چرا باید از ماسک استفاده کنیم؟

شما باید بتوانید به راحتی از طریق ماسک سه لایه rama نفس بکشید. اما اندازه گیری دقیق اینکه پارچه خاص در انسداد

توسط ABTINNEWS در 1 آذر 1399

شما باید بتوانید به راحتی از طریق ماسک سه لایه rama نفس بکشید. اما اندازه گیری دقیق اینکه پارچه خاص در انسداد قطرات چقدر موثر است ، به آزمایشگاه احتیاج دارد و فقط به این دلیل که یک آزمایشگاه ماسک ساخته شده از 100٪ پنبه را پیدا می کند ، به این معنی نیست که تی شرت نخی در کشوی خود دارید. همان ماده است. به جای اندازه گیری دقیق تر ، سگال یک قانون کلی را ارائه داد: مواد را تا نور شدید نگه دارید. ماسک 3 لایه rama /p>

سگال گفت: "به نوری که از پارچه عبور می کند نگاه کنید." "اگر الیاف منفرد را مشخص کند و شما بتوانید نور را از طریق پارچه ببینید ، احتمالاً آنقدرها موثر نیست. هرچه کمتر از آن را ببینید ، فیلتر بهتر است. "


چند لایه در ماسک rama استفاده می شود؟


طبق تحقیقاتی که تاکنون منتشر یا منتشر شده است ، دو لایه کار بهتری نسبت به یک و سه لایه کار بهتری نسبت به دو انجام می دهند. با مقایسه همان مواد پیراهن در یک لایه و دو لایه ، به این دو فیلم از مطالعه سیف نگاهی بیندازید:


WHO در رهنمودهای خود حداقل سه لایه را توصیه می کند و به نظر می رسد بسیاری از تولیدکنندگان اصلی از این قانون به عنوان یک اصل کلی استفاده می کنند. پس چرا چهار لایه نروید؟ می توانستید ، اما به یاد داشته باشید که نمی خواهید تنفسی را فدای آن کنید (به بالا مراجعه کنید). هنوز هم ، انتخاب ماسک با لایه های بیشتر باعث محافظت بیشتر می شود.


آیا موضوع مهم است؟


تعداد نخ به تعداد نخ ها در هر اینچ مربع از پارچه اشاره دارد ، اما به گفته سگال تعداد بیشتری از آنها لزوماً بهتر نیست.


سگال گفت: "ورق های ساتن دارای تعداد نخ بسیار بالایی هستند اما به سختی می توانید از طریق آنها نفس بکشید." "این ممکن است فقط مربوط به شمارش نخ بلکه تنگی بافت باشد."


چرا خرید ماسک سه لایه راما


موثرترین ماسک ها ماسک سه لایه جراحی راما هستند که هم بینی و هم دهان شما را بپوشانند و در لبه های ماسک مقداری مهر و موم کنند. بدون ماسک درجه حرفه ای مانند ماسک تنفسی N95 ، شما نمیتوانید یک مهر و موم هوا بگیرید ، اما مشکلی نیست - ما هدف خود را به اندازه کافی خوب ، نه کامل قرار داده ایم. برای استفاده روزمره ، کارشناسانی که با آنها صحبت کردم گفتند ماسک راحت اما راحتی این کار را می کند. البته قیمت ماسک راما سه لایه را هم در نظر داشته باشید.


آیا باید دست ساز یا تولید انبوه بخرم؟


ماسه جراحی راما بیشتر از این که در کارخانه یا روی میز آشپزخانه شما ساخته شود به مواد مربوط می شود. حتی ماسک های تی شرت خانگی ، بدون دوخت و دوخت ، در تست های آزمایشگاهی به خصوص هنگامی که با چند لایه ساخته می شوند ، عملکرد خوبی داشته اند. مواد را بررسی کرده و ماسکی را که راحت تر از همه استفاده می شود (و یا تهیه کنید) انتخاب کنید.



در مورد آن منافذ بازدم چطور؟


دریچه های بازدم برای ماسک سه لایه راما طراحی شده اند که هدف بسیار متفاوتی از آنچه در حال حاضر باید استفاده کنیم ، دارند. این ماسک ها به منظور جلوگیری از استنشاق ذرات توسط فرد استفاده کننده ، نه جلوگیری از بازدم ذرات آنها است ، بنابراین منافذ هوا باعث می شوند که نفس راحتی بکشد در حالی که هنوز از ورود مواد بد جلوگیری می کند. با COVID-19 ، ماسک ها برای جلوگیری از تنفس شما هستند. ذرات از بیرون خارج می شوند ، تا جلوی ورود چیزهای دیگر را بگیرند ، بنابراین یک دریچه بازدم هدف ماسک را شکست می دهد.


اگر یکی را اشتباه انتخاب کنم چطور؟


در پایان روز ، بسیاری از متخصصان نیز می گویند که هر گونه پوشاندن صورت بهتر از عدم پوشش صورت است. تمام تلاش خود را بکنید تا ماسکی را پیدا کنید که قابل تنفس باشد و از پوشیدن آن بیزارید و باید در فرم خوبی باشید.


آخرین مطالب