صنعت موسیقی در مورد لوازم شنا و تفریحات آبی چه چیزی می تواند به شما بیاموزد

شناگران حرفه ای برای عدم بروز اسپاسم عضلات گردن در تمرینات و بهبود انجام تکنیک شنا از این وسیله کمک می گیرند

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

شناگران حرفه ای برای عدم بروز اسپاسم عضلات گردن در تمرینات و بهبود انجام تکنیک شنا از این وسیله کمک می گیرند و شناگران تازه کار در هنگام شنا برای بهبود تنفس و یادگیری تنظیم توان تنفسی بیشتر در آب از این ابزار استفاده می کنند. شنا (Swimming) از جمله ورزش هایی است که کلیه اندام ها و عضلات بدن را فعال می کند. این محصول بادی مناسب برای مجموعه های ورزشی - کویر و تپه های شنی - استخرهای خصوصی - آب های آرام و مجموعه های تفریح و سرگرمی آبی مثل پارک ها آبی و شیب های تفریحی استاندارد چمنی یا برفی و .. می باشد . البته سرسرههای بزرگ به شکل ساده، پلهای و مارپیچ، استخرهای بزرگ با موجهای مصنوعی، دریاچه مصنوعی و تخته دایو با ارتفاع گوناگون حتی امروزه هم جذابیتهای خاص خودش را دارد. چند سالی است که تب ساخت پارکهای آبی بزرگ و مدرن در دنیا به اوج رسیده و پارکهای آبی جدید دارای امکانات و بازیهای متنوع فراوانی هستند.

پارک آبی آزادگان تهران در سال ۱۳۷۴ توسط مهندسان ایرانی مورد بهرهبرداری قرار گرفت که ساخت آن نزدیک به ۳ سال طول کشید. به همین جهت پارک آبی آزادگان تهران به دلیل نواوری در ساخت و دارابودن ویژگیهای منحصربهفرد هم از نظر ورزشی و هم تفریحی موردتوجه بسیاری از مردم قرار گرفت. سرسره بادی فواره دار استخر یکی از جدید ترین محصولات 2020 تفریحی برای کودکان می باشد که توسط شرکت اینتکس برای بازی و تفریح کودکان و بزرگسالان طراحی و تولید شده است. پارک آبی یک پارک تفریحی است که دارای تفریحات سرگرمکننده مانند سرسره آبی، حمام تفریحی، استخر، استخر موج، سونا و سرسرههای سقوط آزاد و … کشتیهای تفریحی با توجه به امکاناتی که ارائه میدهند متفاوت است. شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . تفریحات بادی آبی اینتکس که شامل خانواده بسیار بزرگی می باشد را میتوانید در ایران از نمایندگی مرکزی اینتکس ایلی تویز به صورت آنلاین و حضوری خریداری کرد. یکی از مشخصه های اصلی لوازم های شنا و تفریحات آبی می توان به تنوع بالای تولید آنها اشاره کرد.

از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به لبه های سرسره برای محافظت و جلوگیری از پرت شدن و تشک کف بادی برای هنگام سر خوردن از سرسره اشاره کرد به علاوه در قسمت بالایی آن نیز یک خروجی آبپاش قرار داده شده است که با استفاده از اتصال آن به شلنگ می توانید به سادگی آن را آماده استفاده کنید.پله های بادی نیز برای بالا رفتن از استخر تعبیه شده است . سرسره بادی فوارده دار قابل قرار گیری در لبه استخر برای پرش و بازی کودکان به درون استخر می باشد که بسیار مهیج و لذت بخش می باشد. البته نوعی دیگر این ابزار حمایتی با نام جلیقه بادی نیز ساخته می شوند که بیشتر برای کاربرد کودکان و افراد سبک وزن بکار گرقته می شود. بسیاری از افراد همواره میپرسند: «سرزمین موج های خروشان یا موج های آبی بهتر است؟ پدل بورد یک ورزش و تفریح سرگرم کننده روی آب است که تقریبا شبیه موج سواری است.

لذت واقعی بیگ بال زمانی است که با حرکات ناگهانی موج به این طرف و آن طرف میافتید و به هم برخورد میکنید. هزینه نفر اضافه به ازای هر نفر مبلغ بلیط 2.000.000 ریال بوده که فروش آن صرفا از طریق دفتر فروش مستقر در پارک انجام می گردد. تعداد نفرات همراه در تفریح شنا با دلفین در کیش حداکثر دو نفر می باشند. برای بنانا باید حداقل چهار نفر باشید و بطور گروهی سوار شوید. نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که در پارک آبی ایرانیان سانس بانوان و آقایان به صورت همزمان برگزار نمیشود. همچنین میتوانید از غواصی خاطره انگیز کنار ماهیهای رنگارنگ و صخرههای مرجانی فیلم و عکس هم داشته باشید. اگر در هتلهای لوکس و 5 ستاره وان اقامت داشته باشید، میتوانید از استخر هتل نیز برای شنا و دیگر تفریحات استفاده نمایید. برای این سفر هم میتوانید بلیط هواپیما خود را به صورت اینترنتی از قاصدک 24 تهیه کنید یا برای کاهش مخارج از بلیط اتوبوس و قطار استفاده نمایید. کف این شناور بادی به گونه ای طراحی شده است که سرنشینان در دور این شناور بادی نشسته و پاها در اب قرار می گیرد و از دریچه ای که در کانون این شناور بادی قرار گرفته می توان در اب پرید و یا از زیر شناور به داخل ان امد که بسیار هیجان انگیز و متنوع می باشد. Da᠎ta w᠎as cre ated with GSA Content Ge​ne᠎rato​r DE᠎MO᠎.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن