مشتاق قایق بادی؟ 10 دلیل چرا زمان آن است توقف!

برحسب سلیقه می توانید از میان پرفروش ترین گزینه هایی که در لیست زیر قرار دارند، بهترین انتخاب را داشته باشید.

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

برحسب سلیقه می توانید از میان پرفروش ترین گزینه هایی که در لیست زیر قرار دارند، بهترین انتخاب را داشته باشید. از همین رو می توان به راحتی با خانواده یا با دوستان یک سفر دریایی جذاب و به یاد ماندنی را داشته باشید. در این مقاله قصد داریم 15 عامل مهم را که باید برای خرید قایق بادی مدنظر داشته باشید را مورد بررسی قرار دهیم. اما این محصول بدون تجهیزاتی مثل پمپ باد و پارو تولید شدهاست و مصرف کنندگان باید این تجهیزات را به صورت جداگانه تهیه نمایند. در دهههای پیش در زمان پیدایش قایقها بدنه این وسیله نقلیه آبی از جنس چوب بود اما در گذر زمان قایقها را با مواد پلاستیکی و فایبر گلاسی تولید کردند که به مراتب از مقاومت بیشتری برخوردار بودند و همچنین طول عمر قایقهای مدرن که از بدنه فایبرگلاسی ساخته شده بودند افزایش یافت. خرید قایق بادی نیز برای عاشقان ماهیگیری گزینه عالی هستند، زیرا به راحتی قابل نصب بوده و به شما اجازه میدهند در کمترین زمان به داخل آب بروید. قایق های کف بادی برای ماجراجویی انفرادی عالی هستند.

Article h as be en creat ed wi​th t he help  of G᠎SA Con tent Generat or Demoversion.

این قایق بادی جمع و جور هم برای ماهیگیری و آرامش بر روی آب مناسب بوده و هم می تواند در سفر تفریحی یک ماجراجویی هیجان انگیز ایجاد کند. به گزارش همشهری آنلاین، تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که توقف یک قایق بادبانی با ۴۰۰ مهاجر را در نزدیکی آمریکا نشان میدهد. همان طور که در ابتدای مطلب توضیح داده شد قایق بادی انواع مختلفی دارد که در مورد هر کدام در این مطلب به طور کامل توضیح داده شد. اجسام بادی ممکن است در مراکز تفریحی برای انواع بازی به کار روند. همیشه بعد از استفاده از قایق بادی آن را روی زمین رها نکنید و آن را درون کاور مخصوص خود قرار دهید، زیرا ممکن است اجسام روی زمین موجب سوراخ شدن آن شوند. برخی از مدلهای قایق بادی دارای کف ثابت از جنس فایبرگلاس هستند که موجب شده تا مقاومت قایق بادی دوچندان شود، اینگونه قایقها میتوانند در سرعت بالا و در برخورد با موج ها مقاومت خوبی داشته باشند و محافظ بسیار خوبی در برابر صخرهها باشند، بسیار اتفاق افتاده است که قایق ها در کنار سواحل سنگی با صخره ها برخورد داشته و آسیب دیدهاند، اما این نوع قایقها که دارای کف فایبرگلاسی هستند در برخورد با صخره مانع ازآسیب رسیدن به بدنه بادی میشوند.

دور تا دور قایق بادی جیمینی یک نوار ضربه گیر دیده میشود؛ کار این نوار این است که ضربههای ناشی از طرفین را که تا حد معقول دفع نماید (به جز ضرباتی همچون صخرههای نوک تیز با سرعت بالا)، این محصول دارای دو جای پاروی چرخشی و یک جفت پاروی حرفهای مخصوص است که این پاروها چند تکه ساخته میشوند، دلیل این کار راحتی در حمل و نقل قایق است، پارو های چرخشی پارو زنی در مدل جیمینی را برای شما لذت بخش میکنند، در ضمن میتوانید در مواقعی که به این پاروها نیازی ندارید آنها را در جا پارویی هایی که روی بدنه در دو سمت متصل است نگه دارید. این صورت فلکی از صور فلکی معاصر است به همین دلیل افسانه محکمی ندارد اما سیمرغ نام پرنده است که در افسانههای چینی، هندی، مصری و ایرانی نیز دیده شدهاست بالاخص ایران زیرا این داستانهای این پرنده در بخش حماسی شاهنامه نیز موجود است. این تفریح جذاب که ورزش هم به شمار می رود از جمله تفریحات کیش در دسته سافاری قرار می گیرد. از معایب آن ها می توان به عدم نصب موتور اشاره کرد.

این قایق ها دارای انواع بسیار متنوعی هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. قایق بادی اکسکروشن پنج نفره اینتکس مدل 68325 یکی از انواع درجه یک قایق خانوادگی اینتکس به شمار میرود. دو عدد پارو برای یک قایق سواری مفرح دونفره در این جعبه قرار داده شده و پمپ بادی دستی همراه این محصول در اندازه کوچک و کارایی بالا در هر مکانی قابل جابه جایی می باشد. از بین این دو سازنده نمیتوان گفت که کدام یک بهتر هستند زیرا از نظر کیفیت با یکدیگر در یک سطح رقیب همدیگر هستند و هر کدام به نوعی خلاقیت ها و کیفیت مختص خود را ارائه داده و سعی بر بهتر کردن و بروز کردن تولیدات دارند اگر قصد خرید قایق بادی را دارید برای استعلام و همچنین راهنمای سفارش قایق بادی میتوانید با دفتر فروش اینتکس ایران تماس حاصل نمایید و از مشاوران ما در خصوص کالای مورد نظر خود مشاوره دریافت کنید. گارد ساحلی هائیتی اعلام کرد ۳۶۵ مهاجر هائیتی و ۲ کوبایی را به مقامات باهاما تحویل داده است. یک نکته دیگر که میتوان درباره جنس قایق بادی به آن اشاره کرد این است که جنس قایقهای معمولی دولایه و سه لایه هستند و قایقهای نیمه حرفه ایی و حرفه ایی چهار و پنج لایه و شش لایه هستند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن