سقوط بدون فوتبال یک امکان واقعی به دلیل COVID-19 به عنوان بازیکنان NFL دیگران افزایش سوال

جاش پیتر ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 9:39 AM EDT Jul 20, 2020تمام این هفته ایالات متحده آمریکا امروز ور

توسط ABTINNEWS در 30 تیر 1399

تمام این هفته ایالات متحده آمریکا امروز ورزش را بررسی خواهد کرد که چگونه واقعی هستند شانس داشتن هیچ فوتبال در این فصل و آنچه که در یک کشور که در آن فوتبال پادشاه است.

برای چشم انداز فوتبال در حال بازی در پاییز امسال از دوشنبه قابل توجه است.

Rookies انتظار می رود به گزارش اردوی آموزشی با Kansas City Chiefs و هوستون تگزاس این تیم را به بازی هر یک از دیگر Sept. 10 در NFL برنامه ریزی شده باز فصل.

NFL rookies برای لیگ دیگر 30 تیم انتظار می رود به گزارش روز سه شنبه. جانبازان را به وارد در اردوگاه های آموزشی جولای 28 عنوان لیگ حرکت رو به جلو با طرح خود به بازی بازی های 2020 فصل در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"ما هرگز منحرف از آن" NFL سخنگوی برایان مک کارتی گفت: ایالات متحده آمریکا امروز ، "این خواهد بود اگر اخبار ما گفت: ما بازی نمی پوشند. اما ما هرگز به گفتن آن است."

در عین حال به عنوان COVID-19 موارد سنبله به سطح بی سابقه ای در ایالات متحده امکان سقوط بدون فوتبال است که بیش از یک مفهوم است.

چه یک هفته این امر شده ایم: چه شده اند که غیر قابل تصور برای بازی های المپیک 2020 فقط ممکن است به تصویب در سال 2021

مدل: فوتبال به عنوان به نظر می رسد بیشتر و بیشتر بعید است که اروپا به ما نشان می دهد آنچه که می توانست

از قرنطینه: چرا از گذراندن یک هفته در قرنطینه در NBA پردیس در دیزنی جهان نیست خیلی بد

آیوی لیگ برتر فوتبال را لغو کرده است و همه دیگر سقوط ورزش و پاتریوت لیگ اواسط شرق کنفرانس ورزشی و استعمار ورزشی انجمن به دنبال کت و شلوار.

ده بزرگ و Pac-12 اعلام کرد آنها باید لغو غیر-بازی های کنفرانس و وجود دلیل به تعجب می کنم اگر فوتبال کالج بازیکنان ممکن است هرگز این زمینه در این فصل است.

علامت Emmert رئیس جمهور NCAA هفته گذشته با اشاره به سند او گفت میسازد مشاوره از متخصصان مراقبت های بهداشتی که چگونه برای از سرگیری کالج ورزشی اگر یک محیط که در آن COVID-19 نرخ قابل کنترل می توان به دست آورد.

"امروز متاسفانه" او افزود: "این داده ها را در جهت اشتباه است. اگر وجود دارد به کالج ورزشی در سقوط ما نیاز به یک مقدار بهتر رسیدگی در این بیماری همه گیر."

پس از آن وجود دارد دبیرستان صفوف با ویرجینیا و جدید مکزیک با داشتن لغو فوتبال برای این پاییز و 12 ایالت دیگر تاخیر در این فصل گفت: بروس Howard مدیر ارتباطات ملی فدراسیون دولتی دبیرستان انجمن. اما چند کشور بلاتکلیف باقی می ماند در مورد پاییز با بسیاری از تصمیم گیری های آینده در چند هفته آینده.

در عین حال NFL و بازیکنان NFL انجمن (NFLPA) در ادامه به نزدیک شدن به نهایی یک معامله به بازی بازی های 2020 فصل که اوج با سوپر باول LV در فوریه. 7 در خلیج تمپا.

Ravina Kuller یک بیماری عفونی, متخصص, هشدار این طرح می تواند منجر به فاجعه — مرگ یک NFL بازیکن.

"من بزرگ فوتبال عاشق" Kuller گفت. "استیلرز فن. من خونریزی زرد و سیاه و سفید. و این درد مرا به دیدن که در فوتبال ممکن است رخ دهد تا سال آینده. اما این بازیکنان سلامت در خطر است در اینجا.

"شما ممکن است نیاز به دیدن این فوتبال بازیکنان را به بخش مراقبت های ويژه و یا در نهایت مرگ آنها را به مرحله بازگشت و انصراف از بازی ها."

پس چگونه است که NFL همچنان به حرکت رو به جلو با خوش بینی و چه می گویند در مورد چشم انداز برای فوتبال در پاییز ؟

پول باقی مانده محرک قدرتمند برای لیگ برتر است که به تولید حدود 15 میلیارد دلار در سال است.

Amesh Adalja عضو NCAA را COVID-19 پانل مشاوره گفت سودآور NFL قرارداد قادر خواهد بود برای تشویق بازیکنان به رعایت پروتکل های ایمنی اجتماعی مانند فاصله.

"شما نمی توانید انجام دهید که برای یک ورزشکار کالج زیرا آنها دانش آموزان اول" گفت: Adalja یک بیماری عفونی محقق در Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health. "گاهی اوقات مردم فراموش می کنند. کسانی که حباب بسیار دشوار است برای به اجرا درآوردن در یک محیط دانشگاه از آنجا که شما را پیدا خواهد کرد مردم در کالج برای دیدار با مردم و انجام همه چیز و نه فقط برای بازی فوتبال. و من فکر می کنم که باعث می شود آن را بسیار بیشتر به چالش کشیدن به انجام است که در یک کالج سطح."

پس کالج, بازیکنان فوتبال آغاز شد گزارش در ماه ژوئن به صورت داوطلبانه تمرینات ده ها تن از آنها را آزمایش مثبت برای COVID-19. وجود دارد هیچ گزارشی از هیچ بودن در بیمارستان بستری است.

دبیرستان بازیکنان در سراسر کشور برای شرکت در تمرینات در همان زمان و شده است وجود دارد یک گزارش از یک بازیکن در بیمارستان بستری شده و پس از آزمایش مثبت برای COVID-19.

"من فکر می کنم این درست است که جوان و سالم مردمی حتی اگر آنها آلوده, آنها به نظر نمی رسد تا پایان نیاز به بستری شدن در بیمارستان به اندازه" گفت: Ann Marie Tia رئیس جمهور منتخب از انجمن به صورت حرفه ای در کنترل عفونت و اپیدمیولوژی. "در طول فصل فوتبال اگر آنها اعضای خانواده و یا پدربزرگ و مادربزرگ در معرض خطر شاید آنها قرنطینه خود را از کسانی که خانواده اعداد.

"بنابراین من فکر می کنم که ممکن است یکی دیگر از راه برای رفتن اگر آنها تصمیم گیری به جلو حرکت کند."

دکتر شارلوت بیکر, استادیار اپیدمیولوژی در گروه جمعیت بهداشت و علوم در ویرجینیا نشان می دهد مردم مشرف آشکار است.

"ما هنوز این زن مانع به نام COVID-19" او گفت:. "آن را در هر زمان به زودی. من فکر می کنم که واقعا بزرگترین نقطه. که واقعا دیکته آنچه در آن است ما می تواند و نمی تواند انجام دهد و آنچه که ما باید و نباید انجام دهد."

در عین حال NFL راهپیمایی به جلو و با کمال میل توضیح می دهد که چگونه و چرا.

یک کمیته پزشکی است که شامل دوک کنترل عفونت آموزش و پرورش به صورت عمده ورزشی تشکیل شد در ماه مارس توسط NFL و NFLPA. گروه مندرج پروتکل های آن گفت: اجازه می دهد NFL به این بازی قرار می گیرند.

لیگ و بازیکنان همچنان به مذاکره شرایط پروتکل ها — از جمله تعداد زیادی از بازی های پیش فصل و فرکانس COVID-19 تست.

"یکی دیگر از چیزی است که ما در حال کار به طور مستقیم با کاخ سفید (Coronavirus) نیروی کار گفت:" مک کارتی معاون ارتباطات NFL. "ما در حال کار به طور مستقیم با CDC بنابراین CDC به بررسی پروتکل های.

"ما همچنین به صحبت هر (NFL) بازار مقامات دولتی از جمله شهرداران شهرستان مدیران فرمانداران به عنوان به خوبی. و تمام برنامه های ما ما فرستاده شده به آنها را به مطمئن شوید که آنها آگاه باشید و آنها را به سطح راحتی که ما می توانیم بازیکنان از رفتن به اردوگاه های آموزشی, بازیکنان, داشتن بازی."

در همان زمان NFL اردوگاه های آموزشی جریان دریافت NBA و لیگ اصلی بیس بال در حال برنامه ریزی برای شروع فصول منظم است.

"NFL توانایی یادگیری از کسانی که ورزش های دیگر" Adalja گفت. "این کاملا یکسان نیست اما هنوز هم وجود دارد برخی از دروس برای یادگیری در مورد تست فرکانس و پروتکل ها و نحوه برخورد با تماس با ردیابی و قرنطینه مسائل.

"در نهایت آن را به پایین آمده و به آنچه در خطر است و آنچه را مردم تحمل خطر به انجام این کار است. و آن را بسیار متفاوت از زمانی که ورزشکاران در حال پرداخت می شود در مقابل زمانی که به آنها پرداخت می شود و زمانی که شما از این منابع برای راه اندازی یک تست رژیم و همچنین به برخی از مرتب کردن بر اساس از حباب-نوع روش است که شما می توانید انجام دهید. چرا که برای یک ورزشکار حرفه ای این است که خود را حرفه ای این کار آنها است."

هفته گذشته تمپا Bayleft مقابله با داناون اسمیت بیان نگرانی های خود را از طریق رسانه های اجتماعی. همسر او باردار است و اولین فرزند خود را که انتظار می رود در سه هفته او نوشت.

"خطر سلامت من به عنوان به خوبی به عنوان خانواده من هیت به نظر نمی رسد مانند یک خطر ارزش مصرف" اسمیت نوشت. "چگونه می توان یک ورزش است که نیاز به تماس فیزیکی در هر ضربه محکم و ناگهانی و transferral انواع مایع بدن هر بازی تمرین امن اجتماعی فاصله? چگونه می توانم مطمئن شوید که من نمی آورد COVID-19 بازگشت به خانواده؟"

در روز یکشنبه, NFLPA هماهنگ توییتر حمله رعد اسا از بازیکنان در سراسر لیگ.

"چه شما در حال دیدن (یکشنبه) این است که ما بچه ها ایستاده تا برای هر یک از دیگر و کار خود را به اتحادیه رهبری انجام داده است برای حفظ همه به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است" NFLPA جمهور و کلیولند براونز مرکز JC Tretter توییتی در توضیح هدف از حمله رعد اسا. "NFL نیاز به گوش دادن به ما اتحادیه و اتخاذ کارشناسان توصیه #wewanttoplay"

و بنابراین به جلو NFL حرکت با NCAA قدرت پنج مدارس و دبیرستان فوتبال در ایالات فلوریدا و تگزاس هنوز به دنبال.

خواهد فوتبال بازی می شود این پاییز و, اگر چنین است, بازی های برگزار شده با خیال راحت ؟

"این خیلی بحث برانگیز و دلیل خوب چون فوتبال (شامل) خیلی تماس با ما" گفت: Tia که بیش از 30 سال تجربه به عنوان یک عفونت preventionist. "این یکی از چیزهایی است که بسیار دشوار است برای دادن پاسخ قطعی شده است.

"یا من باید می گویند, شما می توانید یک پاسخ قطعی است اما آن را برای رفتن به سمت راست جواب بده؟"

کمک: Jori اپستاین



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن