چهار عصر جدید راه‌ها به بین بگ

داشتن راحتی زیاد و قابلیت انعطاف زیاد سبب شده است که این محصول بی نظیر جزو محبوب ترین وسایل راحتی شناخته شود

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

داشتن راحتی زیاد و قابلیت انعطاف زیاد سبب شده است که این محصول بی نظیر جزو محبوب ترین وسایل راحتی شناخته شود که می توان آن را در محیط های مختلف مانند منزل و محل کار و باغ و ویلا مورد استفاده قرار داد. مبل شنی مد نظر به عنوان بهترین گزینه برای این افراد شناخته شده است که دارای رنگبندی متنوع می باشد و می توان با توجه به سلیقه خود محصول را مورد خریداری قرار داد. وجود محصول مورد نظر باعث امکان جایگزین کردن آن به جای سایر وسایل راحتی شده است که از قیمت زیادی برخوردار می باشند و برخی از افراد توانایی خرید آن را ندارند. علاوه بر این موارد سطح نشیمن از سطح زمین ارتفاع استانداردی دارد که می تواند سبب قرار گیری به حالت آرامش بخش پا ها شود. خانم های خانه دار در طی روز پس از انجام کار های روزمره نیاز به نشیمنی راحتی دارند که بر روی آن به استراحت بپردازند. بدنه این محصول از جنس پارچه است که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا بوده و به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین است.

باید در نظر بگیریم که برای کودک خریداری میکنیم و یا برای یک بزرگسال؟ البته که امروزه این وسیله بسیار راحت در انواع چند نفره آن نیز وجود دارد و شما می توانید براساس نیاز خود اقدام به خرید هپی چیر موردنیازتان کنید. تولید کننده مبل شنی و انواع مبل های بین بگ و مبل هپی چیر یک نفره و دو نفره سایت شاپ اینتکس تمامی مبلمان های راحتی یونولیتی را به صورت عمده و تکی به فروش میرساند . معایب این مبل راحتی شامل نشست یا افت کردن مواد داخلی یونولیتی است که بر اثر فشار وزن افراد بر روی مبل ایجاد میشود و پس از مدتی ارتفاع مبل کوتاه تر میشود . صندلی های شنی یا بین بگ که با نام مبل هپی چیر نیز شناخته میشوند جز صندلی های راحتی 1 نفره، 2 نفره و 3 نفره ای هستند که داخل آنها با گرانول های دانه ای پر میشود و بسیار راحت و طبی هستند و که قابلیت حالتن پذیری با همه شکل های ایستاده، لم دادن و دراز کشیدن را دارند، از این مبلمان یونولیتی کیسه ای می توانید برای بزرگسالان، کودکان و نوجوانان با قیمت های ارزان تولیدی خرید کنید و در خانه یا محلهای کار مانند: شرکت ها، گیم نت ها، آرایشگاه ها، عکاسی ها و همه مکان ها استفاده کنید. ᠎Post was c reated  by G᠎SA Con​te nt G​enerator᠎ Dem᠎oversion.

وزن آن کم و چیزی در حدود 3 الی 4 کیلوگرم است که یکی از خاصیت های مهم بین بگ ها به شمار می آید و به راحتی قابل حمل کردن و جابه جایی است. چرا که ممکن است به هر طریقی رویه آلوده و کثیف شده و نیاز به شستشو پیدا کند. بنابراین هر شخص با هر سلیقه ای به راحتی میتواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند. نوع دوخت یک بین بگ به استحکام و کیفیت محصول می افزاید. چرا که هر یک از بخش های تشکیل دهنده محصول قابلیت تعویض با مواد تازه و نو را دارد و می تواند محصولی با کاربرد اولیه را ایجاد سازد. اگر شما هم به هر دلیل قصد خرید مبل شنی دارید به شما پیشنهاد می کنم این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید. و همچنین باید به مساحت نشیمنگاه تا ارتفاع تکیه گاه توجه کرد. از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید یک بین بگ ایده آل و بادوام توجه به جنس و نوع رویه آن است. در خصوص بین بگ شنی ارزان با توجه به سابقه فعالیتی که در این زمینه داریم باید بگوییم که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و می تواند ریشه در بسیاری از مسائل داشته باشد مگر اینکه به طور مستقیم با تولیدی این محصولات در ارتباط باشید و به این صورت بتوانید با حذف واسطه ها محصول را با قیمت های پایین تر از تولید کننده خریداری کنید .

این تشک به دلیل انعطاف پذیری زیادی که دارد به راحتی در صندلی عقب خودرو قرار گرفته و باعث ایجاد یک فضای مناسب برای استراحت میشود. برای رفع این مشکل همکاران ما در قسمت تولیدی مبل بین بگ در قسمت زیر مبل یک زیب قرار داده اند که میتوانید به مبل یونولیت اضافه کنید و مبل را به حالت اولیه برگردانید . مبلهای شنی با توجه به تنوع رنگبندی پارچهای که دارند برای تمام سلیقهها مناسب هستند. همچنین باید نوع دوخت آن ها را به دقت بررسی کرد. مهم ترین نکته در خرید و انتخاب مبل شنی دقت داشتن به متریال تولیدی آن است . باید به وزن آن نیز دقت کرد. بین بگ نمونه مبلی است که با طراحی های مختلف ساخته شده و دارای الگو های متنوعی است، که این تنوع مربوط به رنگ، ابعاد، نوع طراحی، آرگونومی، جنس و… بعد از شناخت مدلهای مختلف این محصول، شما به عنوان استفاده کننده باید متناسب با تعداد نفرات و همینطور کوچکی یا بزرگی فضایی که قرار است صندلی شنی در آن خودنمایی کند، ظرفیت نشیمنی آن را تعیین نمایید. مدل بولت در ابعاد 110x110x50، با وزن 6500 گرم طراحی شده و دارای محفظه داخلی می باشد. هر بین بگی دارای سه قسمت اصلی است: رویه(پوسته)، محتوای داخلی(محتوای شنی)، آستری که راحت میتوان آن را ساخت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن