پس از جورج فلوید تظاهرات: 6 چیزهایی که می دانیم از ردینگ رئیس پلیس <url>

میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:07 PM EDT Jun 17, 2020به عنوان تظاهرات طنین انداز در سراسر کشور پس از م

توسط ABTINNEWS در 29 خرداد 1399

به عنوان تظاهرات طنین انداز در سراسر کشور پس از مرگ سیاه مینیاپولیس ساکن جورج فلوید از سیاستمداران کاخ سفید به کنگره در حال حمایت از نسخه های جدید قوانین است که می تواند ممنوعیت chokeholds, تشویق استفاده از پلیس دوربین های بدن و ایجاد یک رجیستری ملی برای پیگیری ماموران با سوابق سوء.

در یک مکالمه اخیر ردینگ رئیس پلیس لایحه <url> صحبت در مورد چگونه گروه او آماده است برای رسیدگی به مسائل آموزشی و اصلاحات است. در اینجا برخی از این مکالمه.

تظاهرات و پلیس: جورج فلوید تظاهرات: اینجا محلی پلیس کلانتر سیاست در گاز اشک آور و باطوم بیشتر

که در آن <url> می ایستد در افسران توانایی استفاده از فیزیکی داری

"پس از چندین سازمان که در چند هفته گذشته باید بلافاصله قطع شود که روند کاروتید (خویشتن داری). کاروتید است یک سبد و آن چیزی است که ما در مینیاپولیس و حتی نزدیک نیست. کاروتید بسیار امن هنگامی که آن را به درستی استفاده می شود و از آن استفاده می شود بسیار به ندرت. آن را (به هنگام) یک افسر است که در مبارزه برای زندگی خود را و یا آن شخص است که بسیار خشونت آمیز با برخی از شخص دیگر و یک افسر یک فرصت برای سعی کنید آن شخص را بازداشت با خیال راحت. و اگر شما را که دور از مأموران اجرای قانون, آنها سمت چپ با هیچ انتخاب دیگری اما نیروی مرگبار.

"من فکر می کنم کاروتید است که mischaracterized به عنوان چیزی است که یک سبد و خطرناک است که در واقع آن را هنگامی که آن را به درستی استفاده می شود. بنابراین من لازم نیست که هر گونه قصد ممنوعیت آن در این بخش نشده است.

"بدیهی است که اگر آن را قانونگذاری ممنوع, ما باید به دنبال همراه. شاید ما نیاز به آموزش بیشتر در آن شاید ما چیز دیگری نمی دانم. اما آشکار بان من فکر می کنم غلط است."

چرا پلیس دوربین بدن نیست در نظر گرفته شده در ردینگ

"دوربین های بدن هستند یک موضوع است زیرا از یک زن و شوهر از دلایل. هزینه یکی بزرگ است. بدن دوربین های خود را بسیار گران قیمت نیست. (از داده) ذخیره شده است بسیار گران قیمت.

"ما نمی توانیم با ارائه یک ویدیو به کسی که (نشان می دهد) یک قربانی خشونت یا تجاوز جنسی. ما نمی توانیم با استفاده از تصویری که (گرفته شده) در داخل خانه کسی. بنابراین ما باید به یک فرد کارکنان قادر به redact تصویری که قبل از این منتشر شده در ثبت درخواست و یا هر چیزی شبیه به آن.

"آن را به من, میان, میزان, کارکنان من نیاز به استخدام و ذخیره سازی و دوربین حدود 1 میلیون سال به صورت سالانه به منظور اجرای یک برنامه دوربین بدن. دوربین بدن ... کاهش بسیاری از شکایات علیه افسران که بی اساس است. و آنها نیز اثبات سوء رفتار. اما مسئله این است که آن پایین می آید به آن هزینه بهره مند شوند."

ردیابی با استفاده از زور توسط پلیس

"ما خریداری شده را از طریق کمک هزینه فدرال یک سیستم نرم افزاری به نام تیم آبی ... را با دقت بیشتری پیگیری با استفاده از زور. این سیستم جدید به طور خودکار این روند. امیدوارم هفته اول جولای اگر نه اواسط ماه جولای خواهیم بود قادر به رفتن زنده با این نرم افزار قادر به شروع به استفاده از آن. ما قادر خواهید بود برای پیگیری نه تنها چه نوع از زور استفاده شده است و ... را به فرد مسئول و که با استفاده از آن.

"من را تصور کنید که در یک سطح فدرال وجود خواهد داشت یک نیاز بسیار سریع است که ما ارائه می کند که اطلاعات را به وزارت دادگستری ایالات متحده. و من فکر می کنم که یک چیز خوب است. خوب است که این اطلاعات در خارج وجود دارد به طوری که ما می توانید ببینید و اگر یک افسر حرکت از بخش به بخش و یا دولت به دولت. شما باید قادر به ردیابی که افسر قبل از تاریخ است."

آموزش و پرورش: بیش از 4000 Shasta County ساکنان می گویند هیچ به ترکیبی مدل سال تحصیلی در دادخواست

در تماس از برخی فعالان برای منحرف کردن پلیس کمک های مالی به برنامه های جایگزین

"همانطور که اشاره کردم در (رکود) 2008 ما defunded. ما defunded توسط مقدار قابل توجهی تقریبا 15 درصد از کارکنان ما رفت. و ما سخت کار کرده اند با ما و شورای شهر ما مدیر به بازسازی گروه ما بیش از 12 سال گذشته در حال حاضر.

"بنابراین ما می تواند به از دست دادن برخی از (دولت) کمک های مالی که همیشه یک احتمال است. و ما می تواند از دست دادن برخی از کمک های مالی فدرال با توجه به آنچه قانون می آید. اما ردینگ اداره پلیس است که تامین مالی از طریق این صندوق به طور کلی و این درآمد از طریق فروش مالیات بر درآمد و مالیات املاک و گذرا اشغال مالیات.

"ما نیاز به منابع بیشتر و نه کمتر."

چرا او را به زانو در اخیر جورج فلوید تظاهرات در ردینگ

"من فکر نمی کنم آن را به انجام هر چیزی. من فکر می کنم معنی دار گفت و گو من فکر می کنم روابط ساختمان انجام همه چیز. (گفتگو) بیشتر از یک استفاده مناسب از زمان و یک راه بهتر برای نوع پیدا کردن زمینه های مشترک و ملاقات در وسط نسبت به انجام برخی از حرکت نمادین که من لزوما شخصا می خواهم به انجام.

این یک تصمیم شخصی برای من به انجام این کار است. و من می خواهم به انجام همان چیزی که امروز دوباره."

در تغییرات خاص در ردینگ زور باید اتخاذ

"سواحل غرب همواره به مراتب پیشرفته تر در مورد نیاز خود را از آموزش خود را در پس زمینه و استخدام فرآیندهای بیش از هر دولت دیگر. بنابراین ما بسیار تحصیل کرده و کالیفرنیا می پردازد افسران آن نسبتا خوبی که برای آموزش و پرورش و آموزش آنها.

"و من فکر می کنم آنچه شما در حال رفتن به بیرون آمدن از این — و من امیدوارم که بیرون می آید از این است کسانی که استانداردهای فدرال مطابقت خواهد کالیفرنیا و یا شاید حتی به یک استاندارد بالاتر است.

"ما ادامه خواهد داد به انجام آنچه که ما همیشه انجام داده ایم و سعی کنید و استخدام بهترین کارمندان و رفتن را از طریق زمینه های کامل و استخدام فرآیندهای به مطمئن شوید که آنها در حال مناسب برای این بخش و مناسب برای این جامعه.

"و دوباره من فکر می کنم ردینگ نشانی از یک کار بزرگ ... با ما استانداردهای استخدام و آموزش استاندارد. اما در سطح ملی ما قطعا می تواند بهبود بخشد."

مربوط به خواندن:

PG&E: PG&E پنجه نرم می کند گناه به 84 جرم قتل نفس به حساب در بهشت آتش اردوگاه مورد

جورج Floyd: مقامات از سراسر شمالی وزارت امور خارجه در واکنش به قتل یک پاسخ متفاوت

اعتراض aftermath: کلانتر Magrini بیانیه 'من فرستاده کردن لبه'

میشل چندلر را پوشش می دهد دولت شهر و مسائل مربوط به مسکن برای ردینگ رکورد افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال کنید در @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن