9 نکته که می‌تواند تغییر بهترین راه شما قایق بادی

به گفته یکی از بستگان این خانواده، آنها برای رسیدن به بریتانیا با قایق بادی به قاچاقچیان انسان حدود ۲۱ هزار پ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به گفته یکی از بستگان این خانواده، آنها برای رسیدن به بریتانیا با قایق بادی به قاچاقچیان انسان حدود ۲۱ هزار پوند پول داده بودند. پیمون: واحد اندازهگیری ژرفا برابر با فاصله میان دو سر انگشتان دو دست باز شده به دو طرف انسان. کیلها به قایقها کمک میکنند تا در سطح افقی قرار بگیرند و مقاومت در برابر آب را کاهش دهند. مرکز فروش قایق بادی اینتکس و قایق های بست وی حرفه ای با قابلیت نصب موتور بنزینی و برقی تمامی محصولات را با لوازم اصلی و کامل در فروشگاه اینتکس شو در تهران با قیمت مناسب خرید و فروش میرساند , خریداران گرامی میتوانند جهت مشاوره و توضیحات درباره قایق بادی با همکاران ما در نمایندگی رسمی اینتکس و فروشگاه قایق بادی اینتکس در ایران با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرند . قایق های بادی اکسکروشن اینتکس قابلیت نصب موتور برقی و یا بنزینی سبک تا ۲ اسب بخار را دارند و دارای دو جای قلاب ماهیگیری در مدل های ۳ و۴ نفره و چهار جای قلاب در مدل ۵ نفره هستند، همچنین پمپ باد دستی متوسط و طناب دور، دسته حمل و نقل، برچسب تعمیرات قایق بادی، کیف جهت نگه داری لوازم شکار و یک ساک حمل و نقل دارند.

Th is post h as be᠎en gen᠎er​ated with t​he he᠎lp of GSA Con tent Gener at᠎or  DE᠎MO .

تمامی قایق های بادی شش نفره , قایق پنج نفره , قایق چهار نفره , قایق سه نفره , قایق دو نفره و قایق یک نفره امکان سوراخ شدن و یا پاره شدن را در هنگام برخورد با اشیاء تیز و برنده دارند اما به راحتی قابلیت پنچر گیری و تعمیرات را با چسب قطره ای و وصله اصلی شرکت اینتکس را دارند و در کمترین زمان انجام میشود . شما می توانید با خرید قایق بادی اینتکس، از این قایق زیبا به صورت خانوادگی استفاده کنید. این باعث میشود که در مقایسه با کیل های بادی، پایداری بالاتری داشته باشد. به جرات میتوان گفت که این ورزش از جمله هیجانانگیزترین تفریحات آبی میباشد که با انجام آن لحظههای متفاوت و لذتبخشی را تجربه خواهید کرد.لازم است بدانید قایق رفت یا رفتینگ یک قایق بادی بزرگ میباشد که شما میتوانید این تفریح را همراه با خانواده یا دوستان انجام دهید و نهایت لذت را ببرید. این محصول زیبا از پی وی سی مرغوب تولید میشود. در گذشته این مدل قایق بادی اینتکس با رنگ بدنه قهوه ای و کفی آبی رنگ تولید میشده و رنگ بدنه این قایق امروزه به طوسی تغییر یافته است، جلوی محصول مقداری پَهن تر بوده و به شکل بیضی طراحی شده است.

برای تولید این محصول از ماده PVC استفاده میشود. ابعاد و اندازه این قایق به گونه ای است که بهترین گزینه برای استفاده به صورت دونفر می باشد. بیشتر قایقهای بادی از پاروها برای حرکت در آب استفاده میکنند. با این حال، آنها در آبهای آشفته ناپایدار هستند و تمایل دارند به راحتی حرکت کنند. این گروه از قایق های بادی دارای امکان اتصال موتور بوده اند که می توان بر روی بدنه قرار گیرد و سرعت محصول را بیش تر سازد. گروه «مراقبت از کاله» از بریتانیا درخواست کرد که راه قانونی برای رسیدن پناهندگان ایجاد کند؛ و گفت: «از دست دادن زندگی، باید برای صاحبان قدرت در فرانسه و بریتانیا زنگ بیدارباش بهشمار آید». از این رو به کسانی که قصد چنین استفادهای دارند، سری قایقهای پسیستر و کلاب پیشنهاد میشود؛ این قایقها دارای قیمت بسیار ارزانی هستند و در برخی مدلها به صورت همزمان دو یا سه کودک را پشتیبانی میکنند که فوقالعاده است. این یک مقالهٔ خرد دریانوردی است. طراحی کف آن نیز از نوع بادی است.

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید! قایق بادی اینتکس و بست وی را از این فروشگاه تهیه کنید. تمامی قایق ها با برند اینتكس و بست وی را با قیمت های مناسب و بسیار ارزان از فروشگاه تیدبیت بخواهید. محصولی زیبا و منحصر بفرد از اینتکس است، تحمل وزن این قایق ۱۶۰ کیلوگرم و جنس بدنه آن نیز از pvc سه لایه است کف محصول باد شونده و از قسمت های مختلف برای باد شدن بهره میگیرد و این مطلب باعث بهبود در وضعیت ایمنی قایق میشود و این محصول را دارای تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا و همچنین استاندارد های بروز امریکایی و اروپایی کرده است، کایاک نیز تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا را داشته و استاندارد های بروز جهانی دارد، صندلی های این محصول باد شونده و پشتی دار است که در مقایسه با سایر کایاک های بادی از راحتی خاصی برخوردار است، دو کمربند قسمت پشتی این آن دیده میشود که برای ثبات بیشتر صندلی است، پاروهای فلزی بسیار حرفه ای از نوع کایاکی جهت استفاده روی آب داشته که از چند قسمت مختلف بیکدیگر بسته میشوند تا در هنگام جابجایی بتوان براحتی آنها را حمل و نقل کرد، برای ایمنی و تعادل بهتر روی آب یک زائده بسیار حرفه ای زیر محصول نصب شده که کار آن تعادل بهتر محصول است، پمپ باد دستی دوبل، دسته حمل و نقل، چسب تعمیراتی طناب دور و یک جای لوازم که بشکل یک تور جلوی قایق نصب است داشته و تمامی لوازم بهمراه محصول داخل یک ساک حمل قرار میگیرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن