب است.

این هفته دو کوسه مسائل مربوط به ظهور که از لحاظ فنی نامربوط هستند اما به نوعی مرتبط هستند. آنها مرکز در کوسه ها و آنچه که ما شاید نیاز به انجام متفاوت در مورد مدیریت آنها است.

برخی معتقدند ما باید بیش از حد چند کوسه و آنها نیاز به حفاظت بیشتر. دیگران بر این باورند که ما باید بیش از حد بسیاری از ما ممکن است نیاز به افزایش تجاری خود را برداشت.

بیش از حد بسیاری از ؟

سروان. پاتریک قیمت جنسن بیچ صاحب DayMaker منشور از Sailfish مارینا در استوارت سازی مشتریان را جلب طول اخیر سه روز سرخو mini-فصل است. برای بسیاری از اطلس ماهیگیران تفننی محدودیت سخت است برای تعدادی از دلایل. دیگران را به خوبی.

ماهیگیران تفننی که تلاش گزارش مشکلات فعلی و دریا شرایط. اما برای برخی وجود دارد یکی دیگر از عوامل حفظ ماهیگیران تفننی از به ثمر سرخو شکار — کوسه.

بسیاری از منشور و تجاری ماهیگیران به شکایت بیشتر و بیشتر در مورد جلب بودن "sharked." به عنوان هدف گرفتن است که reeled کوسه از گونه های مختلف را با استفاده از تلاش ماهی. نتیجه نهایی این است که اغلب نیمی از اهمیت, یک سوم از یک هامور یا تنها سر یک amberjack باعث می شود آن را به عرشه. بسیاری از جلب هرگز آن را بیش از چند فوت کردن پایین. همه ماهیگیران تفننی بازگشت یک قطعه قطعه خط.

بیشتر: چگونه ماهیگیران تفننی شانس در طول سرخو mini-فصل

Taxman

ماهیگیران تفننی آن تماس گرفتن "مالیات" و اغلب با مراجعه به یک کوسه به عنوان "taxman."

برای قیمت آن اتفاق افتاد نزدیک به 10 بار در طول سه روز آخر هفته یا داشتن ماهی chomped نصف و یا از دست دادن آنها را به طور کامل به کوسه گزش در نزدیکی کف دریا. بسیاری از پرتاب به گزارش نیاز به نقل مکان به چهار یا پنج نقطه مختلف را امتحان کنید به ماهیگیران تفننی شانس در آوردن یک ماهی تمام راه را بدون از دست دادن بهترین قطعات.

"این یک نبرد مداوم برای من و دیگر کاپیتان من می دانم" قیمت گفت. "برخی از cobia ماهیگیران تفننی رفته اند از طریق 6 یا 8 cobia از دست داد به کوسه ها فقط برای گرفتن خود را محدود می کند. که پایدار نیست."

این اتفاق می افتد به spearfishers بیش از حد. اما می تواند شما را واقعا بخواهید یک کوسه به افتراق بین یک دست-تغذیه تکه از بونیتو و cobia در پایان یک speargun را خط ؟ یک سگ گله اسکاتلندی مرز نمی تواند انجام همان.

این گونه از کوسه های درگیر در مالیات عمدتا گاو کوسه ها و sandbar کوسه. این گونه ماهی که اغلب چاق هستند:

  • همه اهمیت گونه
  • همه گونه هامور
  • بزرگ و کمتر amberjacks
  • Cobia
  • Kingfish
  • بونیتو
  • Blackfin تن ماهی
  • Sailfish
  • Wahoo
  • تارپون
  • Snook
  • حتی دیگر کوسه ها

در واقع اگر آن شنا یک کوسه سعی خواهد کرد تا آن را بخورم. به ویژه هنگامی که آن را در نزدیکی یک قایق. و این امر یک علت بالقوه از مشکل است.

کوسه شیرجه

برخی از bluewater ماهیگیران تفننی گذاشته اند سرزنش در غواصی منشور که ارائه کوسه غواصی. چندین عملیات کار از پالم بیچ و Broward شهرستان خواهد شد با خوشحالی به مشتریان به لبه دولت آبهای 3 مایل دریایی و پرش را بیش از این طرف با یک شیر جعبه پر از بونیتو سر و مرده جک crevalles.

عمل کوسه-تغذیه غیر قانونی در فلوریدا آب, اما در ساحل اقیانوس اطلس 3 مایل اجرا دریایی است که 5 دقیقه پس از پاکسازی ورودی. کوسه ها نشان می دهد تا در عرض چند دقیقه به لذت از غواصان که هرگز دیده می شود یک نزدیک است.

اوشنا منتشر شد گزارش حاکی از کوسه غواصی در آبهای فلوریدا در سال 2017 تولید $221 میلیون دلار به اقتصاد است. در انجمن جامعه شناسی آمریکا گزارش داد که ماهیگیری تفریحی کمک برخی از 11 میلیارد دلار به فلوریدا اقتصاد است.

شیرجه اپراتورهای منشور ادعا سرزنش هیچ ربطی به با آنها. به نظر من این کوسه بسیار تکامل یافته و زندگی می کنند یک مدت زمان نسبتا طولانی. این بدان معناست که بسیاری از رفتار خود می تواند آموخته است. آن را نمی خواهد اما چند کوسه غواصی قبل از یک گاو کوسه آموخته است که 26 فوت قایق های فایبر گلاس همراه با ناهار رایگان.

اما غواصان می تواند درست باشد. شاید ما در حال تجربه بیشتر کوسه ها در مناطق ماهیگیری از ما به یاد داشته باشید در سال های گذشته به دلیل صید بی رویه در یک سطح و یا دیگری در حال وقوع است در اقیانوس ما. اگر عرضه مواد غذایی گرفتن کمیاب کوسه ها خواهد پیدا کردن غذا.

فدرال کمک کند ؟

قیمت پیشنهاد شده در یک Facebook پست این هفته که همه ماهیگیران تفننی گزارش "taxman" مشکل به NOAA شیلات کشور فدرال شیلات سازمان مدیریت. پست خود را دریافت 119 نظرات و 155 سهام.

می توانید فدرال مدیران افزایش برداشت از کوسه ها برای تجاری ماهیگیران بدون تاثیر بیولوژیکی خود را وضعیت در اقیانوس ؟ شاید سوال بهتر این است که آنها? که منجر به این شماره بعدی.

بیش از حد چند است ؟

چند مرده کوسه ها مشاهده شد این هفته. یک کودن بود دروغ گفتن در آب های کم عمق فقط چند متری خاموش جونو ساحل. عکاس جک بیتس از JackBatesPhotography آن را دستگیر و در زیر آب از paddleboard خود را با استفاده از GoPro. زمانی که او گیر دوربین تحت ملایم موج بزرگی ببر کوسه می تواند دیده می شود, خوردن این کودن.

آیا من ذکر است این بود که فقط چند متری ساحل?

به طور جدی, اگر شما به دنبال بیتس در Instagram آن قابل توجه است تصویری (به علاوه او نوع به اندازه کافی به اجازه TCPalm دسترسی به آن را در بالای این داستان).

چگونه کودن می میرند ؟ هیچ کس نمی تواند مطمئن شود اما به احتمال زیاد شد و قلاب و منتشر شده توسط کوسه فیشر ماهیگیری از ساحل. غالبا این کوسه صرف تمام انرژی خود را در طول مبارزه و حتی زمانی که آنها منتشر می شوند آنها نمی کرایه هست. برخی از مرگ و بعد از شستن دوباره به ساحل. آن اتفاق افتاده متعدد در سواحل فلوریدا چند سال گذشته.

قبل از اینکه زمین-بر اساس کوسه ماهیگیران تفننی شروع به ارسال ایمیل نفرت را در نظر بگیرید چیزی: این که واقعا اتفاق می افتد. نه همه ماهیگیران تفننی در حال کشتن این کوسه سهوا اما فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون تحمیل جدید ساحل-بر اساس ماهیگیری کوسه مجوز مقررات در سال گذشته به این دلیل بسیار است.

بیشتر: دولت جدید قوانین شامل هیچ chumming از ساحل

اگر این کار ادامه کوسه فیشر کاملا می تواند انتظار می رود مقررات به تنگ تر قبل از دریافت آنها شل تر. یک روز اگر hammerheads و ببر نگه داشتن در حال مرگ در گشت و گذار های FWC ممکن است قائل نشدن آن به طور کامل.

در ضمن دریایی در صخره های دریایی, کسانی که کوسه ها واقعا ضخیم.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب