چرا کاناپه بادی نه کار می‌کند...برای همه

در واقع می توان گفت از یک کاناپه بادی چند کاره می توان به عنوان کاناپه، تخت خواب، تشک معمولی، تشک شیبدار و تش

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در واقع می توان گفت از یک کاناپه بادی چند کاره می توان به عنوان کاناپه، تخت خواب، تشک معمولی، تشک شیبدار و تشک کودک استفاده کرد. بسیاری از افراد با مشکلات کمبود جا در خانه یا اتاق خود سروکار دارند و به همین علت معمولا نمیتوانند از وجود یک تخت بهرهمند شوند. این کاناپه بادی در دوحالت مبل دو نفره یا تشک دو نفره پشتی دار و مبل دونفره راحتی قابل استفاده بوده و می تواند وزن دو نفر را تا 200 کیلوگرم را تحمل نماید. در هنگام سوراخ شدن بدنه کاناپه بادی حتما از چسب قطره ای و وصله شیشه ای مخصوص تعمیرات استفاده کنید و حتما مراحل پنچرگیری را به درستی و قدم به قدم انجام دهید . پیشنهاد میشود که مبل را در جایی به دور از نور مستقیم خورشید، گرد و غبار باشد، قرار دهید. علاوه بر امکان حمل و نقل راحت با باربریهای دایر در سطح کشور و انتخاب از تمامی شهرها، فروشگاههای اینترنتی به دلیل هزینههای پایین و فروش به صورت مستقیم با قیمت کمتری نسبت به بازار میفروشند. This  post h as been c re at ed  by GSA C᠎on tent Gener᠎ator​ D emov ersi​on.

یکی از امکانات خرید کاناپه های بادی، ارسال به سراسر کشور است زیرا حمل و نقل کاناپهها کار آسانی نیست. پس هر مرکز خریدی لازم دارد تا سرویس حمل و نقل با هزینه پایین یا به صورت رایگان به تمامی شهرها داشته باشد. ساختار داخلی این محصول کامفورت یا طرح دار می باشد و سطح نشیمنگاه آن دو تکه است، کاناپه بادی تخت خواب شو برای ثبات بیشتر دارای دریچه های بادی مجزا می باشد. کاناپه بادی تخت خوابشو در دو طرح یک نفره و دو نفره تولید و عرضه می شود. کاناپه بادی تخت شو دونفره 68566 یکی از استثنایی ترین انواع کاناپه بادی تخت شو دو نفره بوده که به صورت تخت بادی و همچنین کاناپه بادی قابل استفاده بوده و توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه می شود. همچنین در هر زمانی میتوانید دوباره تخت را به حالت یک کاناپه در بیاورید و روی آن بنشینید. با هر نوع سلیقه و سبک و سیاقی میتوانید یکی از طرحها را مطابق با نیازهای خود انتخاب کنید.

 Con tent has be᠎en c re at ed by G SA Conte nt Gener᠎at᠎or Dem ov᠎ersion !

برخی دیگر از انتخاب آن سر باز میزنند و دلایلی همچون سنگینی و بزرگ بودن آن را ذکر میکنند. لازم به ذکر است طراحی و ساخت این کاناپه بادی به صورتی بوده که نه تنها در منزل بلکه امکان استفاده در مکان های دیگر مانند محل کار و یا مسافرت را نیز به ما می دهد. در نتیجه میتوانید آنها را به صورت فردی و یا به صورت جفت تهیه کنید. محصولاتی که مانند سایز تولیدات شرکت های اینتکس، اینتایم، بست وی دارای بسته بندی مناسب و کم حجم و راحتی و حمل و جابجایی آنها در مسافرت ها امکان پذیر است. این محصولات با تحمل وزن 100 تا 180 کیلو گرم دارای تست های تولید و استاندارد های بین المللی هستند. دارای طراحی مواج در قسمت نشیمن گاه و پشتی می باشد که هوا به راحتی رد و بدل شود و بدن تعریق نکند. جنس بدنه کاناپه بادی دو نفره اینتکس از چند لایه پی وی سی ضخیم با تعداد زیادی از پل های pvc چند لایه تشکیل شده که کاملا در برابر 200 کیلو گرم وزن تحمل لازم را دارد, رویه بدنه کاناپه از مخمل جیر ضد تعریق ساخته شده که نرم و لطیف است و از دوام بالایی برخوردار میباشد.

جنس: کاناپه بادی ها با توجه به قیمتی که دارند از مواد مختلفی ساخته می شوند اگر بخواهیم بهترین جنس کاناپه را به شما معرفی کنیم کاناپه ای با جنس پی وی سی مقاوم با روکش ضد تعریق و حساسیت است. در قسمت های داخلی کاناپه تعداد زیادی از پل های پی وی سی ضخیم قرار دارد که به جای فنر استفاده شده و به کمک باد حالت پذیری بالایی دارد . در قسمت دسته های این کاناپه نیز یک عدد جا لیوانی تعبیه شده که برای قرار دادن بطری آب کوچک بسیار کاربرد دارد. از ویژگی های دیگر این تشک شیبدار بادی شرکت اینتکس قابلیت استفاده بر روی آب ، کنار استخر و همچنین به عنوان مبل راحتی در داخل منزل را نیز دارد و به دلیل مشبک بودن سطح نشیمن آن باعث ایجاد جریان هوا شده و ضد تعریق می باشد که ساعاتی آرام و بدون استرس را برای شما فراهم می نماید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن