برند نیچر هاک به تولید انواع مبل بادی میپردازد

به عنوان مثل شوینده، لوازم پاککننده و یا اکسسوریهای مرتبط با مبلمان و دیگر صنایع چوبی را به بازار عرضه میکنند

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به عنوان مثل شوینده، لوازم پاککننده و یا اکسسوریهای مرتبط با مبلمان و دیگر صنایع چوبی را به بازار عرضه میکنند. به دلیل اینکه بسته بندی با استفاده از چسب شیشهای محافظت شده است، شما میبایست با یک شئ تیز چسب آن را از بین برده یا پاره کنید. تمیز نبودن محل استفاده: در صورتی که محل استفاده از مبل تمیز نباشد ممکن است یک شئ تیز بسیار کوچک باعث صدمه دیدن بدنه مبل شود که بسیاری از مشتریان نیز در مورد آن اظهار ناآگاهی میکنند. خرید مبل بادی اینتکس توسط فروشگاه اینتکس در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد. مزیت بعدی وجود دو حالت باد شده و خالی از باد مبلهای شرکت اینتکس و بست وی است، مبلهای بادی در حالی که باد آنها خالی شده باشد میتوانند در کوله پشتی قرار گیرند و مدلهای کوچکتر آنها تا 10 عدد نیز قابل قرار گیری در کوله پشتی میباشند، پس از صرف زمان کوتاهی میتوانید همه مبلها را باد کرده و استفاده کنید. تحمل وزن آن نیز کمتر از 70 کیلوگرم میباشد تا بتوان از بدو تولد تا سن 14 سالگی به سادگی قابل استفاده باشد. به علاوه اینکه به دلیل ساختار طراحی مناسب و استاندارد برای قرار گیری بر روی آب نیز مشکلی نخواهند داشت.  Th​is w᠎as cre at ed by GSA C​on tent Gen erator Dem᠎ov᠎er sion​.

در هنگام خرید مبل بادی بهتر است به یکسری نکات ساده اما مهم توجه داشته باشید که برای این منظور پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب چشم از مینینیم بر ندارید. یکی از مهمترین دغدغههای خریداران برای خرید این محصولات این است که از کجا مبل بادی با کیفیت و درجه یک را خریداری کنند، یکی از بهترین و معتبرترین بسترهای خرید این محصولات فروشگاه اینترنتی اورجینال لند میباشد. محصولات بادی در بازار ایران آن قدری محبوب شده اند که دیگر نیازی به توضیح مزایا و فواید استفاده از آن ها نیست، مبل های بادی از دیگر محصولات مربوط به این دسته می شوند که می توانند ظرف مدت زمان اندکی باد شده و برای شما راحتی و آسایش را با توجه به انواع و اقسام مدل های خود به ارمغان بیاورند. دفتر این فروشگاه در شهر تهران- جنتآباد قرار دارد و در صورت نیاز میتوانید به آنجا بروید. در صورت صدمه دیدن بدنه نیز میتوانید آن را به سادگی تعمیر کنید. برخی از انواع این مبلها از جنس وینیل میباشند و برای استفاده بر روی آب نیز گزینه مناسبی به شمار میروند. در این دسته از مبلهای بادی معمولاً از سطح رویه جیر استفاده میشود که باعث میشود بتوان از آن در مدت زمان طولانیتری استفاده کرد و بهره برد.

در انواع مبلهای پشتی دار، قسمت عقبی که به عنوان تکیهگاه مورد استفاده قرار میگیرد ارتفاع بیشتری داشته و برای استراحتهای طولانی مدت مناسبتر است. این دسته از محصولات فوقالعاده کاربردی هستند و برای افرادی که فضای اندکی دارند میتوانند کاملاً مناسب باشند به این دلیل که با خرید یک محصول میتوانند کاربرد و ویژگیهای دو محصول را با هم داشته باشند و در زمانهای مشخصی به عنوان تخت بادی و در زمانهایی نیز به عنوان مبل بادی استفاده کنند. فعالیت اینتکس از سال ۲۰۰۰ آغاز شده است و با توجه به ویژگیهایی از جمله کیفیت و تنوع زیاد محصولات بهعنوان یکی از بهترین برندهای جهان بهشمار میرود. بهعنوانمثال شما نمیتوانید بهسادگی مبلهای خانه را جابهجا کنید و هرجایی که میخواهید قرار دهید؛ در چنین شرایطی یکسری جایگزینها وجود دارند که بهترین آنان، مبل بادی است. مبلهای کلاسیک باوجوداینکه ظاهری زیبا به خانه میدهند و باعث میشوند که هر زمان که خواستید بهسادگی بر روی آنان بنشینید و خستگیتان را درکنید، اما دارای یکسری معایب هستند که در برخی موارد باعث میشود کاراییشان بهشدت کاهشیافته یا کم شود.

علاوه بر جنس بدنه محصولات بادی، تولید کنندگان برای راحتی بیشتر خریداران خود از یکسری رویه های مختلف نیز بر روی محصولاتشان استفاده می کنند. میز تلویزیون، میز کنسول، میز جلو مبلی و میز ناهارخوری استیل عمدهترین محصولات تولیدی این برند محسوب میشوند. مبل بادی دو نفره: مبل بادی دو نفره به نوعی خاص محسوب میشوند و خریداران کمتری به آن اعتماد میکنند. اغلب مبلهای فانتزی به دلیل طراحی و رنگبندیهای متنوع به دو نوع کودکانه و پسرانه تقسیم میشوند که به تنهایی میتواند عیبها و خوبیهای ویژهای داشته باشد که برای عدهای خوش آیند و برای برخی مناسب نیستند. پشتی این دسته از مبلها معمولاً دارای زاویه 130 درجه هستند که برای جلسات رسمی مناسب نیستند ولی میتوان به عنوان ابزاری برای مشاهده تلویزیون نیز استفاده کرد. یادتان باشد محصول بادی شما می تواند در کنار خود دارای پمپ باد باشد و یا نباشد؛ این موضوعی است که تولید کننده برای فروش و عرضه آن مشخص کرده است. مورد بعدی راحتی بیشتر مبلهای بادی در مقایسه با مبل چوبی است، برخی از این محصول دارای شیب ملایمی هستند که میتواند راحتترین حالت برای nap باشد و برای داشتن آن در محصولات سایر مبلهای غیر بادی میبایست هزینه جداگانهای را پرداخت کنید.

آخرین مطالب