6 بهترین تمرین‌ها برای جامپینگ بادی

توجه داشته باشید که در صورت باد زدن بیش از حد شاهد سفت شدن بدنه جامپینگ و آسیب دیدن درزهای آن خواهید بود. برا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

توجه داشته باشید که در صورت باد زدن بیش از حد شاهد سفت شدن بدنه جامپینگ و آسیب دیدن درزهای آن خواهید بود. برای دیدن این جاذبه های گردشگری باید کفش آهنی به پا کنید و برای پیاده روی و کوه نوردی طولانی آماده باشید. دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: نزدیکترین ایستگاه مترو به این شهربازی، ایستگاه مترو دولت آباد است که یا باید با تاکسی خود را به پارک و شهربازی برسانید، یا با پیادهروی نسبتا طولانی مدت این کار را انجام دهید. دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: نزدیکترین ایستگاه مترو به این پارک، میدان صنعت است، خود را به این ایستگاه رسانده و سپس با تاکسیها یا اتوبوسهای مربوطه به پارک پرواز بروید. با این حال اگر بزرگسالان قصد تجربهی تفریح یا ورزشی مشابه را دارند، میتوانند اقدام به تهیهی یک ترامپولین خانگی کنند. این پارک بیشتر برای کودکان و نوجوانان مناسب است، اما با این حال، افراد بزرگسال هم میتوانند از بخشهای دیگر شهربازی بیلینو استفاده کنند. در نتیجه هم کودکتان از روزی که داشته نهایت استفاده را میکند و با زمانی که شما برای خرید میگذارید خسته نمیشود و هم شما با خیالی راحت میتوانید برنامههای خود را عملی کنید.

جامپینگ بادی اینتکس مدل ۴۸۲۶۰ دارای بدنه ای مربعی می باشد که از سه رنگ آبی، زرد و قرمز در طراحی آن استفاده شده است. محدودیت وزنی نیز یکی از نکات مهمی است که هنگام خرید محصولات بادی و علیالخصوص جامپینگ بادی باید آن را در نظر بگیرید. اولین و مهمترین نکته، توجه به محدودیت وزنی محصولی است که تهیه میکنید. اما به طور کلی میتوان گفت جامپینگهای بادی نسبتا ارزان قیمت هستند و با توجه به اینکه تا مدت زیادی میتوانند کارآمد و قابل استفاده باشند، هزینهی اولیهای که برای خریداری آنان پرداخت میکنید چندان به چشم نمیآید. از خصوصیات مهم جامپینگ پرش اینتکس میتوان به قیمت پایین ، حمل آسان ، نصب سریع در منازل و مهد کودک ها ، استفاده به عنوان استخر توپ و کلبه بازی، اشاره کرد . با استفاده از این محصول کودکان میتوانند مدت زمان زیادی را به پرش مشغول شوند. تعداد حدودا 17 دستگاه بازی برای این شهربازی در نظر گرفته شده، اما تعدادی از دستگاهها به دلیل ایمنی کم، غیرفعالاند و امکان استفاده از آنها وجود ندارد. از بازیهای دیگر شهربازی ارم میتوانیم به بیش از 70 دستگاه مختلف اشاره کنیم که از بین آنها: اسب گردان، کشتی، سفینه، استخر توپ، قطار شادی، مونوریل، ماشین برقی، تاب پرنده، کارتینگ و مواردی از این دست، تنها بخشی از بازیها هستند. Da ta was cre᠎at ed wi᠎th G SA C​ontent Gen᠎erator  Demover sion!

در حالت کلی، غیر از شهربازی، وجود سالنهای ورزشی، رستوران، پردیس سینمایی و فضاهای مختلف دیگر، این مجموعه را بیش از پیش جذاب کردهاند. بازیهای این مجموعه توسط هلدینگ تفریحی گردشگری ایران فان ارائه میشوند که پارک ژوراسیک، هیومن پارک، دکترلند و رویا پارک، از زیرمجموعههای این هلدینگ هستند. باغ گیاه شناسی ملی ایران به عنوان بزرگ ترین باغ گیاه شناسی خاورمیانه شناخته شده و کلکسیونی از گل ها و گیاهان بومی کشور و جهان را در خود جای داده است. این شهربازی نخستین شهربازی رباتیک و تعاملی در کشور است. با این توضیح، از شهربازی های محدوده غرب شروع میکنیم، سپس محدوده مرکز و بعد هم شهربازی های سمت شمال تهران. معمولاً وقتی شهربازی را برای تفریح انتخاب میکنیم، کمی سردرگم هستیم که در کدام یک از شهربازیها بیشتر خوش خواهد گذشت و بهترین شهربازی تهران کدام است؟ خبر خوب این است که این دو در نزدیکی هم هستند و فاصله کمی نسبت به هم دارند. قرار داشتن این شهربازی در برج میلاد، امکان دسترسی به بسیاری از تفریحات و سرگرمیهای دیگر را هم به شما میدهد که این خود مزیت بزرگی است. همچنین امکان این وجود دارد که افراد، ماشینها و دوچرخههای برقی را در این پارک اجاره کنند تا هم این آموزشها عملیتر و هم حضور داشتن در این پارک برای افراد، لذتبخشتر شود.

همچنین شما امکان گریم فانتزی را برای کودکان خود دارید. همچنین جامپینگ بادی بسیار سبک بوده و به راحتی میتوانید آن را با خود حمل کرده و در مکان مورد نظر راهاندازی کنید. همچنین در صورت تمایل میتوانید از جامپینگ بادی به عنوان یک استخر توپ نیز استفاده کنید. کاربردهای جامپینگ بادی به چه صورت است؟ پس از انتخاب محصول دلخواهتان، میتوانید به صورت آنلاین به خریداری آن اقدام نمایید. محصول پس از ثبت نهایی سفارش در سریعترین زمان ممکن برای شما ارسال میشود و شما میتوانید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. به همین دلایل، در این متن بهترین شهربازی های تهران را به شما معرفی میکنیم. نام بوستان هم بعثت است و در محدوده جنوب شرق تهران قرار دارد. شهربازی پامچال را با نام شهربازی پارک آزادگان هم میشناسند. در ادامه این پارکها هم نیز جز پارکهایی هستند که در آنها وسایل بازی برای تفریح و سرگرمی وجود دارد و میتوان آنها را جز پارکهایی با شهربازیهای کوچک به شمار آورد. در این شهربازی، کودکان میتوانند با ماشینآلات و دستگاههای واقعی کار کنند که برای ساخت و طراحی ساختمان و بنا استفاده میشوند و تجربهای ملموس را در مقیاسی کوچک از نحوه عملکرد این دستگاهها بهدست آورند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن