6 نکته‌های توپ فرد در جکوزی بادی

همچنین جکوزیهای بادی خانگی با وجود ظرفیت و حجم بالای خود، بادی هستند و در یک ساک جا میشوند. بدنه ای که دارای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

همچنین جکوزیهای بادی خانگی با وجود ظرفیت و حجم بالای خود، بادی هستند و در یک ساک جا میشوند. بدنه ای که دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را برای حمل آسوده تر فراهم سازد. این ماده دارای دوام و انعطاف بالایی بوده و ضد حساسیت است. این برنامه قابلیت تنظیم فشار جت ماساژور و تنظیم دما را دارد. جکوزی نام یک شرکت آمریکایی تولیدکننده وان­های گردابی است که اولین محصول آن وان با جت­های آب ماساژور بود. این نوع جکوزی مانند وان است و از پمپ برای تامین فشار مورد نیاز جت­ها استفاده می­کند. جکوزی بادی اینتکس بهترین محصول و سازگار ترین آن برای استفاده مداوم می باشد و می توان به راحتی آن را خریداری کرد. جکوزی ، اسپا یا وان آبگرم تمامی این محصولات جهت استفاده و ماساژ طراحی و ساخته شده است. آرامش و ایجاد لحظات خوب در زمان حال و خاطرات به یاد ماندنی در آینده باعث می­شود بسیاری از افراد از فضاهایی که در منازل یا مجموعه­های ورزشی خود دارند استفاده کنند و جکوزی­های خود را طراحی و در آن قرار دهند. برخی از افراد بر اساس نیاز خود به محیطی با آب گرم نیاز دارند تا بتوانند به آرامش و راحتی دست پیدا کنند.

تنها کافی است تمام بدن را با فشار آب گرم در جکوزی ماساژ دهید. جکوزی قدرت عضلات را کم نمی کند وقتی فرد در محیط گرم قرار می گیرد، عروق مرکزی اش تنگ و عروق محیطی بدنش گشاد می شوند و گردش خون در عضلاتش افزایش پیدا می کنند. استفاده از لنز در محیط نیز به دلیل دمای آب و تاثیر آن بر روی لنز توصیه نمی­شود. با آشنایی بیش تر در خصوص این محصول و اجزایی که ساخت آن را بر عهده دارد می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. جکوزیهای بادی اینتکس مانند سایر تجهیزات بادی این شرکت از جنس پی وی سی محکم و ضد آب ساخته میشوند. تمام این قابلیت ها توسط یک دستگاه دارای مانیتور قابل فعال سازی می باشند، همچنین از دریچه کار گذاشته شده در کف نیز برای تخلیه و یا هدایت آب به مکان خاصی مانند باغ استفاده می شود. Artic᠎le w as c᠎reat ed wi th GSA Content  Ge ne᠎rato r DEMO!

درهنگام سفارش جکوزی خانگی باید به برخی از جکوزی­های مدرن دارای تجهیزات و امکاناتی مانند ماساژور، سیستم تزریق ازن برای استریل کردن آب، چراغ­های زیر آب، نور پس زمینه، پنل کنترل کامپیوتر، رادیو، بلندگوی ضد آب، ریموت کنترل و زیر کوسن توجه نمایید. بنابراین پس از این مرحله از ماساژ، به سادگی از دمندههای کف جکوزی و مقدار کمی شامپوی مایع استفاده کنید تا کل جکوزی را به یک وان پر از فوم تبدیل کنید. برای ماساژ، رفع خستگی و درمان درد استخوان­ها، مفاصل و دیسک کمر استفاده می­شود. ویژگی جکوزی بادی اینتکس به 4 عدد جت ماساژ پر قدرت که توانایی این را دارند تمام خستگی های روز شما را از بین ببرند و چنان ماساژی به شما بدهد که در هیج جا تا به امروز تجربه نکرده باشید. فروش جکوزی بادی اینتکس و بست وی با قیمت ارزان و انواع جکوزی بادی اینتکس intex و جکوزی بادی آماده با نصب سریع و جکوزی بادی متحرک و انواع جکوزی های بادی با قابلیت نصب آسان با یکی از پر کاربرد ترین محصولات بادی این شرکت است که استفاده از آن بسیار جذاب بوده و همچنین ارزان و به صرفه هست که میتواند برای رفع خستگی برای منازل مسکونی در فصل زمستان مورد استفاده قرار بگیرد.

این جکوزی پیش ساخته بادی بدون نیاز به اتصال به سیستم لوله کشی وفاضلاب قابل استفاده است چون دارای پمپ تصفیه آب . بدنه بادی در داخل خود ساختاری سلولی دارد که می تواند با باد شدن بدنه ای محکم و استوار بوده باشد و در برابر برخورد و ضربه و در برابر استفاده از این محصول مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. جکوزی پرتابل ارائه شده توسط اورجینال لند دارای قابلیت تصفیه آب با استفاده از فیلتر مخصوص خود می­باشد. در بسیاری از جکوزی ها، جت در کف جکوزی طراحی شده و قرار می گیرد اما در جکوزی پرتابل بادی Hiwater مدل HW0702 در دیوارههای جکوزی، تعبیه شده است. برای نصب این جکوزی به هیچگونه امکاناتی نیاز ندارید که این مورد بسیار قابل توجه است. برای خرید جکوزی پیش ساخته بادی باید به این مورد توجه کنید که این نوع دارای حفاظ­هایی در داخل دوشاخهها میباشد که ایمنی محصول را در هنگام نوسانات برق افزایش می­دهد. جکوزی­های بادی معمولاً برای راهاندازی به برق 13 آمپر نیاز دارند و می­توانند دمای آب را حدود 2 درجه سانتیگراد در ساعت افزایش دهند، حداکثر دما در جکوزیهای بادی حدود 40 درجه سانتی گراد است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن