بهترین مارک بین بگ چی بخرم؟

امروزه علاقه وافر افراد به دکوراسیون های جدید پایانی ندارد و همین امر طراحان صنعت مبلمان را بر ان داشته که مد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

امروزه علاقه وافر افراد به دکوراسیون های جدید پایانی ندارد و همین امر طراحان صنعت مبلمان را بر ان داشته که مدل های روز و جدید را طراحی و در اختیار مردم قرار دهند. گفتنی است که دوام و مقاومت هپی چیر که با مواد یونولیتی پر میشود نسبت به بین بگ بادی بسیار بیشتر است چرا که بین بگ یا مبلهای بادی در برابر اشیاء تیز مقاومت کمی دارند و به محض برخورد با این اجسام آسیب خواهند دید. برخلاف عنوان شنی که برای توصیف این نوع مبلمان استفاده می شود ، بیشتر آنها از الیاف مصنوعی یا یونولیت ساخته شده اند. اگر علاقه به مبل های راحتی دارید و می خواهید یکی از آنها را در منزل خود داشته باشید این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد. مبل شنی، هپی چیر یا همان بین بگ نام های مختلفی هستند که بر روی این مدل از مبلمان های نشیمنی گذاشته شده است. مبل شنی یکی از راحتترین مبلهای قابل خریداری است که در جهان شناخته شده است. ● کیفیت برش و دوخت: اگر برش مبل دقیق و به اندازه نبوده و کیفیت دوخت آن نیز قابل قبول نباشد مبل خیلی سریع از محل اتصالات پاره و سوراخ شده و نیاز به تعمیر پیدا میکند.

اندازه بینبگ: با توجه به اندازه اتاق خود اندازه بینبگ را مشخص کنید، اگر اتاق شما فضای بزرگی دارد بهتر است به دنبال خرید مدل های بزرگتر بروید زیرا روی آنها احساس راحتی بیشتری دارید ولی اگر فضای اتاق شما کوچک است، از خرید مدل هایبزرگ خودداری کنید. در صورتی که قصد خرید یک بین بگ زیبا و باکیفیت را دارید از محصولات موجود در سایت خانه شما دیدن کرده و پس از انتخاب مبل مورد نظر، خرید خود را ثبت کنید. به صورتی که مواد تشکیل دهنده ی محتوای داخل پارچه به قدری نرم هستند(زیرا همه یشان خرد و ریز شده اند) که مبل هر شکل و فرمی را به خود میگیرد. که از ۶هوز :۱-چراغعلی۲-نعمت ۳-مامی۴-کاظم۵-نوروزعلی۶-کلگه تشکیل شده و سه روستای:بان بلوط،پارده و زمزمان را در بر میگیرد و این طایفه پایتخت هوره در استان ایلام است که سبک بازی چر و ارکوازی چر در آن مرسوم است و از هنرمندان ان میتوان به اکرام محمدبیگی اشاره کرد. میتوانید این محصولات نرم و راحت را در هر جایی استفاده کنید. اگرچه بین بگ شنی هم پس از مدتی استفاده نیاز به شارژ پیدا خواهد کرد اما به طوری کلی هپی چیر مقاومت نسبتا بیشتری نسبت به مبل بادی دارد.

Th is post h as  be en do᠎ne ​wi th the help of GSA  Conte nt G enerat or D​emoversi​on.

اما دسته سوم از بین بگها، سایز بزرگتری نسبت به دسته دوم دارد. قیمت مقرون به صرفه مبل شنی اینتکس یکی از دلایل محبوبیت آن است و سایزبندی متناسب با همه گروههای سنی این مبل را به یک محصول کاربردی برای همه تبدیل کرده است. ارتفاع این بین بگ 60 سانتیمتر و عرض آن 90 سانتیمتر است. تفاوت مبل های شنی با بین بگ ها در جنس رویه و مواد داخلی آن است، مواد داخلی مبل های شنی علاوه بر یونولیت از ابر های نرمی نیز بهره می برد که مانع از خراب شده و غیر قابل استفاده شدن یونولیت های داخلی می شود. اغلب جنس مواد داخلی از یونولیت می باشد. افراد بدون نگرانی از پاره شدن اینگونه مبلهای راحتی میتوانند بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنند. حالا هم کودکان و هم بزرگسالان میتوانند از این مبلهای نرم و راحت لذت ببرند و لحظاتی خوشی را برای خود بسازند.

از این تیره میباشند. به علاوه اینتکس خدمات پس فروش رضایتبخشی به مشتریان خود از جمله تعمیر مبل آسیب دیده، تعمیر رویه، شارژ کردن محتویا داخل مبل، تعمیر زیپ و… لایه رویی این محصول که با رنگ های مختلفی عرضه می شود با باز کردن زیپ به راحتی قابل شستشو می باشد. و در بازار ایران عرضه می شود. نکته : مبل های بین بگ با نام های مستعار زیادی در بازار شناخته می شوند که از جمله این اسم ها می توان به هپی چیر ، مبل شنی ، مبل ریلکسی و… این محتویات به راحتی در بخش آستری حرکت کرده و باعث انعطاف و حالت پذیری مبل شنی میشود. زیرا به دلیل پرکردن درون این مبل با یونولیت وزن بسیار کمی دارند چیزی در حدود ۳ تا ۴ کیلوگرم که در مقایسه با سایر مبلها بسیار کم میباشد. و یا اینکه بصورت یکپارچه بر روی بدنه مبل شما دوخته شده باشد که در این صورت بایستی عمل شستشو و تمیزی محصول را با بهره گیری از شوینده هایی مناسب انجام دهید. بله چهار هزار سال پیش در مصر باستان کیسههای کوچک چرمی را از لوبیا یا سنگ ریزه خشک شده پر میکردند و به عنوان یک وسیله تفریحی از آن بهره میبردند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن