4 مسائل می‌خواهم اگر می‌خواهم شروع یک بار دیگر مبل بادی

در زمان مراد چهارم، آیاتی از قرآن به خط مصطفی چلبی در دیوارها و سقف ایاصوفیه نگاشته شد؛ علاوه بر این لوحههایی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در زمان مراد چهارم، آیاتی از قرآن به خط مصطفی چلبی در دیوارها و سقف ایاصوفیه نگاشته شد؛ علاوه بر این لوحههایی دور تا دور سقف ایاصوفیه نصب شد که در آن نام الله، محمد، ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین نوشته شده بود. هپی چیر یا بین بگ که در ایران با نام مبل شنی هم شناخته می شود، اولین بار در سال 1969 توسط سزار پائولینی و فرانکو تئودور طراحی شد و شرکت ایتالیایی زانوتا آن را در محصولات خود قرار داد و به تولید آن پرداخت. فروشگاه خانه شما برای تولید انواع هپی چیر و بین بگ ها، از بهترین و با کیفیت ترین انواع چرم مصنوعی، پارچه مخمل یا ساده و با کیفیت ترین یونولیت ها استفاده می کند تا بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه دهد. مبل بین بگ و هپی چیر با جنس بدنه پارچه یا چرم مصنوعی تولید شده و به فروش می رسند. مبل بادی یک نفره و دو نفره مخمل و تمام مخمل ضد تعریق در شرکت اینتکس تولید میشوند و در مدل های شیب دار , زیر پایه دار , صدفی , چهار نفره طرح ال , طرح توپ , پنج کاره , دو نفره و یک نفره طراحی شده که یکی از بهترین و کاربردی ترین و پر فروش ترین محصول این شرکت می باشد .

دو مدالیون در دو سمت عقب مری دارای حکاکی ای میباشند که معنای «مادر خدا» را دارند. این محصول لوکس و بسیار کار آمد علاوه بر وزن سبک و حجم کم بسیار زیبا بوده و گزینه بسیار مناسبی به جای استفاده از مبل های چوبی و فلزی که قیمت بالا و وزن سنگینی دارند می باشد . بینبگ های پلی استر ضد آب می باشد و قابلیت استفاده در محیط بیرون را نیز داراست، همچنین از بینبگ های بزرگ میتوان بجای کاناپه و مبل راحتی جلوی تلویزیون استفاده کرد. مبل بادی اینتکس بر خلاف مبل های دیگر یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات می باشد و به خاطر تفاوت رنگ بالا محصولات شرکت اینتکس می باشد که میتوان آن را با هر دیزاین و دکوری به خاطر رنگ خاصی که دارند ست کرد . این شرکت انواع مبل شنی یک نفره و هپی چیر دو نفره و تک نفره بزرگ را با رنگ بندی های متنوع تولید و به فروش میرساند برای دیدن محصولات به دسته مبل شنی مراجعه فرمایید . این فروشگاه در شهر تهران و کرج دارای فروش حضوری می باشد و جهت سهولت در ارائه کالا به تمامی نقاط کشور، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نموده است.  This ᠎post was cre​ated ​by G SA Con᠎tent​ Gen᠎erator Demoversion​.

هم شیک، فانتزی و زیبا است و هم بادوام و سبک و قابل حمل می باشند. البته این مقدار وزن برای مبل های بادی کودکان کمتر هم می شود و تا 400 گرم هم کاهش می یابد. مبل های بادی در نگ های مختلفی تولید می شود . شکل ها و مدل های مختلفی از مبل شنی تا به امروز تولید و فروخته شده است مانند: بیبی بینبگ که مناسب برای نوزادانی است که از بیماری قولنج رنج میبرند، همچنین از این نوع بینبگ ها برای کودکان مبتلا به پلاژیوسفالی یا همان سندرم سر تخت استفاده میشود. انواع مبل بادی شامل : مبل بادی صدفی با رنگ بدنه مشکی و رویه صورتی و نارنجی و سبز , تمام مخمل , زیر پایه دار با رنگ طوسی و نارنجی و بنفش و آبی , شیب دار یک نفره بارنگ بدنه سفید و رویه آبی و مشکی , طبی , مبل یک نفره و دو نفره با رنگ تماما مشکی , 4 نفره طرح ال با رنگ کرم , کوسن دار بارنگ بنفش و سبز , کودکانه عروسکی طرح خرس و فیل و اسب آبی , پایه دار , طرح گل با رنگ آبی و صورتی , طرح توپ فوتبالی و بسکتبالی , اسپیکر دار , 5 کاره و سه تیکه تولید می شوند که تمامی این محصولات برای بزرگسالان و کودکان در تمام سنین مناسب می باشد .

یکی از مواردی که باعث جذابیت مبل های شنی شده است، رنگ بندی بسیار متنوع آن است. مبل بادی چند نفره: مدت زمان زیادی نیست که اینتکس اقدام به تولید مبل بادی سه نفره و مبل بادی چهار نفره کرده است، این مبلها بسیار کاربردی هستند که میتوانند برای میهمانیهای چند نفری مناسب باشد و برای استفاده یک یا دو نفره نیز برای حالت nap مناسب است. مبل های بادی یک نفره و دو نفره و سه نفره مدل های راحتی و کاناپه ای تخت شو برای استفاده در منازل و محیط کار و نیز عکاسی ها مناسب هستند و نصب و باد کردن آنها زمان بسیار کمی نیاز دارد . علاوه بر مبل های شنی تک رنگ، مبل های شنی دو رنگ هم بسیار پرطرفدار شده است. برای دیدن رنگ بندی کامل مبل های شنی می توانید به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه کنید. مبل های شنی در رنگ های متنوعی طراحی شده اند که زیبایی خیلی خاصی دارند و بهترین و به صرفه ترین گزینه برای تغییر دکوراسیون منزل یا محل کارتان است. محبوبیت این محصول به دلیل شباهت با کاناپه و مبل های پارچه ای زیاد بوده است و شرایط برای داشتن این وسیله کاربردی مهیا می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن