9 گنج ساحل وکلای درخواست برای پر کردن بازنشستگی قاضی باربارا Bronis' صندلی در 19 قضایی مدار

پل Ivice ویژه به TCPalm.comمنتشر شده 8:00 AM EDT آوریل 8 سال 2020نه گنج ساحل وکلای مدافع را برای اعمال قاضی جا

توسط ABTINNEWS در 19 اردیبهشت 1399

نه گنج ساحل وکلای مدافع را برای اعمال قاضی جای خالی در ماه دسامبر زمانی که مدار قاضی باربارا Bronis بازنشسته.

آنها در مصاحبه روز شنبه با 19 مدار قضایی معرفی کمیسیون.

Bronis است که یک مدار قاضی از او منصوب شد و پس از آن رژیم صهیونیستی است. جب بوش در سال 2005 نشان داد او قصد بازنشسته در مارس 23, نامه ای به رژیم صهیونیستی. ران DeSantis. او انتخاب شد به شش سال مدت در سال 2008 و انتخاب مجدد در سال 2014.

او اختصاص داده شده است به مدنی محاکمه با حضور هیئت منصفه موارد در سنت لوسی شهرستان و همچنین انحصار وراثت و سرپرستی موارد سوء مصرف مواد و سلامت روان در موارد و خطر ابتلا به منظور حفاظت موارد است.

Bronis گفت: در نامه استعفای موثر است در نیمه شب Dec. 30 است که پنج روز قبل از منقضی می شود Jan. 4, 2021. او کاهش یافته است ،

DeSantis 60 روز را به انتخاب خود.

در میان نه وکیل مدافع که اعمال می شود که برای اولین بار متقاضیان:

فرانسیسکو گارسیادر اصل از اروگوئه زندگی در فلوریدا از سال 1971 به دست آورده و مدرک حقوق خود را در دانشگاه منچستر منچستر در سال 1985. او نقل مکان کرد و از پالم بیچ شهرستان به گنج ساحل در سال 2006 و توسط یک شریک در Villafranco & Garcia در پورت سنت لوسی که در آن او به طور کلی دادخواهی مدنی عمل دست زدن به کسب و کار اختلافات موارد صدمه شخصی ملک دادخواهی و معاملات کسب و کار. او متاهل با دو نوجوان پسر.

"19 مدار دارای درجه بالایی از مهارت در قوه قضائیه و این امر می تواند افتخار بزرگی برای سپرده شود تا به عنوان یک قاضی" گارسیا گفت: در یک ایمیل.

ربکا سفید بزرگ در شهرستان Brevard و ملاقات و ازدواج براندون سفید در حالی که آنها از حضور در دانشگاه چینی hong کنگ دانشکده حقوق. هر دو استخدام شد و در سال 2007 توسط دولت وکیل بروس Colton. آنها دارای سه فرزند.

به عنوان دادستان او تلاش کرده است بیش از 100 منصفه. در ژانویه 2019 او ارتقا به سرپرست سنت لوسی شهرستان دادگاه بخش در حال حاضر مسئول آموزش جدید دادستان و مدیریت کارکنان از 15 نفر در حالی که همچنین با دست زدن به جنایات جدی.

"من همیشه سعی کردم به صدای مردم که نمی باید توانایی به صحبت می کنند برای خود," او گفت: در یک ایمیل. "اگر من منصوب شدند به عنوان یک مدار قاضی من می خواهم مطمئن شوید که به مردم داده می شود این فرصت را به شنیده می شود و موارد خود را حل و فصل به موقع."

بیشتر: استوارت resident 1 از 6 در لیست کوتاه به صورت منطقه 4 دادگاه تجدید نظر قاضی

Alexzander Gonano's صفحه در نوار فلوریدا وب سایت نشان می دهد او دیپلم در Gonano و Harrell در فورت پیرس. او به دست آورده مدرک حقوق خود را در دانشگاه نوا جنوب شرقی و بستری شد به نوار در سال 2010. او نمی تواند به نظر رسیده است.

برت Waronicki's صفحه در نوار فلوریدا وب سایت نشان می دهد او به دست آورده مدرک حقوق خود را در دانشگاه وست ویرجینیا کالج قانون و بستری شد به نوار در سال 2004. او یک شریک در Wiederhold, Kummerlen & Waronicki P. A. در غرب پالم بیچ. او نمی تواند به نظر رسیده است.

پنج که برای اعمال قبلی جای خالی عبارتند از:

جف باتیستا یک وکیل با Grall قانون گروه در ساحل Vero بر قانون خانواده در عمل, اما همچنین این دسته از وابستگی موارد است. او همچنین با این نسخهها کار به عنوان یک ترافیک دادگاه افسر در سنت لوسی شهرستان است. باتیستا بستری شد به نوار در سال 2000 پس از کسب مدرک حقوق خود را در دانشگاه فلوریدا است. او شروع به قانون کار خود را با چهار سال روی لئامت دادن به عنوان یک دادستان در ورو بیچ. پس از خروج از دادستانی, باتیستا کار کرده و سباستین شرکت شوید و ایوانز برای حدود شش ماه قبل از افتتاح قانون سابق شرکت Menz & باتیستا 15 سال پیش با قانون سابق شریک نیکول Menz که در حال حاضر یک Indian River County قاضی دادگاه.

ارین D. کیرکوود موفق به دریافت مدرک حقوق در سال 1995 در دانشگاه سینسیناتی دانشکده حقوق و کار از سال 1996 تا سال 2015 به عنوان دستیار دادستان در 19th, مدار است. پس 2015, او به عنوان رئیس امور مالی از شوهرش نرم افزار مشاوره کسب و کار به مدت سه سال شده است و یک وقت مادر به دختر جوان خود را.

بیشتر: 13 گنج ساحل قضات به طور خودکار انتخاب مجدد

ساشا فاک نوجوان D. Mullins بومی Logan, West Virginia. لیسانس حقوق خود را در سال 1994 در ولپریسو در دانشگاه ایندیانا است. Mullins مشغول به کار به مدت دو سال به عنوان دستیار دادستان در اوکالا پس از آن آمد به ساحل گنجینه در سال 1997 به کار برای 19th مدار دفتر دادستان ایالتی. پس از سه سال او در سمت چپ به کار به عنوان تنها پزشک است. در ژانویه 2017 او منصوب شد و یک کودک اجرای حمایت از شنیدن افسر. اخیرا Mullins منصوب شد به طور کلی به عنوان دادرس از 19th مدار به جای گذاشت دادرس Katharine هاموند در رودخانه هند و سنت لوسی شهرستانهای استان است.

Preethi Sekharan شیوه با Gunster شرکت در استوارت, جایی که او با تمرکز بر کمک به مشتریان شرکت با مالکیت معنوی و تجارت راز اختلافات. او همچنین درگیر در کسب و کار پیچیده دادخواهی و حل شرکت و سهامداران اختلافات از جمله کسانی که مربوط به قرارداد و محدود میثاق مسائل. علاوه بر این Preethi به کار گرفته شده است طیف گسترده ای از امانتی و اعتماد مربوط به دادخواهی. او مدرک حقوق خود را به دست آورده در نیویورک مدرسه قانون است.

کارلوس لی چاه است یک دستیار دادستان در 19th مدار از سال 2004 پس از نزدیک به هفت سال به عنوان دستیار مدافع. اختصاص داده شده به نوجوان در بخش سنت لوسی شهرستان از سال 2009 چاه شده است هیئت مدیره گواهی در دادگاه های کیفری قانون از سال 2005. او در ارتش ایالات متحده رزرو. او موفق به دریافت مدرک حقوق خود را در سال 1997 در دانشگاه روچستر در فیلادلفیا و زندگی کرده است و پس از آن در سنت لوسی شهرستان است. او رئيس جمهور از سنت لوسی شهرستان کانون در 2014-15.

برای مقالات بیشتر در مسائل حقوقی, لطفا در نظر اشتراک در حمایت از روزنامه نگاری محلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن