10 مدل بهترین چادر مسافرتی 1 نفره تا 8 نفره باکیفیت

پس باید کاملا احساس راحتی داشته باشید. به همین دلیل نیز بهتر است به دنبال خرید چادرهایی باشید که دوجداره باشن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

پس باید کاملا احساس راحتی داشته باشید. به همین دلیل نیز بهتر است به دنبال خرید چادرهایی باشید که دوجداره باشند، بدین ترتیب حریم خصوصی شما در تمامی طول شبانه روز حفظ میشود. بسیاری از چادرها با دیوارههای نازکی به باریکی یک برگ کاغذ از هم جدا شدهاند بنابراین برای حفظ حریم خصوصی خانواده همیشه سعی کنید به ضخامت این دیوارهها توجه کافی داشته باشید، این مساله یعنی حفظ حریم خصوصی شما هنگام سفرهای گروهی یا استفاده از کمپهای عمومی واقعا برای شما بسیار پراهمیت خواهد بود و شاید گاهی هم دردسرساز باشد. این وزن اضافه هنگام راهپیماییهای طولانی تا رسیدن به محل کمپ برای شما واقعا دردسرساز خواهد بود. این چادرها همیشه وسایل جانبی زیادی دارند که باعث اضافه وزن چادر میشوند. آخرین و اساسیترین گزینه برای انتخاب مناسبترین چادر، جنس مواد اولیه تشکیلدهنده آن برای شماست چون همان طور که میدانید اگرچه بیشتر این چادرها از نوعی پولیمر (مواد پلاستیکی) تولید شدهاند ولی میزان تراکم و کشش بین مولکولی این مواد متفاوت است که باعث تفاوت مورد مصرف این چادرها میشود. معمولا وزن خالص چادر روی بستهبندی آن چاپ شده که با توجه به آن میتوانید از دردسر بزرگی در آینده جلوگیری کنید، چون گاهی وزن چادر باعث انصراف شما از ادامه سفر میشود. A​rtic​le has be en cre at ed wi᠎th the  help  of G​SA C᠎ontent G​en erator Demoversion!

به یاد داشته باشید که همیشه اتومبیل شما تا نزدیک کمپ نمیرسد بنابراین لازم است علاوه بر کولهپشتی، دیگر وسایل چادر را نیز حمل کنید. با کمی دوراندیشی هنگام خرید چادر مورد نیازتان به وزن خالص آن کاملا توجه داشته باشید. به گزارش بازار، انواع مختلفی از چادرهای مسافرتی برای استفاده در کوهنوردی، کمپینگ، پیادهروی، کایاکینگ و ماجراجویی در طبیعت وجود دارند. یکی از لوازم اصلی سفر چادر مسافرتی است که حتما در گوشه صندوق هر خودرویی وجود دارد. پس هنگامی که برای خرید چادر سفری به فروشگاه رفتهاید ابتدا به لوازم جانبی و خدمات پس از فروش این وسیله توجه کنید تا اگر یکی از این وسیلهها، میلهها و بستها خسارت دید بتوانید به سادگی آن را تعویض یا تعمیر کنید. خواهید دید که چادر خود به خود باز می شود و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید . تنوع خدمات تورهای گردشگری یک مقصد مشخص دست شما را باز می گذارد تا بتوانید بهترین قیمت را برای خود بر گزینید. ننوها شما را از زمین و رطوبتش جدا میکنند. شرکت های داخلی خوبی در این زمینه فعالیت می کنند و جنس های با کیفیت و بادوامی را نیز تولید می کنند. اما اگر قرار است کوهنوردی حرفه ای انجام دهید، علاوه بر کوله پشتی کوهنوردی، هدلایت کوهنوردی به یک چادر کمپینگ حرفه ای نیز نیاز دارید.

به شما این امکان را می دهد که در چادر خود فضای بیشتری برای خانواده، دوستان یا حیوانات خانگی چهارپا خود ایجاد کنید! اگر شما قصد کمپ کردن را ندارید و چادر مسافرتی را برای شب مانی در طبیعت یا مسافرت های شهر به شهر استفاده می کنید، سرعت برپایی چادر را باید حتما در نظر بگیرید. چادر مسافرتی یکی از وسایل مهم برای افرادی است که به دنبال تجربه ماجراجویی و طبیعت هستند و میخواهند به صورت خودکفایانه و خودمختار در طبیعت زندگی کنند. به لطف رنگ مشکی یکنواخت این محصول، سطح اصلی این محصول به راحتی کثیف نمی شود که قطعا یکی از ویژگی های فوق العاده این چادر مسافرتی است. تعداد و اندازه پنجرههای چادرهای سفری یکی از مهمترین امتیازات چادرهای خانوادگی است. چادرهای فنری و اتوماتیک از جمله چادرهای محبوب سفری است که سرعت برپایی آن کمتر از یک دقیقه می باشد. از جمله این اقوام میتوان از تپوریها، آماردها و کادوسیها نام برد. مجموعهای از گفتاوردهای مربوط به استان مازندران در ویکیگفتاورد موجود است. This content was cre at ed  by GSA C on᠎te nt Gener ator Dem᠎ov​ersion.

این مدل از چادرها دارای ستون های میله ای از جنس آلومینیوم و فایبرگلاس می باشد که به هم متصل می شوند. همچنین، برخی از چادرهای مسافرتی دارای فضای بیشتری برای افرادی هستند که بیشتر از دو نفر هستند. انواع مختلفی از چادرها در بازار وجود دارد و انتخاب چادر برای نیازهای شما ممکن است دشوار باشد. ولی هنگام سفر این اشکال کوچک دردسر بزرگی را به همراه خواهد داشت چون امکانات رفاهی مناسبی مثل منزل در اختیار ما نیست بنابراین وقتی قصد انتخاب چادر را دارید به فضای داخلی و امکانات جانبی آن که قرار است آسایش شما را فراهم کنند توجه کامل داشته باشید، پس هرگز در خرید چادر مسافرتی خود عجله نکنید و حسابی این موارد را مدنظر قرار دهید. اما حتماً توجه داشته باشید که چون بیشتر چادرها از جنس پلیاستر یا نایلون هستند و دارای روکش پلی اورتان هستند پس، از مواد شوینده قوی و تمیزکنندههایی مانند صابونهای اسیدی و سفیدکنندهها، اسفنجهای سفت و یا برسهای سخت استفاده نکنیم، زیرا لایهی محافظ روی چادر مسافرتی را که پلی اورتان نام دارد، از بین میبرد که ممکن است در دفعات بعد بهراحتی نتوانیم چادر مسافرتی را بشوییم.

آخرین مطالب