قایق بادی: اینطور نیست همانگونه که شما فکر می‌کنید است}

بعد از استفاده در دریاچه خزر متوجه شدم که چقدر لذت داشتن همچین محصولی برایم جالب است و دوست دارم تمام دریاچه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بعد از استفاده در دریاچه خزر متوجه شدم که چقدر لذت داشتن همچین محصولی برایم جالب است و دوست دارم تمام دریاچه ها، سد های مجاز به استفاده از قایق بادی و سایر مکان هایی که میتوانم با این محصول را بگردم در من زیاد شده است. شرکت بست وی نیز مانند اینتکس دارای مدلهای متفاوتی از تولیدات قایق بادی با بالاترین استانداردهای جهانی میباشد که هر کدام با متریال جنسی خاص خود در ابعاد و اندازههای متفاوت و با تحمل وزن مشخص شده تولید شدهاند. قایق بادی اینتکس یکی از بهترین محصولات شرکت اینتکس به شمار میرود که از طرفداران بسیاری نیز برخوردار است . در همین راستا نیز فروشگاه اینتکس ایران سعی کرده تا تنوع محصولات موجود در دنیا را به صورت کامل عرضه کرده و قیمت های فوق العاده ارزانی را هم روی این محصول بگذارد تا شما بتوانید با اطمینان خاطر دست به خرید قایق بادی زده و از در اختیار داشتن محصول در کنار خدمات پس از فروش آن لذت ببرید. رنگ آمیزی زرد و نارنجی این محصول در عین جذابیت و شادابی بر روی آب های آبی تضاد و تفاوت را حتی از فاصله دور به خوبی نمایان می کند. قایق بادی از جمله تجهیزاتی است که این نیاز بشر را به خوبی پاسخ داده است و افراد میتوانند ساعتها در قایق خود بر روی آب بمانند و از سکوت، تنهایی، طنین صدای طبیعت و شنیدن نفسهای خود و غیره کمال بهره را ببرند. ᠎Th᠎is  data has ​be en done by GSA Content Ge nera to​r DEMO.

قایق بادی سری مارینر شرکت اینتکس با بدنه پی وی سی و کف فایبرگلاس که دارای مدل های 3 و 4 نفره می باشد این مدل قایقهای بادی نیز دارای پارو در داخل بسته بندی کارخانه هستند اما قابلیت نصب موتور های برقی و بنزینی مخصوص قایق را دارند که می توانید از 2 اسب بخار بنزینی تا 15 اسب بخار را بر روی آنها نصب کنید، مارینر از بهترین قایق های بادی شرکت اینتکس لند، نمایندگی اینتکس در ایران است که می توانید اقدام به خرید قایق بادی اینتکس کنید و از آنها در دریا، سد و رودخانه بهره ببرید. به طوری که ساختار آن برای شرکت در آب های آرام مناسب خواهد بود. از آنجایی که این قایق سبک است، بهتر است در رودهای آرام و بدون موج استفاده شود؛ زیرا با کوچکترین موج امکان واژگونی قایق وجود دارد. یکی از رستوران های بسیار وسیع در جزیره کیش، رستوران پدیده شاندیز کیش است. قایق بادی غیر منعطف: این قایقها یکی از سریعترین قایقها به شمار میآیند و معمولاً RIB خوانده میشوند. اما نکاتی نیز برای خرید و همچنین نگهداری قایق بادی وجود دارد که میخواهیم این نوشتار را به آن اختصاص دهیم تا اطلاعات لازم را در این زمینه تا حد امکان در اختیار شما قرار دهیم.

دو دریچه مجزا یکی بر روی بدنه قایق و دیگری جهت باد کردن کفی قایق وجود دارد تا ایمنی بیشتری را برای افراد استفاده کننده فراهم نماید. صدای موجها و شناور ماندن بر روی آبها بسیار آرامش بخش است و یکی از لذت بخش لحظات زندگی را برای اغلب ما انسانها رقم میزند. در ضمن باید بگویم که منزل ما 85 متر است که این استخر را داخل اتاق میگذاریم، بعضی مواقع روی پشت بام و گاهی با خود به ویلای پدرم میبریم. مبل بادی اینتکس یکی از پرطرفدار ترین محصولات بادی شرکت اینتکس آمریکا میباشد که در تنوع زیاد با رنگ های متنوع برای تمامی افراد تولید شده است . در رابطه با قیمت قایق بادی باید به چند نکته مهم اشاره داشته باشیم. هنگام خرید یک محصول میتوانید با اکتفا به برند تولید کننده آن را خریداری نمایید و یا با بررسی ویژگیهای یک کالای مرغوب خرید خود را انجام دهید. شما میتوانید قایق 4 نفره خود را در کوتاهترین زمان ممکن خریداری کنید. پیشنهاد میشود که اگر به هیجان و رودها علاقه دارید، این قایق را خریداری کنید و به دامان طبیعت بروید و از طبیعت لذت ببرید. قایق سایز بزرگ برای جمعهای دوستانه و خانوادگی بسیار عالی میباشد؛ زیرا جای افراد کم نیست و به راحتی میتوانند تفریح کنند و از طبیعت لذت ببرند و خاطرهی خوبی برای خودشان رقم بزنند.

خوب به یاد دارم که اولین بار که اسم قایق بادی را شنیدم، فکر نمیگردم همچین محصولی وجود داشته باشد یا اصلا کارایی خوبی داشته باشد، بعد از اینکه برای خرید این کالا به یک نمایندگی اینتکس در تهران، میدان توحید مراجعه کردم، باور نداشتم که این همه مدل و محصولاتی که در وب سایت های خارجی دیده میشود، در این مکان هم باشد. به جهت پارو زنی راحت دو صندلی در قایق تعبیه شده و با جنس بدنه PVD انعطاف خوبی را دارا میباشد. بدنه محصول بادی و راحت است. بهترین قایق بادی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در فروشگاه اینتکس موجود است. از مزایا و معایب آن برایم صحبت کرد و با توجه به اینکه کف قایق از نوع باد شونده بود، من تصمیم گرفتم هزینه خریدم را بالا تر برده و یک قایق بادی مارینر 3 نفره خرید کنم که البته مناسب استفاده 3 نفر بود ولی کیفیت بسیار بالا تری داشت، مپلا پارو های چرخشی، کف فایبر گلاسی و بدنه برزنتی داشت. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که قایق بادی کودک یک یا دو نفره از حدود قیمت 700 هزار تومان قیمت گذاری شده و قایق بادی حرفه ای نظیر جیمینی نیز قیمت هایی تا 70 میلیون تومان را دارا هستند که باز هم این مورد بستگی به جنس و کیفیت محصول ، امکانات عرضه شده توسط آن قایق و همین طور ظرفیت آن محصول دارد.

آخرین مطالب