امکانات فروشگاه اینترنتی

یعنی هم نقد و بررسی کالا و محصولات و هم فروش اینترنتی آن ها. از نقات قوت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بازاریابی

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

یعنی هم نقد و بررسی کالا و محصولات و هم فروش اینترنتی آن ها. از نقات قوت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بازاریابی محتوایی اش و نقد و بررسی های تخصصی محصولاتی که می فروشد است. دیجی کالا به مردم کمک می کند تا ابتدا از کالای مورد نظر خود شناخت کافی را پیدا کنند و سپس تصمیم درست خود را برای خرید بهترین نوع آن بگیرند. فروشگاه اینترنتی ادبازار به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید!

البته فروشگاه موبیت با عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و کسب تمام مجوزهای لازم مانند مجوز رسمی نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) و نشان ملی ثبت (رسانههای دیجیتال) فضای امنی را برای خرید آنلاین گوشی و تجهیزات آن ایجاد کرده است. همچنین در بخش مجله اینترنتی آی تی هوم شما میتوانید جدیدترین اطلاعات و اخبار روز دنیا در زمینه لپتاپ و ابزارهای دیجیتال مطالعه کنید و از بخش راهنمای خرید ما در زمینه انتخاب هرگونه لپتاپ مناسب با کاربری موردنظرتان استفاده کنید. استفاده از این فروشگاهها برای آن دسته از افرادی که از آینده کسب و کار خود مطمئن نیستند یا با بودجه کمی میخواهند شروع به کار کنند مناسب است. امروزه این واژه در مورد مدل B2C از تجارت الکترونیکی به کار میرود. از آنجایی که دیجی کالا توانسته بهترین فروشگاه اینترنتی ایران شود از این فرصت برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی دیگر در زمینه فروشگاه اینترنتی لباس و اکسسوری استفاده کرده است. کارتهای پرداخت الکترونیک، چه به صورت مجازی (فقط قابل استفاده در فضای اینترنت) و چه به صورت فیزیکی اغلب قابل استفاده در چنین محیطهایی هستند.

البته فروشگاههای اینترنتی محلی معمولاً قابلیت تحویل پول در هنگام دریافت کالا را نیز دارند، ولی در خریدهای اینترنتی جهانی معمولاً چنین امکانی فراهم نیست. دیجی کالا مزیت ها و ویژگی های فوق العاده ای دارد که اگر بخواهیم به همه آن ها اشاره کنیم و هر کدام از آن ها را با هم بررسی کنیم از معرفی دیگر فروشگاه های اینترنتی ایرانی جا می مانیم. در این فروشگاه کامل ترین مجموعه محصولات بهداشتی از جمله مراقبت از مو(انواع شامپو، روغن مو، ماسک مو و…)، مراقبت از بدن(انواع شامپو بدن، انواع کرم ها، لوسیون ها و …)، مراقبت از پوست دست و صورت(انواع پاک کننده ها، انواع کرم ها، لوسیون ها و …) و همچنین ضد تعریق و انواع عطر و ادکلن های گران قیمت و ارزان قیمت را شامل می شود. چهار نسخه مختلف از فروشگاه پلی استیشن وجود دارد: آسیا، اروپا (از جمله اقیانوسیه و خاورمیانه)، ژاپن و آمریکای شمالی. در 9 مارس 2022، پلی استیشن اعلام کرد که فعالیت های فروشگاه پلی استیشن در روسیه را در پاسخ به حمله روسیه به اوکراین در سال 2022 به حالت تعلیق درآورد.

ارائه فرصت های ویژه در فواصل زمانی مختلف هم از دیگر ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی خوب است. من هفته پیش یه کد تخفیف دیجی کالا از تخفیف هات گرفتم و رفتم برای خودم یه عالمه لباس با تخفیف خریدم. به همین دلیل دیجی استایل از طریق قدرتی که دیجی کالا دارد توانسته به خوبی و خیلی سریع دیده شود. همچنین پس از فروش کالا دارای یک روند ارسال سریع است که در کنار آن فرصت هفت روزه برای بازگشت و مرجوعی کالا دارد. فروشگاه های اینترنتی در ایران وجود دارند که گارانتی بازگشت وجه 7 روزه دارند ولی پایبند به آن نیستند و با هزار دوز و کلک نمی خواهند زیر بار مرجوعی کالا بروند. معمولا فروشگاه های اینترنتی مارکت پلیس (چند فروشنده) مثل دیجی کالا محصولاتی با چند گارانتی و قیمت ارائه می کنند. گارانتی محصولی که سایت های دیگه میگن شاملش نیست رو دارند. امتحان پوشاک خریداری شده از طریق اینترنت نیز غیرممکن است ، بنابراین مصرف کننده برای اطمینان از مناسب بودن لباس باید به اندازه گیری های بدن اعتماد کند. از شما نقاضا دارم اگر نظری یا تجربه خرید از هر کدام از فروشگاه اینترنتی های نام برده یا نام نبرده در این مقاله را دارید حتما اعلام کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دیدن صفحه اصلی لطفا از صفحه ما بخواهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن