نحوه استفاده Google از} استخر ایزی ست برای Grow Bigger

هر چند که از بیرون دارای جنس برزنت بادوام هستند اما چنانچه در کف آنها وسیله تیز یا داغ باشد؛ احتمال آسیب وجود

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

هر چند که از بیرون دارای جنس برزنت بادوام هستند اما چنانچه در کف آنها وسیله تیز یا داغ باشد؛ احتمال آسیب وجود دارد. برای راهاندازی استخر ابتدا باید آن را بر روی تاتامی پهن کنید و همانطور که اشاره شد؛ بایستی کف استخر بدون چینخوردگی باشد. برای انجام اینکار ابتدا دو دریچه موجود روی بدنه را پیدا کرده و پمپ را در نزدیکی آنها قرار دهید. این استخرها در ابعاد و سایزهای مختلفی از کوچک تا بزرگ طراحی و ساخته شدهاند. لوستر ها و دیوارکوب هایی که در حمام استفاده شدهاند با طراحی خاصشان توجه همه را به خود جلب میکنند. در قسمت پایین، توضیحاتی درباره محصول و کارخانه سازنده نوشته شده که در زیر آنها کد اسکن بارکد موجود است. همچنین در بخش های کناری بسته بندی نوشته هایی برای اطلاع رسانی به مصرف کنندگان موجود بوده تا در صورت نیاز بتوانند از آنها استفاده کنند. علامت تجاری شرکت اینتکس در قسمت بالا کاملا مشخص بوده و سه تصویر از بخش های مختلف کالا در دایره هایی درج شده اند. اما در بخش لبه محصول ساختار بادی شده است و می توان به سرعت آن را نصب کرد. استخر ایزی ست نوعی استخر پیش ساخته است که هم بصورت استخر دایرهای شکل و هم بصورت استخر بیضی شکل با لبههای بادی و از جنس برزنت و الیاف ابریشم و پی وی سی ساخته میشود.

Th᠎is a​rtic le w as c re᠎ated  with t he he lp of GS​A Content Ge᠎ne​ra᠎tor DEMO​.

زمان راه اندازی برای این مدل استخر ها برای آبگیری آنها تقریبا 15 دقیقه می باشد. اگر فردی به قصد سفر میخواهد استخر پیش ساخته بخرد؛ میتواند از انواع مسافرتی آنها که در ابعاد مناسب برای حمل و نقل آسان طراحی شدهاند؛ استفاده کند. پمپ تصفیه در دریچه ورود و خروج آب متصل شده است و به دلیل قدرت بالای میتواند حجم زیادی آب را در هر ساعت تصفیه کند. در نتیجه خرید آن به تمامی علاقه مندان توصیه می شود و می توان از طریق مراجعه به نمایندگی اینتکس اقدام کرد. 366 اینتکس intex 28132 هم از سری استخرهای پیش ساخته ایزی ست می باشد که شرکت اینتکس آن را این بار همراه با پمپ تصفیه آب ارائه کرده است. نردبان: از جمله ابزاری که در استفاده از استخرهای ایزی ست به کار میآید؛ نردبان است. در واقع باید گفت که شرکتهای سازنده استخرهای پیش ساخته بنا به کاربرد، رده سنی، ابعاد، میزان ارائه خدمات جانبی و سایر نیازهای مخاطبان را پاسخ میدهند و مشکلات استفاده از این محصولات را به حداقل رساندهاند. استخرهای پیش ساخته در منازل برای استفاده بزرگسالان و کودکان انتخاب و خریداری میشوند که ابعاد آن با توجه به میزان فضایی که خانواده برای قرار دادن استخر در نظر گرفته است؛ مشخص میشود. ᠎Po​st h as be​en creat᠎ed  wi th the help of G SA ​Cont en t ​Genera​tor DEMO.

در نتیجه استفاده از آن نیز به راحتی صورت می گیرد و می توان با خیالی آسوده آن را استفاده کرد. در انواع دیگر استخرها شما نیاز دارید تا در ابتدا میله و پایههای استخر را نصب کنید اما در استخرهای ایزی ست تنها کافی است تا لبههای برزنتی استخر را با پمپ دستی باد کرده و آن را از آب پر کنید تا فرم اصلی خود را بگیرد. اگر استخر مورد نظر صرفا برای کودک است؛ میتوانید از استخرهای پیش ساخته کودکانه که در رنگها و طرحهای مختلفی دارند استفاده کنید. در نهایت داخل استخر را پر از آب کنید. این استخر را میتوان با حجم کم خود به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن نصب کرد. امکان نصب گرمکن آب و یا استفاده از آب سرد و گرم نیز در داخل این استخر به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم می باشد. در صورت مشاهده هر گونه کثیفی روی آب و برای از بین بردن آنها می توانید پمپ تصفیه را به استخر بادی وصل کنید. انواعی از استخرهای بادی با ابعاد بزرگ که از پرطرفدارترین و مقاومترین مدلها هستند؛ با عنوان استخر ایزی ست معرفی میشود. برای استفاده راحتتر از استخرهای پیش ساخته، لوازمی را طراحی و ساخته شده تا کارایی آن را دو چندان کند.

دریچه ها را باز کرده و دو سر شلنگ را به آنها وصل کرده و دو سر دیگر را لازم است که به لوله های موجود روی بدنه پمپ چسبانده و توسط بست های مخصوص آنها را قفل کنید. برای باز کردن چین های بدنه استخر بادی می توانید برای راحتی و عدم تا خوردن مجدد آن ها از یک لایه آب نازک در کف حوضچه استفاده کنید. از دیگر لوازم جانبی مورد نیاز میتوان به تایمر پمپ تصفیه آب، زیرانداز و روکش برای استخر، رابط تخلیه آب، جارو برای کف استخر، برچسب تعمیر در صورت بروز آسیب دیدگی و پارگی اشاره کرد. نکته مهم دیگر در رابطه با این استخر نیز بحث کیفیت بالای بدنه این محصول است. دلیل نامگذاری استخر ایزی ست نیز به خاطر آسان بودن نصب آن می باشد و می توان به راحتی این موقعیت منحصر به فرد را در مسافرت به دست اورد. بدنه ترکیبی از ساختار برزنتی و بادی می باشد که در نتیجه در کنار هم موجب ایجاد استحکام و راحتی شده است. قسمت های عمده کارتن استخر بادی ایزی ست کامل بزرگ توسط رنگ های آبی و سفید تزئین شده اند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن