اقدام اولیه ارکیده مجموعه محافظه کار مقدماتی نرخ مالیات برای 2020-21 بودجه سال

جانت Begley ویژه به TCPalmمنتشر شده 6:01 PM EDT مارس 11 سال 2020ORCHID — شورای شهر در حال حاضر دارای مجموعه ای

توسط ABTINNEWS در 23 اردیبهشت 1399

ORCHID — شورای شهر در حال حاضر دارای مجموعه ای اولیه نرخ مالیات برای 2020-21 بودجه سال: 1.9 سنت در هر 1000 $در ارزیابی افزایش از 1.6 سنت در این سال است.

برای ارزیابی در $1 میلیون دلار خواهد بود که به معنای 300 دلار افزایش مالیات از زمان 1600 دلار.

ارکیده شورای شهر عادی مجموعه, نرخ مالیات اوایل به دلیل آن را می شکند برای تعطیلات پایان ممکن است. دو بودجه جلسات برگزار خواهد شد در ماه سپتامبر که در آن نهایی نرخ مالیات و بودجه خواهد بود به تصویب رسید.

"ما فقط باید هیچ ایده چه وضعیت مالی دولت است که برای رفتن به گفت:" شهردار هال Ofstie. "این است که قطعا یک زمان به سمت محافظه کار برای بودجه."

بیشتر: رنگ ارغوانی روشن آماده به دشوار در offleash سگ در ساحل

شهر مدیر نوح قدرت با اشاره به نرخ نهایی نیست با توجه به جمع آوری مالیات تا سپتامبر است. اگر چه شهرداری خود را کاهش می دهد مقدماتی نرخ مالیات آنها نمیتواند آن را بدون هزینه و وقت قدرت گفت.

این شهر پیشنهاد مالی 2021 بودجه نشان می دهد هزینه از $1,127,836 با درآمد آینده در $1,008,228. هر گونه کمبود خواهد بود ساخته شده است تا از طریق ذخایر.

"آن است که حتی سخت تر از حد معمول به پروژه چگونه محلی و مالی دولت مناظر ممکن است تغییر بیش از چند ماه آینده" گفت: قدرت.

مقدماتی بودجه, گفت, توسعه داده شد و بدون به روز رسانی ارزیابی ارزش ملک از اموال ارزیاب و بدون برآورد درآمد دولت است.

آمار و ارقام درآمد به طور معمول در دسترس خواهد بود در ماه ژوئن یا جولای می تواند با تاخیر در این سال توسط COVID-19 قطعیت گفت. برای جبران قدرت گفت: او کاهش می یابد پیش بینی درآمد مانند مالیات بر فروش 10 ٪ برای آینده بودجه سال.

زمانی که شورای ملاقات دوباره در ماه سپتامبر آن را باید یک ایده بهتر است از چه محلی و دولت مالی چشم انداز تغییر کرده است, قدرت گفت. اولین بودجه شنوایی آزمایشی مجموعه برای 5:05 بعد از ظهر سپتامبر. 14.

جانت Begley محلی نویسنده مستقل است. اگر دوست دارید مقالات مانند این و دیگر TCPalm پوشش Treasure Coast, اخبار, لطفا برای حمایت از ما روزنامه نگاری و مشترک شدن در حال حاضر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن