6 راه برای جلوگیری از کاناپه بادی فرسودگی شغلی

ای محصول بادی با توجه به اندازه و طراحی آن هم در منزل و هم خارج از منزل قابل استفاده میباشد و با توجه به ساخت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ای محصول بادی با توجه به اندازه و طراحی آن هم در منزل و هم خارج از منزل قابل استفاده میباشد و با توجه به ساختار بدنه براحتی قابل شتشو بوده و آسیب نمیبیند.در نشینمنگاه این کاناپه بدلیل داشتن برجستکی و فرو رفتگی عمل تبادل و جابجایی هوا براحتی انجام شده و از تعریق جلو گیری میکند.کاناپه بادی تخت شو Bestway قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب را داشته و میتوان از آن بعنوان یک تشک راحت نیز استفاده نمود.کاناپه بادی تخت شو Bestway دارای پمپ باد برقی بوده و براحتی میتوانید مبل ود را باد کرده و از آن لذت ببرید. کاناپه بادی 1 نفره و کاناپه بادی 2 نفره تمام مخمل جهت استفاده در منزل و محل کار تولید شده اند که از راحتی بالایی برخوردار هستند طوری که تمامی افراد خانواده حتی اشخاص بیمار و کسانی که از درد کمر و پا رنج میبرند میتوانند از این کاناپه ها بهره ببرند ، خرید و فروش کاناپه بادی intex اینتکس و کاناپه بست وی bestway با رنگ بندی های و مدل های متنوع طبی با کمترین حجم ممکن و وزن سبک با جنس مرغوب چرم و مخمل با pvc در تنها نمایندگی مرکزی کاناپه های بادی تخت شو اینتکس در ایران انجام میپذیرد ، شرکت اصلی اینتکس در ایران و تهران که مرکز تخصصی پخش و تعمیرات این محصول در کشور است تمامی کاناپه ها را با خدمات پس از فروش و تامین لوازم جانبی مانند پمپ برقی دو کاره اینتکس ، پمپ دستی بزرگ و کوچک ، چسب قطره ای و وصله مخصوص تعمیرات کاناپه را ارائه میدهد . This conte​nt was g᠎ener᠎at ed wi th t᠎he  help of G SA Content Gene᠎ra​tor ᠎DE MO!

از سایر مزیت های کاناپه های تخت شو میتوان به نرم و راحت بودن آن ، قابلیت چند کاره بودن آن ، سبک بودن و قیمت مناسب و ارزان آنها اشاره کرد ، که در مقایسه با کاناپه بادی تخت شو چوبی و دیواری بسیار بهتر و به صرفه تر هستند. امروزه در اکثریت منازل آپارتمانی فضای کافی برای کاناپه های چوبی و فلزی وجود ندارد و سختی های فراوانی را برای بردن آن به داخل منزل کشید خصوصا در داخل راه پله ها و از طرفی برای خرید آنها مبالغ زیادی را باید پرداخت کرد و برای جا به جایی نیز وزن سنگین و حجم زیادی را باید جا به جا کرد , اما با پیشرفت تولیدات محصولات بادی اینتکس و ساخت کاناپهاینتکس این مشکل کاملا رفع شده و با خرید کاناپه بادی اینتکس با قیمت کم و ارزان با حجم و وزن سبک که به راحتی جا به جا میشود میتوانید نوع جدیدی از کاناپه ها را تجربه کنید ، جنس بدنه کاناپه بادی تخت خواب شو طبی و کاناپه های دیگر از pvc ضخیم با رویه تمام مخمل ضد تعریق ساخته شده که بسیار مقاوم و محکم هستند . در دو سمت دستگیره های محصول جا لیوانی تعبیه شده تا بتوانید نوشیدنی خود و یا حتی ریموت کنترل تلویزیون را در این بخش قرار دهید.

می باشد. از این وسیله می توانید بر روی چمن،خاک و حتی روی آب شناور هم استفاده نمایید.کاناپه بادی بدون نیاز به تلمبه به راحتی باد می شود. تهران اینتکس در راستای عرضه و فروش کالاهای خود جهت رفاه حال مشتریان و همچنین رضایت آنها ، محصولات را در محل خریدار در حضور ایشان تست و تحویل مینماید ،این مرکز در صورت خرابی یا سوراخ شدگی به مدت یکسال خدمات پس از فروش کاناپه بادی و تعمیرات را بر عهده خواهد گرفت. خود بدنه اصلی اصولا به صورت دو لایه ، سه لایه و چهار لایه ساخته شده و از روکش های طرح چرم ، شفاف ، جیر یا مخمل برای آنها استفاده می شود که در میان این روکش ها روکش مخمل یا جیر پر طرفدار ترین و بهترین نوع برای کاناپه بادی محسوب می شود زیرا که محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده و از تعریق بالا به خوبی جلوگیری می کند. رویه این کاناپه بادی در بخش نشیمنگاه و تکیه گاه کاملا مواج بوده که با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و بدنه محصول از تعریق بدن افراد در زمان استفاده اجتناب به عمل خواهد اورد.

کاناپه بادی تخت شو Bestway محصولی بسیار زیبا و با کیفیت از تولیدات شرکت بست وی میباشد که از سال 2013 تا کنون با توجه به کیفیت مناسب و طرح زیبا هنوز تولید و به بازار عرضه میگردد،کاناپه بادی دونفره دورنگ با ابعاد طول 200و عرض 152 و ارتفاع 64 سانتی متر و با بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم و رویه و نشینمنگاه مشبک و مواج با از جیر ضد تعریق و دیزاین دو رنگ و برخوردار از حالت طبی بوده و تحمل وزن تا 270 کیلو را دارا میباشد. انواع دسته بندی آن ها را می توان به دو گروه کاناپه تختخوابشو و ساده تقسیم کرد که شامل مدل های تختخوابشوی یک نفره و تختخواب شو کامفورت دونفره بست وی، کاناپه بادی چند کاره، کاناپه تاشو و مبل شو، 5 کاره یا چند حالته و تخت شو اشاره کرد. استفاده از کاناپه به حالت تخت و یا تشک بادی در محل کار یکی دیگر از کاربرد های کاناپه های تخت شو می باشد. کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68566 یکی از پرفروش ترین تولیدات کارخانه ابنتکس در زمینه محصولات مورد استفاده برای خانواده بوده که از طول عمر و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن