صفحه اصلی میلیون دلاری

از آنجایی که پیکسل بسیار کوچک است و بهآسانی دیده نمیشود، پیکسلها در قالبهای ۱۰۰ تایی و در ابعاد ۱۰ × ۱۰ برای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از آنجایی که پیکسل بسیار کوچک است و بهآسانی دیده نمیشود، پیکسلها در قالبهای ۱۰۰ تایی و در ابعاد ۱۰ × ۱۰ برای فروش ارائه شدند؛ در نتیجه حداقل قیمت خرید پیکسلها ۱۰۰ دلار بود. تیو در ۱ ژانویهٔ ۲۰۰۶ اعلام کرد به دلیل آنکه تقاضا برای ۱٬۰۰۰ پیکسل پایانی بسیار زیاد بوده، «منصفانهترین و منطقیترین راه» برای فروش آنها، حراج کردنشان در ایبی است؛ به جای آنکه بخواهد «راستی و منحصربهفرد بودنِ ذاتی این ایده» را با ایجاد صفحهٔ مشابه دیگری خراب کند. تیو دربارهٔ این وبگاهها میگوید «خیلی سریع ظاهر شدند؛ الآن صدها سایت برای فروش پیکسل به وجود آمدهاست. او همچنین اعلام کرد که ۹۹۹٬۰۰۰ پیکسل از ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ پیکسل به فروش رفتهاست. همچنین رشتهکوههای زاگرس در ایران از برخورد صفحهٔ عربستان با صفحهٔ ایران بهوجود آمدهاند. و بیشتر زمینلرزههای ایران در مرز برخورد این دو صفحه در منطقهٔ زاگرس متمرکز است. زلزله شناسان می دانند که کوههای زاگرس میزبان خطوط گسل فعال زیادی هستند و تکانهای زمین ساختی روی این گسلها باعث ایجاد تعداد قابل توجهی زمین لرزه در ایران و عراق میشود. حراج پیکسلها ده روز به طول انجامید و ۹۹ پیشنهاد قابل قبول ارائه شد. ۱٬۰۰۰ پیکسل آخر در ۱ ژانویهٔ ۲۰۰۶ در ایبی به حراج گذاشته شد و در ۱۱ ژانویه با بالاترین پیشنهاد به قیمت ۳۸٬۱۰۰ دلار به فروش رسید و سود ناخالص ۱٬۰۳۷٬۱۰۰ دلاری را نصیب الکس تیو کرد.

 Th is conte nt has be᠎en generat ed  with GSA C​on tent Gener᠎ator Dem oversion᠎.

او ۴۰۰ پیکسل را در یک قالب ۲۰ × ۲۰ خرید. برخی از خریداران پیکسل عبارت بودند از: فروشگاه کادویی بونانزا، پاندا سکیوریتی، تهیهکنندگان والمارت: هزینهٔ بالای قیمت پایین، اورنج، تایمز، راپسودی، تینیشس دی، یاهو! برای نمایش گرافیکی یک صفحه وب، یک مرورگر وب نیاز است؛ که این نرمافزار باید بتواند اطلاعات را از داخل اینترنت دریافت کند. قرار بود که الکس به زودی دورهای سه ساله را دربارهٔ مدیریت کسبوکار در دانشگاه ناتینگهام بگذراند و از این ناراحت بود که باید از وام دانشجویی استفاده کند که بازپرداخت آن ممکن است سالها طول بکشد. در ویکیانبار پروندههایی دربارهٔ صفحه هند موجود است. بالاترین رتبهٔ ترافیک وبگاه در الکسا به ۱۲۷ رسید و تا ۱ اوت ۲۰۱۲ رتبهٔ آن ۴۴٬۶۳۵ بودهاست. دریای سرخ در دورهٔ ائوسن شروع به شکافتن نمود اما جدایی آفریقا از عربستان در طی دورهٔ اولیگوسن روی داد و از آن زمان به بعد، صفحهٔ عربستان بهآهستگی در حال حرکت به سوی صفحهٔ اوراسیاست. شبه جزیره عربستان و ایران در صفحات تکتونیکی مجاور و جداگانهای در این منطقه قرار دارند. بسیاری از محققان در حال مطالعه این موضوع هستند که چه نسبتی از انرژی برخورد در این منطقه صرف ساخت کوه در مقابل ایجاد زلزله میشود.

تیو در این باره گفت «من به هیچکدامشان جواب ندادم چون که نمیخواستم به آنها احساس رضایت و خشنودی دست بدهد و مطمئناً قصد ندارم به آنها باج بدهم. واکسن مالاریای که برای نخستین بار به سطح کارایی ۷۵٪ مورد نظر سازمان جهانی بهداشت دست یافتهاست، در کشور غنا به کار گرفته شد. یکی از پارامترهای مهم در صفحهبندی، اندازه هر صفحه است. این یک مقالهٔ خرد نرمافزار است. صفحه گسترده، نوعی نرمافزار رایانهای است که برای ساده کردن ورود اطلاعات و انجام محاسبات ریاضی طراحی اینتکس در تهران شدهاند. مرز غربی صفحه دریای باندا یک مرز همگرا است که عامل اصلی تشکیل کوههای غرب سولاوسی است. جزایر هاوایی توسط صفحه تکتونیکی اقیانوس آرام ایجاد شده و بزرگترین صفحه تکنوتیکی جهان با مساحت ۱۰۱٬۰۰۹٬۵۳۶/۳۰۳۱ متر مربع است. توصیف شد. مارتین بینکس، سرپرست مؤسسهٔ ابتکار کارآفرینی دانشگاه ناتینگهام، گفت «ایده در عین ساده بودن زیرکانه است . در لایههای پایینتر، مرورگر وب برای درخواست از پروتکل انتقال ابرمتن استفاده میکند. با خودم گفتم چیزی که برای از دست دادن ندارم (به جز ۵۰ یورو یا هر چقدر که ثبت دامنه و میزبانی وب خرج برمیدارد).

با نام صفحهبندی یا مبادله یاد میشود. سه صفحه تکتونیکی در ایران وجود دارد که با هم برخورد کرده یا در راستای مرز ایران کشیده شدهاند. شامل تصاویر ایستا، گرافیک یا فلش است. همچنین این صفحات به عنوان صفحات لیتوسفری نیز معروف بوده و حرکت آنها عامل اصلی زمین لرزهها است. همچنین تیو به برنامههای صبحگاهی تلویزیونی اسکای نیوز سانرایز و بیبیسی برکفست دعوت شد تا دربارهٔ وبگاه صحبت کند. میدانستم که ایدهام آنقدر جالب و عجیب هست که جلب توجه کند . از همان اول میدانستم که این ایده پتانسیل بالایی دارد، اما از آن چیزهایی بود که بگیرنگیر دارند. دان اولدنبرگ از واشینگتن پست از معدود افرادی بود که به تحسین وبگاه نپرداخت و آن را «یک بازاریابی پرمنفعت ولی بدقواره، بیکیفیت، و دور از ذهن، یک سنگلاخ آکنده از تبلیغ، اسپم، بنر، و پاپآپ» خواند. وال استریت ژورنال دربارهٔ صفحهٔ اصلی میلیون دلاری و تأثیرات آن بر جامعهٔ اینترنتی نوشت «آقای تیو خودش در جامعهٔ اینترنتی به یک فرد مشهور تبدیل شدهاست . این وبگاه به یک رویداد اینترنتی تبدیل شدهاست».

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن