بازوبند شنا کودک

خرید بازوبند شنا برای شناگران مبتدی و گروه های بزرگ کودکان در آب بسیار کاربردی است، چرا که مربی کنترل بهتری ب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

خرید بازوبند شنا برای شناگران مبتدی و گروه های بزرگ کودکان در آب بسیار کاربردی است، چرا که مربی کنترل بهتری بر همه آنها خواهد داشت. با این بازوبندها کودک کنترل بهتری بر روی شنای دستها و وزن بدن خود داشته و با خیالی آسوده تر شنا خواهد کرد. • هماهنگی دست و پازدن در شنا را می توان با استفاده از بازوبندهای شنا برای حرکات دستها و پاهای کودک تقویت و بهبود بخشید. در نتیجه می توان به این محصول یک محصول بادی با نهایت کیفیت گفت و آن را به افراد زیادی پیشنهاد داد. بازوبند بادی بر روی بازو ها قرار می گیرد و به دلیل داشتن حالت معلق بر روی سطح آب های آرام می تواند این خصوصیت را نیز برای افراد ایجاد سازد تا به داخل آب فرو نرفته و بتوانند تعادل لازم در این محیط را داشته باشند. به همین خاطر است که توجه افراد به سمت خرید این محصول جذب می شوند و تمایل به مورد استفاده قرار دادن این محصول برای کودکان دارند. این تجهیزات باید علاوه بر نظارت بزرگسالان مورد استفاده قرار بگیرد.

​Po st w as gener​ated  by GS​A Co ntent Generato᠎r DEMO!

لذا کودکان و بزرگسالان میتوانند در خصوص شکل ظاهری این محصول نیز حق انتخاب داشته باشند. بایگانیشده از اصلی در ۱۶ اکتبر ۲۰۱۳. بایگانیشده از اصلی در ۶ فوریه ۲۰۱۳. • به دنبال جلیقه شنا با محافظت در برابر آفتاب و دارای ویژگی UPF باشید. قیمت جلیقه شنا بسته به اینکه دارای شناورهای قابل جابه جایی باشند و یا اینکه جنس باکیفیت متناسب با پوست کودک داشته باشند، متفاوت است. محصول مورد نظر شما یعنی بازوبند شنا اینتکس مدل ۵۸۶۴۲ بسته دو عددی در برند لوازم جانبی شنا می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید . 2- استفاده از بازوبند شنا ممکن است برای شناگر محدودیتهایی را در حرکت ایجاد کند. بازوبند شنا بادی اینتکس بزرگ یکی دیگر از محصولات بادی کاربردی اینتکس بوده که در دسته بندی لوازم شنا و تفریحات آبی ایران اینتکس قرار گرفته و دارای ویژگی های مخصوصی بوده که استفاده از آن را بسیار ساده تر کرده است و به همین دلیل لذت زیادی برای کودکان خواهد داشت.این بازو بند شنا بادی مخصوص استفاده کودکان ساخته شده و مناسب برای کودکان 6 تا 12 سال بوده که برای این کار ابعاد مناسبی داد.این ابعاد شامل طول :30 سانتی متر و عرض 16 سانتی متر می باشد و اندازه مناسبی برای کودکان بوده و به دلیل فری سایز بودن به راحتی قابل استفاده می باشند.این بازو بند اینتکس دارای طراحی ساده ای بوده که به رنگ نارنجی می باشد و روی آن لوگوی شرکت اینتکس به چشم می خورد.در مورد طراحی این محصول باید گفت که در بدنه ی این بازو بند های کودک دو عدد محفظه باد قرار داده شده که از این طریق می توانید آنها را باد کنید و نیازی به پمپ باد برای این کار نخواهد بود و با دهان نیز می توانید این کار را انجام دهید.

بازوبند شنا بادی اینتکس بزرگ Intex 59642 ساده اما کاربردی و ضروری می باشد و می تواند ایمنی کافی برای قرار گیری در محیط های آبی را ایجاد سازد. کودک می تواند با پوشیدن این محصول در بازو های خود بر روی اب باقی بماند و فرو نرود ، همچنین محل قرار گیری این بازوبند ها هیچگونه تاثیری بر عملکرد کودک در هنگام شنا نخواهد گذاشت ، بلکه تعادل بسیار خوبی را به کودک می دهد . والدینی که میخواهند کودکشان را به کلاس شنا بفرستند، حتما باید بازوبند شنا را خریداری نمایند. لوازم شنا برای تفریحات آبی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و همانطورکه از نامشان مشخص می باشد برای استفاده بر روی آب طراحی شده اند، بنابراین شما عزیزان می توانید به وسیله این بازوبند شنا بادی اینتکس با طراحی کودکانه، در هنگام تفریحات آبی به راحتی شنا کنید.این محصول رده سنی خاصی داشته و کودکان 3 تا 6 سال می توانند از این محصول بادی کاربردی استفاده کنند.استفاده و راه اندازی این کالا بسیار ساده است و با توجه به اینکه مخزن باد شونده آن ها بسیار کوچک است شما می توانید به سادگی اینکار را انجام دهید به طوریکه حتی نیازی به پمپ باد نباشد، البته از سوی دیگر شما می توانید برای باد کردن محصول نیز حتی از پمپ باد (قابل خریداری از شرکت اینتکس) استفاده کنید.

این بازوبند براحتی با دمیدن توسط دهان باد می شود . رنگ نارنجی این بازوبند باعث وضوح کامل آن در آب می باشد که در صورت رخداد حادثه قابل رویت از دور باشد. اگرچه بازوبند شنا بادی حرکات دستها را محدود می کند، اما کودک را نزدیک سطح آب نگه می دارد. اگر چه بازوبند شنا بادی حرکات دستها را محدود می کند، اما کودک را نزدیک سطح آب نگه می دارد. برخلاف بازوبندها که دستهای کودک را بالای سینه نگه میدارند و حرکت دستها را محدود میکنند، جلیقههای شنا به خوبی روی بدن قرار میگیرند و به کودکان اجازه میدهند، دامنه حرکتی کامل داشته باشند. شما میتوانید دستهای کودکتان را بگیرید تا زمانی که جلیقه او را شناور نگه میدارد و کودک بتواند پا زدن را یاد بگیرد. وسایل شناور زیادی نیز برای ایمن نگه داشتن کودکان نوپا و خردسالان در آب وجود دارد. کیفیت بالا سبب جلب مخاطب می شود و می تواند برای آن ها طول عمر بالایی را ایجاد سازد تا به وسیله آن در موقعیت های مختلف آبی قرار گرفته و به تفریحات آبی و ایمن مشغول شوند. ازاینرو لازم است حین استفاده از این بازوبندها به اشیائی که در محیط پیرامونتان قرار دارند توجه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن