آنچه دالایی لاما می تواند در مورد هپی چیر به شما بیاموزد

مبل هپی چیر به دو حالت نشسته و خوابیده شکل میگیرد که در صورت نیاز میتوانید آن را تغییر دهید، مثلا برای دیدن ف

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مبل هپی چیر به دو حالت نشسته و خوابیده شکل میگیرد که در صورت نیاز میتوانید آن را تغییر دهید، مثلا برای دیدن فیلم و یا بازی گیم میتوانید به صورت نیمهخواب مبل را شکل دهید و برای نشستن به شکل مبل با پشتی بلند بهره ببرید . انواع مبل های شنی یا هپی چیر از یک نفره، دو نفره، سه نفره، کودک، نوجوان و بزرگسال در بازار یافت می شود. به طور کلی مبل های شنی را می توان از نظر جنس رویه به سه دسته اصلی تقسیم کرد . تولید کننده مبل هپی چیر خز قهوه ای و تولیدی مبل هپی چیر در ایران سایت اینتکس شو انواع مبلمان های متنوع را با بهترین کیفیت با پارچه خز , مخمل , مازراتی , کبریتی , چرم مصنوعی , در اندازه های مبل شنی یک نفره و دو نفره و سه نفره را با بالا ترین کیفیت تولید و با قیمت شرکتی خرید و فروش مینماید . اگر قصد خرید یک مبل با کیفیت با قیمت مناسب را دارید ما به شما این مدل مبل هپی چیر با مواد داخلی گرانول فومی را به شما پیشنهاد میکنیم. اما اگر قصد دارید از هپی چیر در محیطهای خانگی یا اتاقهای خواب نوجوانان و جوانان بهره گیرید تا حد امکان نمونههای پارچهای مخمل را خریداری نمایید.

This artic᠎le w as do᠎ne with G​SA Con​tent  G ener at or Demover si on .

دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش مبل هپی چیر در نمایندگی مبل هپی چیر سایت شاپ اینتکس , یک زیپ در قسمت زیر مبل بوده که در صورت لزوم از آن قسمت به مبل یونولیت اضافه کرد و یا از آن خالی نمود . اینتکس ایران نمایندگی اصلی و مرکزی و اولین فروشگاه اینترنتی اینتکس در ایران با بیش از ۵۰۰۰ مدل از انواع تخت و تشک های بادی و انواع قایق بادی و استخر پیش ساخته و انواع استخر بادی کودک و کاناپه های بادی تخت شو ارزان قیمت با انواع مبل شنی و بین بگ و هپی چیر در تنها فروشگاه اینتکس در ایران ، بهترین قیمت ها و خدمات پس از فروش را از ما بخواهید. ممکن است پس از مدت ها استفاده از مبل شنی شاهد افت مبل باشید ، چرا که به مرور و با استفاده مداوم از مبل های شنی، مواد داخلی یونولیتی حجم خود را از دست داده و فشرده می شوند ، از این جهت ممکن است فضای خالی در مبل ایجاد شود و به اصطلاح مبل شنی افت کند ، در این مواقع نگران نباشید چرا که شما به مواد داخلی مبل دسترسی دارید و می توانید با خرید مواد داخلی یونولیتی و گرانولی آن را دو مرتبه شارژ کنید و یا به طور کلی مواد داخلی را تعویض نمایید .

اگر شما هم قصد خرید مبل شنی را دارید و دغدغه شما تمیز نگه داشتن این محصولات است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا این دغدغه ذهنی را برای شما به طور کامل رفع کنیم . مبل هپی چیر با ساختار کاملا طبی و استاندارد طراحی و تولید میشود که در واقع به علت داشتن گرانول های فومی یا دانه های خرد شده در داخل مبل به گونه ای عمل میکنند که در هنگام نشستن تمامی قسمت های بدن را پوشش میدهد و به علت متحرک بودن دانه گرانول در داخل مبل که با نشستن به اطراف حرکت میکنند و جا های خالی را پر میکنند و شکل پذیری آن نسبت به بدن فرد انجام میشود . مبل هپی چیر با مواد داخلی گرانول فومی یکی از جدیدترین محصولات شرکت اینتکس میباشد که زیبایی و راحتی را همزمان برای شما به ارمغان میآورد. مواد داخل مبل شنی از گرانول فومی به شکل ساچمه ای است که از طریق یک دریچه که در زیر مبل قرار دارد و به وسیله زیب باز و بسته میشود کاملا پر شده و راحتی و نرمی لازم را دارد.

در قسمت زیر مبل یک نفره خز یک زیب قرار دارد که میتوانید از آن قسمت از یونولیت کم کنید و یا به یونولیت داخل مبل اضافه کنید . مواد تشکیل شده در داخل این مبل تک نفره از دانه خرد شده یونولیت و یا گرانول فومی به شکل ساچمه است که به وسیله آن شکل ظاهری مبل نمایان میشود و راحتی فوق العاده ای را به این مبل میدهد . گرانولهای فومی در داخل مبل به گونهای عمل میکنند که در هنگام نشستن شخص تمامی قسمتهای بدن را پوشش میدهد و به خاطر متحرک بودن گرانول در داخل مبل شکل پذیری آن نسبت به بدن فرد انجام میشود. ویژگی بارز این مبل هپی چیر استفاده از مواد گرانول فومی ساچمهای در ساختار داخلی آن است که نهایت راحتی را با خود به هرا آورده و تجربه یک استراحت باورنکردنی را برایتان فراهم میسازد. از آنجایی که هپی چیر یک مبل راحتی مدرن است بیشتر رنگهای شاد و براق برای تهیه آن استفاده میشود اما این به آن معنا نیست که برای کلاسیک پسندان مناسب نباشد بلکه میتوانید از طرح و رنگهای کلاسیک نیز برای انتخاب این محصول استفاده کنید. با پیشرفت علم طراحی وسایل خانگی، بین بگ ها که از دسته مبلمان راحتی مدرن به شمار می روند، تولید شده است امروزه با توجه به خصوصیات فردی و سلیقه ای، انواع سبک های چیدمان و دکوراسیون تغییر چشمگیری کرده است، مردم اغلب در کنار استفاده از مبلمان و دکوراسیونی که سبک کلاسیک دارند مکانی هم در خانه خود برای این نوع بین بگ ها اختصاص داده اند که هنگام استفاده و لمیدن بر روی آن ها احساس آرامش کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن