راهنمای خرید بهترین بین بگ با معرفی مدل های شیک و ارزان

تمام این موارد بر اساس سلیقه و انتخاب فرد خریدار صورت میگیرد. این پارچه در زیر رویه قرار میگیرد تا محتوای داخ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

تمام این موارد بر اساس سلیقه و انتخاب فرد خریدار صورت میگیرد. این پارچه در زیر رویه قرار میگیرد تا محتوای داخل بین بگ را از رویه جدا کند. داخل هپی چیر را با دانههای یونولیت پر میکنند، یونولیت، همان فیبری داخل کارتن لوازم خانگی است، که با کشیدن روی سیمان زبر دانههای آن جدا میشود. تمام موارد گفته شده در این مطلب از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت بین بگ بحساب آورده می شوند. شرکتهای و تولیدیهای مختلف این بین بگها را در طرحها و رنگهای مختلفی به بازار عرضه میکنند. آیین چهل دزد(چل دز):این باور قدیمی ترین باور مردم ایل ارکوازی است و بر طبق این آیین ،افسانه ای کهن تعریف شده و معتقدند روزی چهل دزد به این منطقه آمده و با رشادت و دفاع مردم ایل این چهل دزد کشته شده اند و طبق بررسی ها تپه باستانی سر چل در طایفه بانحاجی با همین نشانی و چهل قبر یافت شد، پس از ورود اسلام این افسانه را معجزه یکی از اصحاب و امامزاده نزدیک تپه تعریف میکند که در تناقض است و همان افسانه اول صحیح ومورد تاییداست. پس قبل از اقدام برای خرید، حتماً این موارد را مورد بررسی قرار دهید. پس اگر قصد خرید یک بین بگ با کیفیت هستید سعی کنید در بودجه ای که برای خرید آن کنار می گذارید خساست به خرج ندهید.

بنابراین شما ابتدا باید دیگر موارد گفته شده را تعیین کنید و سپس بر اساس کیفیت هزینه را پرداخت کنید. از دیگر موارد مهمی که باید به آن دقت نمایید کیفیت در دوخت مبل های شنی می باشد و باید به گونه ای باشد که بسیار مستحکم و با کیفیت دوخته شود. و یا اینکه بصورت یکپارچه بر روی بدنه مبل شما دوخته شده باشد که در این صورت بایستی عمل شستشو و تمیزی محصول را با بهره گیری از شوینده هایی مناسب انجام دهید. این رویه ضد آب بوده و در صورت ایجاد لک بر روی بدنه با استفاده از دستمال نمدار به سادگی تمیز خواهد شد. وزن این مبل در مقایسه با مبل های دیگر قابل مقایسه نیست، زیرا به دلیل پر کردن درون این مبل با یونولیت وزن بسیار کمی دارند چیزی در حدود ۳ تا ۴ کیلوگرم که در مقایسه با سایر مبلها بسیار کم می باشد.

لازم به ذکر است که مبلمان های شنی از دریچه ای زیپی و یا بندی نیز جهت کم و زیاد کردن مواد داخلی خود برخوردارند. با این حال شما خریداران عزیز بهتر است تمام تمرکز خود را بر روی قیمت این نوع از مبلمان ها معطوف نکرده و به حس راحتی و همچنین زیبایی و از همه مهمتر کیفیت دوخت و تولید آن نیز توجه لازم را داشته باشید. مبل شنی، هپی چیر یا همان بین بگ نام های مختلفی هستند که بر روی این مدل از مبلمان های نشیمنی گذاشته شده است. از جمله طرح های مورد اقبال در بازار کشورمان می توان به بین بگ های مدل گلابی و یا شمعی اشاره داشت. چون این نوع از بین بگها حجم زیادی دارند و بیشتر فضای خانه را اشغال میکنند. کاربرد آستر بیشتر برای این است که بتوان رویه مبل را بهراحتی شست و همچنین موارد داخل مبل را بدون دردسر عوض کرد. مبل بین بگ یکی از معروف ترین مبل های سالیان اخیر است چون افرادی که این مدل را خریداری می کنند نیازمند به یک مبلی هستند که به راحتی بتوانند روی آن استراحت کنند . وجود خاصیت ضد آبی و ضد تعریقی برای کسانی که قصد استفاده از این مدل صندلی ها را در اقلیم های شرجی و یا کنار استخرها کرده اند، واجب و ضروری است.

طراحان اظهار می کنند که ترکیب یک بین بگ با سایر مبلمان و عناصر دکور در فضای داخلی به دلیل طراحی منحصر به فرد ، اصلاً ضروری نیست. بین بگ که با اسامی هپی چیر، مبل شنی و مبل لوبیایی هم شناخته میشود، دارای تنوع بالایی در فرم و رنگ است. از نقاط قوت آن می توان به روکش پارچه ای و راحت، دارای محفظه داخلی، قابلیت شست و شو و الیاف مصنوعی در مواد داخلی اشاره کرد. جنس این محصول از پارچه ضخیم است و می توانید آن را به راحتی بشویید و نظافت کنید. این مبلهای تکی را می توان در هر گوشهای از منزل استفاده کرد، از همینرو مدلهای تک نفره و دو نفره آن تولید شده است. تنوع بالا در طرح و رنگ باعث شده تا این وسیله با سلیقه و دکوراسیون منزل هر شخصی به راحتی ست شود. بین بگ طرح دار یک نفره بزرگسال جدیدترین نمونه تولید شده بوده با توجه به ظاهر متفاوت خود توانست نظر تمام سلیقه ها را به خود جلب کند . داخل بین بک با همان دانهها پر میکنند.

 Da​ta has been g enerat ed wi​th GSA C​on​tent Gene​rator DEMO᠎!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن