چگونه میتوان ایجاد بیشتر استخر بادی با انجام کمتر

روزهای گرم سال، بهترین موقع جهت استفاده از این استخر به شمار میآیند اما یکی از محصولاتی که شایسته انتخاب و اع

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

روزهای گرم سال، بهترین موقع جهت استفاده از این استخر به شمار میآیند اما یکی از محصولاتی که شایسته انتخاب و اعتماد میباشد؛ استخر بادی اینتکس است. طی فرایند تجزیه شدن به وسیله گاز متان آزاد میشود این گاز کمک میکند که زمین گرم شود. برند استخر بادی از سایر پارامتر هایی است که می تواند در قیمت استخر بادی تاثیر گذار باشد . این استخر جذاب که ساختار دو طبقه دارد، نه تنها به عنوان استخر کودک، بلکه به عنوان استخر بادی بزرگسال نیز قابل استفاده است. محصول فوق یک استخر سه طبقه است که برای کودکان و نوجوانان، مناسب به نظر میرسد. محصول فوق از استخرهای تفریحی محسوب شده و ساختار سه طبقه دارد. این محصول از یک سرسره، حوضچه و ابزار سرگرم کننده برخوردار بوده و بساط بازی و شادی را فراهم میسازد. بنیانگذاران این شرکت برادران جکوزی بودند که در حدود سال ۱۹۶۵ میلادی از ایتالیا به آمریکا مهاجرت کرده بودند. همچنین پهن کردن زیراندازی که از خدشه وارد کردن به استخر جلوگیری کند بهتر از قراردادن مستقیم استخر روی زمین است. طرحهای آناناسی روی این استخر بر جذابیت ظاهری آن افزوده و آن را تبدیل به شادترین استخر کودکانه نمودهاند.  Th​is h as ​be en generated ᠎by G SA Content Generator DEMO.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت سعید اینتکس، استخر بادی تبدیل به یکی از مهمترین لوازم سرگرمکننده برای کودکان و بزرگسالان شده است. ظرفیت 880 لیتری این استخر نشان میدهد با یک استخر بادی متوسط روبهرو هستید. نکته اصلی در مورد استخر بادی این است که یک وسیله موقت در حیاط شماست که می توان آن را تخلیه و تا تابستان آینده نگهداری کرد. هر چند که تصویر عمومی از استخرهای بادی، بیشتر مربوط به استخرهایی است که برای کودکان طراحی و ساخته میشوند؛ اما تولیدکنندگان مطرحی مانند اینتکس در طول سالهای اخیر مدلهای جدیدی از این استخرها با عمق بیشتر و مناسب بزرگسالان روانه بازار کرده است. همزمان چند نفر میتوانند از آن استفاده کرده و به بازی و تفریح بپردازند. محصول فوق از وزن استاندارد برخوردار بوده و همزمان چند نفر میتوانند از آن استفاده کنند. این اتاق در واقع به عنوان دنیایی از سرگرمی، معما و ماجراجویی می باشد که افراد می توانند در آن تجربه های جدیدی از هم فکری گروهی را کسب کنند که این امر جذاب ترین بخش این اتاق به حساب می آید.

علاوه بر آن در یک سری از استخرهای بادی، محصول دارای نشیمنگاه و تکیه گاه بادی هم است که این امر باعث شده تا افراد بزرگسال و یا حتی خود کودک نیز بتوانند در داخل محصول نشسته و یک محیط آرام و لذت بخش را تجربه کنند. همچنین با توجه به قیمتی که پرداخت می کنید دارای جنس با کیفیت و مناسب باشد. این استخر تعرفه ای مناسب داشته و برای استفاده از آن شما نیازی به پرداخت هزینه بالایی نخواهید داشت. هزینه زمین گرانتر است و قوانین و مقررات کمتری برای سازههای ساخته شده بر روی آب که برای تفریح استفاده نمیشوند وجود دارد. کاتاماران نوعی قایق بادی می باشد که به آن قایق کاتارامان گفته می شود. این استخر بادی خانگی دارای ظرفیت 540 لیتری بوده و قسمتهای کناری آن دارای جنس پی وی سی ساده میباشند. اگر بخواهیم به چند ویژگی خوب این استخر اشاره کنیم؛ این موارد را میتوانیم نام ببریم: امکان راهاندازی خودکار، حاوی دریچه تخلیه آب، امکان راهاندازی سریع در عرض چند دقیقه، با کیفیت و بادوام، دارای رنگ قرمز، جنس بدنه پی وی سی برزنتی، امنیت زیاد و غیر قابل تغییر از لحاظ شکل و اندازه. پنلها دارای پوشش خاصی برای جلوگیری از زنگ زدگی یا خوردگی هستند.

جنس رویه و کنارههای این استخر از بهترین نوع یعنی پی وی سی بوده و کف آن نیز پی وی سی دولایه است. همچنین جنس رویه و کف آن، پی وسی طرح چرم و پی وی سی دولایه است. این استخر که از ظاهر مستطیلی شکل برخوردار میباشد؛ طرح آکواریومی زیبا را به تصویر میکشد. استخر فوق که از ظرفیت 1050 لیتر برخوردار میباشد؛ مجهز به دریچه تخلیه بوده و برچسب تعمیرات نیز دارد. وان بادی و سرگرمی برای شادی و بازی کودکان بالای ۲ سال بسیار مناسب است و لحظات بازی آن ها را سرشار از نشاط می کند. در معقوله قیمت نیز باز هم تاکید داریم که حتما برند استخر بادی را در نظر گرفته و سپس قیمت فروشگاه اینتکس ایران را با دیگر فروشگاه ها مقایسه کنید و محصولی باکیفیت را با قیمت ارزان تهیه کنید. این ورزش جدای از این که همزمان باعث تقویت اندام ها و عضلات می شود به رشد استخوان بندی کودک نیز کمک می کند. اما آسیابهای بادی که پیشرفته بودند درست شدند که نام آنها توربین بود؛ و با سرعت زیادی میچرخید؛ و میتوانست انرژی الکتریسیته ایجاد کند؛ و گرمای خانهها و اداره جات را تأمین کند. کایاک پارویی، نوعی قایق است که به صورت یک نفره و دو نفره ایجاد شده و تنها همین ظرفیت را دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن