شیوه های به دست آوردن یوسی از روش رایگان و پولی چیست؟

در بین بازی های جذاب و هیجان انگیز سبک رویال، می توان به پابجی نیز اشاره کرد، رقابتی بسیار مهیج و جذاب که می ت

توسط ABTINNEWS در 21 تیر 1400

در بین بازی های جذاب و هیجان انگیز سبک رویال، می توان به پابجی نیز اشاره کرد، رقابتی بسیار مهیج و جذاب که می تواند پاسخگوی نیاز های گیمر های سراسر جهان باشد، جذابیت این بازی به حدی بالا رفته است که امروزه ملیون ها نفر مشغول انجام این بازی هستند.

اما برای داشتن توان رقابت در این بازی و کسب پیروزی شما نیاز به دریافت و خرید یوسی دارید، چراکه بدون استفاده از یوسی شما توان رقابت در سطوح بالای این بازی را نخواهید داشت. یوسی ها را می توانید به روش های مختلفی دریافت کنید، برخی از این روش ها رایگان و برخی نیز پولی می باشد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

روش های رایگان کسب یوسی در بازی پابجی:

شرکت در رقابت های الیت رویال پس: با شرکت در این مسابقات می توانید یوسی های زیادی کسب کنید، شاید این سوال برای شما نیز پیش آید که برای ورود به این برنامه باید مقداری یوسی پرداخت کنیم و یوسی های ما از بین می رود.

اما نگران نباشید، بعد از ورود به این رقابت ها و کسب پیروزی در آنها شما می توانید به یوسی های بسیار زیادی به عنوان پاداش دست پیدا کنید و نهایت لذت را از بازی خود ببرید.

کسب یوسی با استفاده از کانال های یوتیوب پابجی: خب خریدن یوسی شاید برای هرکسی ممکن نباشد، اما راه هایی وجود دارد که شما با انجام آنها می توانید به صورت رایگان یوسی دریافت کنید، یکی از این راه های جذاب، پیوستن به کانال های یوتویوب بازی پابجی می باشد، با پیوستن به کانال ها، انجام فعالیت های روزانه در این کانال ها و دنبال کردن آنها به صورت مداوم و همچنین اشتراک آنها به دوستان و آشنایان خود و دعوت از آنها برای شرکت در بازی جذاب پابجی می توانید به صورت رایگان تعداد یوسی های بسیاری را کسب کنید و همینطور بر تعداد آنها بی افزایید، پس اگر امکان خرید پولی یوسی را ندارید، حتما از این طریق اقدام به دریافت یوسی کنید.

همچنین با مراجعه به مقاله https://intitr.net/1400/03/30/بهترین-روش-برای-قدرتمند-شدن/ می توانید با روش های قدرتمند شدن در بازی پابجی اشنا شوید.

روش های پولی کسب یوسی در بازی پابجی

 

اما همیشه روش های رایگان نمی تواند پاسخگوی نیاز های شما در بازی پابجی باشد، زمانی که نیاز به یوسی های زیادی در بازی خود دارید، باید با استفاده از روش های پولی و پرداخت درون برنامه ای اقدام به خرید یوسی کنید، اما به دلیل محدودیت های ارزی موجود در ایران این کار کمی سخت شده است و شما باید با وارد شدن به سایت های مختلفی که امروزه به وجود آمده اند اقدام به خرید پک های یوسی کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن