هشت نکات درباره صفحه اصلی شما می‌خواهید می دانستی پیش از

به هنگام حراج ژانویهٔ ۲۰۰۶، وبگاه مورد حملهٔ محرومسازی از سرویس قرار گرفت و تقاضای پول شد؛ با رد درخواست هکره

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به هنگام حراج ژانویهٔ ۲۰۰۶، وبگاه مورد حملهٔ محرومسازی از سرویس قرار گرفت و تقاضای پول شد؛ با رد درخواست هکرها از جانب تیو، وبگاه یک هفته از دسترس بازدیدکنندگان خارج شد تا اینکه سامانهٔ امنیتی میزبان بهروزرسانی شد. ۷ ژانویهٔ ۲۰۰۷، سه روز پیش از موعدی که قرار بود حراج ۱٬۰۰۰ پیکسل آخری پایان یابد، تیو رایانامهای از یک سازمان به نام «گروه تاریک» دریافت کرد که در آن آمده بود در صورت عدم پرداخت ۵٬۰۰۰ دلار آمریکا تا ۱۰ ژانویه، صفحهٔ اصلی میلیون دلاری قربانی حمله محرومسازی از سرویس خواهد شد. این توجه رسانهها که همراه شده بود با دهان به دهان چرخیدنِ ایده، موجب شد یک همهمهٔ واقعی دربارهٔ صفحهٔ اصلی به وجود بیاید که باز خود این همهمه، باعث شد توجه رسانهها بیشتر به این موضوع جلب شود. صفحه ایرانی، یک صفحه تکتونیکی کوچک است که تصور میشود زیربنای ایران و افغانستان و بخشهایی از عراق و پاکستان است. در حقیقت تنها در ۱۱ سال گذشته حدود ۲۵٬۰۰۰ زمین لرزه در کوههای زاگرس ثبت شده است. Artic​le was c re​at᠎ed  by G SA C onte nt Generat or DEMO᠎!

انرژی برخورد نیز به صورت زمین لرزه در خطوط گسل در امتداد یا نزدیک این مرزها آزاد میشود. خریداران میتوانستند تصویر، لوگو یا تبلیغ خود را روی پیکسلها نمایش دهند و پیوندی به وبگاه خود نیز برقرار سازند. و ۱٬۴۶۵ امتیاز در وبگاه دیگ به دست آورده که آن را به یکی از پر امتیازترینها در آن هفته تبدیل کردهاست. سه روز پس از آغاز به کار وبگاه، اولین پیکسلها را یک وبگاه موسیقی برخط خرید که توسط یکی از دوستان تیو گردانده میشد. یک صفحه وب معمولاً از ابرمتنها تشکیل شده که شامل منو در بالا و گوشهها است که یک صفحه وب را به صفحات دیگر وصل کرده، که آنها را با نام لینک میشناسند. کشاب قطعهای چدنی است که بر روی بدنه دستگاه قرار میگیرد و از طریق اهرم نوسانکننده، در راهگاه کشویی بدنه به صورت رفت و برگشت به حرکت در میآید. درنتیجهٔ این رویداد، بخشی بزرگ بهنام صفحهٔ عربستان جدا شد و شروع به حرکت به سمت شمال-شرق نمود، صفحهٔ ایران را بهشدت فشرد و باعث شد تا کوههای زاگرس ارتفاع یابند. حافظه مجازی، تصوری در ذهن کاربران ایجاد میکند که انگار آنها در حال کار کردن با یک حافظه بزرگ و پیوسته هستند. وقتی یک صفحه وب ایجاد میکنید، برای اینکه از استانداردهای HTML , CSS و XML بتوانید استفاده کنید دارای اهمیت است که حتماً از کنسرسیوم وب جهانی تبعیت کنید. Content was gener ated  with the  he​lp  of GSA Con​tent ᠎Ge᠎nerator ᠎DE᠎MO.

تیو در ۱ ژانویهٔ ۲۰۰۶ اعلام کرد به دلیل آنکه تقاضا برای ۱٬۰۰۰ پیکسل پایانی بسیار زیاد بوده، «منصفانهترین و منطقیترین راه» برای فروش آنها، حراج کردنشان در ایبی است؛ به جای آنکه بخواهد «راستی و منحصربهفرد بودنِ ذاتی این ایده» را با ایجاد صفحهٔ مشابه دیگری خراب کند. از آنجایی که پیکسل بسیار کوچک است و بهآسانی دیده نمیشود، پیکسلها در قالبهای ۱۰۰ تایی و در ابعاد ۱۰ × ۱۰ برای فروش ارائه شدند؛ در نتیجه حداقل قیمت خرید پیکسلها ۱۰۰ دلار بود. و در نتیجه قیمت پیکسلها برای بسیاری از خریداران احتمالی بیش از حد گران بود. برخی از خریداران پیکسل عبارت بودند از: فروشگاه کادویی بونانزا، پاندا سکیوریتی، تهیهکنندگان والمارت: هزینهٔ بالای قیمت پایین، اورنج، تایمز، راپسودی، تینیشس دی، یاهو! اگرچه این زمین لرزهها معمولاً از نظر اندازه کوچک هستند، اما دادهها نشان می دهد که هر از چند گاهی حوادث متوسط تا بزرگی نیز رخ میدهد که میتواند منجر به تخریب قابل توجهی شود. همچنین این صفحات به عنوان صفحات لیتوسفری نیز معروف بوده و حرکت آنها عامل اصلی زمین لرزهها است. حرکت خودکار آن از طریق چرخ دنده مخروطی که در داخل کشاب است صورت میگیرد. بعد از روشن کردن ماشین، به وسیله این اهرم، کشاب شروع به حرکت کرده میتوان میز یا کله گی را به صورت دستی یا خودکار به حرکت در آورد.

این صفحات با سرعت چند سانتیمتر در سال به طور تصادفی در حال حرکت هستند. در آغاز دورهٔ سنوزوئیک در ۶۵ میلیون سال پیش به خط ناوهای باقیماندهای تقلیل یافته بود که تنها بخشی از آن را هنوز دریا فرا میگرفت. «نتایج سرشماری ایران در سال ۱۳۸۵». و بیشتر زمینلرزههای ایران در مرز برخورد این دو صفحه در منطقهٔ زاگرس متمرکز است. درباره بدافزار و نحوه حذف آن بیشتر بدانید. میتوان در طراحی صفحات وب از قالب از پیش ساخته شدهاستفاده کرد یا یک قالب برای آن ساخت. و سفری یک هفتهای را نیز به آمریکا ترتیب داد تا در مصاحبههای رادیو ایبیسی نیوز، شبکهٔ فاکس نیوز، اتک آو د شو! از آنجا که برای هر دسترسی به حافظه باید آدرس منطقی را به آدرس فیزیکی تبدیل کنیم، خواندن جدول صفحه به ازای هر بار مراجعه به حافظه هزینهبرخواهد بود. مرورگرهای وب این فایلها را فقط برای بار اولی که از سرور میخوانند دانلود میکنند دفعات بعدی برای دسترسی به این فایلها آنها را از طریق محل حافظه داخلی یا همان cache بارگذاری مجدد مینمایند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ایران اینتکس محصولات دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن