2020 محقق-ورزشکار برندگان تگرگ از غرب دره Burney مدارس

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 3:17 PM EDT مارس 14 سال 2020بیش از گذشته 38 سال سابقه افکن و بورس تحصیلی

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

بیش از گذشته 38 سال سابقه افکن و بورس تحصیلی همکاران باید افتخار سالمندان دبیرستان که صفحه نمایش هر دو قدرت در دو و میدانی و دانشگاهیان و همچنین خدمت به جوامع خود را از طریق داوطلب خدمات.

دو تا از 12 فینالیست یک پسر بچه و یک دختر بچه در حال عطا افتخار نام محقق-ورزشکار از سال و هر دریافت 1500 دلار کمک هزینه تحصیلی. 10 دیگر نفرات دوم هر یک از دریافت 500 دلار از طریق این برنامه همچنین اسپانسر شده از طرف باشگاه روتاری ردینگ و Seamans بنیاد خانواده.

در این سال 50 نفر از دانش آموزان از 14 شمالی دولتی دبیرستان های کاربردی برای افتخار معتبر.

قضات این سال را انتخاب کرد یعقوب جانستون از غرب دره دبیرستان و اشلی دیویس از Burney دبیرستان به عنوان کلی دختر و پسر برندگان.

جانستون شد 13th دانشجو از غرب دره را به نفع خود بالا محقق-ورزشکار جایزه و برای اولین بار پس از عقاب پس از Austin کلارک به دست آورده است که این افتخار در سال 2014.

"این احساس بسیار بزرگ و آن را مقدار زیادی از کار" جانستون گفت. "در آن زمان بسیاری از زمان مدیریت تمام فعالیت های من در جریان است. من فکر می کنم ماندن سازمان شد کلید."

دیویس پنجمین دانشجویی را به نفع خود محقق-ورزشکار جایزه از Burney و برای اولین بار از او به مدرسه به کار پس از انجی Ayers با دریافت این افتخار در سال 2001.

"این یک برکت و افتخاری است که اعمال می شود برای کمک هزینه تحصیلی و شده است به نام فینالیست آنجایی که من می دانم که وجود دارد بسیاری از ورزشکاران که اعمال می شود," دیویس گفت:. "من بسیار سپاسگزار برای انتخاب شود."

مرتبط: این دو و میدانی دونده خلاق در خانه ردینگ به نگه دارید تا با آموزش

جانستون انتخاب شد و پس از اتمام دبیرستان حرفه ای با 4.60 وزن درجه-نقطه متوسط. در 2019-20 فصل Johnston کمک کرد تا عقاب فوتبال تیم کامل خود را برای اولین بار شکست نخورده فصل به طور منظم در برنامه تاریخ است.

جانستون standout دو-ورزشی تیم اول دانشگاه یا دانشکده ورزشکار. به عنوان یک linebacker او به عقاب تبدیل شدن به شمال ورزشی, لیگ قهرمانان فوتبال. او NAL همه تیم لیگ بود و انتخاب به عنوان غرب دره با ارزش ترین بازیکن دفاعی.

در کشتی او NAL و بخش قهرمان, قرار دادن سوم در NSCIF بخش است. او همچنین با دریافت این مدرسه آقای عقاب جایزه به عنوان کشتی گیر که بهترین نشان دهنده تیم خود را. جامعه خود خدمات شامل رفتن درب به درب در طول شیوع کروناویروس به مطمئن شوید که سالمند خود را همسایه با مواد غذایی و سایر ملزومات.

دیویس, سه, ورزش, ورزشکار, دست 4.02 وزنی معدل. در 2019-20 فصل دیویس کمک Burney رسیدن به CIF شمالی بخش بخش ششم نهایی در والیبال به دست آورده و پنج ستاره لیگ با ارزش ترین بازیکن جایزه.

او همچنین ساخته شده همه لیگ در مدرسه او را به گذشته های بسکتبال و سافت بال. دیویس شرکت در دولت های دانشجویی و داوطلب شده است برای بسیاری از پروژه ها از طریق Burney شیر دوار و Soroptimist باشگاه است. او شده است یک داور برای دبیرستان, بسکتبال و والیبال, بازی و کمک کرد تا به عنوان یک لیگ کوچک داوطلب.

مرتبط با: اصلاح خواهد فارغ التحصیلی مدرسه بود اجازه ؟

پسران فینالیست شد Jackson سیاه (ردینگ مسیحی) Jackson, بیسلی (شستا) برایان میلر (غرب دره) لوقا مطلوب (شستا) و ماکسیموس (Maximus) همیلتون (U-دبستان).

دختران فینالیست شد کورتنی جونز (ردینگ مسیحی) مدیسون استیل (غرب دره), ناتالی آزبورن (رودخانه سقوط), Natayah Saetern (شرکت) و دشت نشت (U-دبستان).

جانستون پذیرش نیروی دریایی رزرو افسران آموزش سپاه دانش و حضور در دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو. جانستون می خواهد به عمده در تاریخ قبل از پیوستن به نیروی دریایی ایالات متحده به عنوان یک افسر. هدف او این است که برای تبدیل شدن به یک نیروی دریایی مهر و موم و یا خلبان.

مربوط به: محقق-ورزشکار فینالیست نام دو ظهور خواهد کرد به عنوان برندگان

"من فکر می کنم پیوستن به نیروی دریایی است که یک راه بسیار خوبی برای خدمت به کشور ما" جانستون گفت. "من تا به حال زندگی در امریکا و من می خواهم به بازگشت به هیچ وجه من می توانم."

دیویس مانند جانستون را حضور در مدرسه در جنوب کالیفرنیا و رقابت در والیبال در شهرستان سن دیگو ، دیویس' هدف این است که به بازی والیبال در چهار سال مدرسه و معتقد است که SDCC می دهد و او بهترین فرصت را برای رسیدن به این هدف است.

"من یک شانس برای رفتن و بازدید از مدرسه و من سقوط در عشق با دانشگاه" دیویس گفت:. "من فکر کردم این امر می تواند بهترین مدرسه برای به چالش کشیدن من هر دو ورزشی و آکادمیک."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن