راهکار های داشتن یک اپل ایدی مطمئن تر | ساخت اپل ایدی

ساخت و ساز اکانت اپل ایدی اکانت Apple ID قادر است از روش شیت اینترنت My Apple ID بصورت مجانی ساخت گردد. Apple

توسط ABTINNEWS در 14 اردیبهشت 1400


ساخت و ساز اکانت اپل ایدی

اکانت Apple ID قادر است از روش شیت اینترنت My Apple ID بصورت مجانی ساخت گردد. Apple ID یک نشانی آدرس اینترنتی دارای اعتبار میباشد که بوسیله یک سر عبور تهیه و تنظیم گردیده بوسیله مخاطب حفظ می‌گردد که یک حرفه الفبایی عددی کوچک میباشد و دارنده دستکم هشت کاراکتر میباشد. اپل یک آدرس اینترنتی تأیید به نشانی ایمیلی که استفاده کننده ارائه کرده ارسال می نماید و مخاطب برای فعال کردن اکانت مایحتاج میباشد URL را در پست الکترونیک تأیید دنبال نماید . تولید شناسه اپل فارغ از گزینش کارت اعتباری قابلیت و امکان پذیر میباشد.

در مارس 2013 ، Apple ID یک خصوصیت امنیتی تأیید درستی دو مرحله ای از روی اراده را برای احراز نام‌و‌نشان فعال‌سازی کرد. به همین خاطر اهمیت خرید اپل ایدی در شکل فعال بودن ، هنگام استعمال از Apple ID در وضعیت خاص ، مانند ورود به سیستم اینترنت یا این که خرید مغازه از دستگاه نو ، مرحله دوم تأیید موردنیاز میباشد. هنگامی مرحله دوم تأیید برای احراز نام‌و‌نشان مایحتاج میباشد ، از این خصوصیت با به کارگیری از خدمت Find My iPhone برای ارسال یک کد پین چهار رقمی به یک دستگاه مطمئن مربوط به Apple ID به کارگیری میشود. یوزرها میتوانند با گزینش لینک و پیوند “مدیر اکانت خویش” گذرواژه ها یا این که داده ها فردی خویش را در ورقه My Apple ID تغییر‌و تحول دهند. تغییراتی که استفاده کننده در یک اکانت Apple ID جاری ساختن می نماید ، در حالی که از یک مال Apple به کارگیری می نماید ، همینطور بوسیله اپ های دیگر که استفاده کننده از به عبارتی اکانت Apple ID به کار گیری می نماید (از جمله فروشگاه آنلاین Apple ، iCloud یا این که iPhoto) نیز قابل شناسایی میباشد. ) [6] اپل یک آدرس اینترنتی تأیید به نشانی پست الکترونیک ارائه گردیده ارسال می نماید و استفاده کننده برای تأیید تغییرات موردنیاز میباشد URL را که در نشانی اینترنتی تأیید وجود دارااست دنبال نماید. بعد از تأیید تغییرات ، ممکن میباشد از یوزرها مراد خواهد شد دفعه دیگر که از Apple ID خویش برای خرید آنلاین به کارگیری می نمایند ، مانند به کارگیری از مغازه iTunes ، داده ها خویش را تأیید نمایند.

اپل همینطور به یوزرها اذن می‌دهد اسم شناسه اپل را تغییر‌و تحول دهند البته یوزرها برای ساخت و ساز اینگونه تغییری بایستی با سرویس ها مشتری اپل تماس بگیرند. [ نیاز به منبع ]
بازیابی راز عبور اپل ایدی

در صورتی راز ورود یک‌سری توشه به غلط وارد خواهد شد ، ممکن میباشد Apple ID به عوارض امنیتی غیرفعال خواهد شد. وقتی که اکانت غیرفعال شد استفاده کننده با پیغام به وی هشدار داده میشود. [7] شناسه ها و رمزهای عبور اپل با جواب دادن به س questionsالات امنیتی اکانت در iForgot بازیابی می‌شوند. به عوارض امنیتی ، اپل رمزعبور اکانت Apple ID را بازنشانی نمی نماید. [ نیاز به منبع ]

خطای دیگر این میباشد: “Apple ID شما غیرفعال گردیده است” فارغ از اینکه ادله معلوم گردد. انگیزه این نادرست هنوز ناشناخته میباشد و با تهیه دوباره سر عبور آن تمیز نمی‌شود. [ مستلزم منبع ] گزارش گردیده است که در هر دو دستگاه iPhone و iPod Touch و همینطور در iTunes حادثه می افتد . [ مستلزم منبع ] می اقتدار با تماس با پشتیبانی مغازه iTunes در www.apple.com/support/itunes این اختلال را برطرف کرد. 
یک سری شناسه اپل

یوزرها می‌توانند از شناسه های گوناگون Apple ID برای خریدهای فروشگاهی و ذخیره سازی iCloud و مورد ها دیگر استعمال نمایند. این مشتمل بر بخش اعظمی از یوزرها MobileMe میشود که مدام ناچار به به کارگیری از بیشتراز یک Apple ID گردیده اند ، چون در هنگام نام نویسی در خدمت MobileMe با استعمال از نشانی نشانی اینترنتی me.com که در آن فرصت ساخت‌و‌ساز گردیده بود ، یک Apple ID تازه تولید شد ، بدین معنا که یوزرها نمی توانند نشانی آدرس اینترنتی پیشین Apple ID خویش را تحت عنوان نشانی آدرس اینترنتی me.com تغییر‌و تحول دهند و مدام به همین ترتیب مانده میباشد. اپل اذن نمی دهد اکانت های متعدد ترکیب شوند. [9]
گفتگوی آنلاین اپل

Apple Discussions یک فروم پشتیبانی از استفاده کننده به استفاده کننده میباشد که کارشناسان و یوزرها اپل به دور هم عده می‌شوند و در رابطه تولید ها اپل دعوا می نمایند. [10] هر استفاده کننده می‌تواند فارغ از نیاز به شناسه اپل ، انجمن گفت‌و‌گو را مرور و مطالعه نماید. با این حالا ، یک شناسه اپل به استفاده کننده این قابلیت را می‌دهد تا در سایت های Apple Discussion کمپانی نماید ، برای مثال اذن میدهد تا مخاطب در امر هر نوع متاع دشوار افزاری یا این که قابل انعطاف افزاری اپل س questionsال نماید ، از دیگر یوزرها اپل یاری ، ارشادوراهنمایی و راهکار اخذ نماید.
تکثیر iWork

انتشارات iWork به یک استفاده کننده Apple ID قابلیت لود و اشتراک پروژه های iWork مانند Pages ، Numbers و Keynotes را میدهد. مطالب منتشر گردیده را می شود به شکل همگانی یا این که هر هر کس مخاطب از روش iWork.com دعوت نموده است ، مشاهده نماید. مخاطب نیازی به پی بردن اینکه همکارانش از Mac یا این که PC استعمال می نمایند ، ندارد. [11] ازآنجاکه iWork یک خدمت ذیل اینترنت بود ، هر هر که دارنده مرورگر اینترنت و اتصال به وب باشد می‌تواند از آن به کار گیری نماید.

FaceTime و iMessage
مقاله‌ها مهم: FaceTime و iMessage

FaceTime یک نرم افزار تماس ویدیویی برای iOS 4 یا این که فراتر و Operating System X Snow Leopard یا این که فراتر میباشد. در شکل داشتن آیفون ، شناسه Apple نیازی به به کارگیری از FaceTime ندارد (فرد می‌تواند با شماره آیفون خویش در Mac ، iPod و iPad خویش تماس برقرار نماید)

iMessage یک نرم افزار پیام رسانی فوری برای iOS 5 یا این که فراتر ، watchOS و Operating System X Mountain Lion یا این که فراتر میباشد. در شکل داشتن آیفون ، شناسه Apple نیازی به به کارگیری از iMessage ندارد.
خرید آنلاین اپل ایدی

برای تصویب پیشنهاد و خرید اپل ایدی در فروشگاه آنلاین اپل نیازی به شناسه اپل وجود ندارد. اپل با به کارگیری از خصوصیت Checkout مهمان به خریداران اذن می‌دهد تا سوای شناسه اپل در فروشگاه اینترنتی خویش توصیه دهند. شناسه Apple و خصوصیت Checkout مهمان هر دو به مشتری قابلیت میدهند تا به داده ها پیشنهاد مانند فاکتورها دسترسی پیدا نماید ، شرایط پیشنهاد را تحقیق کند و بسته حمل و نقل را ردیابی نماید. با این اکنون ، شناسه های اپل به یوزرها این قابلیت و امکان را می‌دهند تا تجربه های فروشگاه آنلاین اپل خویش را فردی سازی نمایند. یوزرها می‌توانند اقلام گزینه عشق خویش را برای خرید ذخیره نمایند. یک سبد خرید را ذخیره نمائید ، در‌صورتی‌که آن ها حدوداً فراهم توصیه می‌باشند. آدرسهای حمل و نقل و صورتحساب و داده ها پرداخت را ذخیره فرمایید تا مراحل تسویه اکانت تسریع گردد. با به کارگیری از 1 کلیک روی پیشنهاد در وبسایت اپل ، موجودی کارت کادو اپل را تحلیل نمایید. [13]
دکان های دیجیتال اپل

Apple ID به یوزرها قابلیت و امکان خرید (یا این که بارگیری مجانی) و بعداً بارگیری دوباره بدون‌پول بخش اعظمی از منابع بر پایه ی Apple را میدهد ، به عنوان مثال:

دکان iTunes: موسیقی ، فیلم ، اکران تلویزیونی ، پادکست ، کتاب صوتی ، آوا های زنگ گوشی.
دکان iBooks: کتاب های الکترونیکی ، کتاب های تعاملی ، کتاب های دیجیتال (قابل به کارگیری در دستگاه های iOS و Mac هایی که Mavericks را اعمال می نمایند ).
App Store: نرم‌افزار های iOS.
Mac App Store: نرم‌افزار های macOS.

iTunes Store ، App Store (برای نرم افزار های iOS) ، Mac App Store ، iBooks Store و Newsstand تمامی از Apple ID به کارگیری می نمایند. برای خرید رسانه های دیجیتال مانند فیلم و موسیقی در iTunes Store یا این که App Store ، شناسه Apple ما یحتاج میباشد. یک مخاطب میتواند با استعمال از Apple ID و سر ورود به دکان iTunes یا این که App Store برای خرید محتوا یا این که تأیید مواقعی که مخاطب خریداری نموده است وارد گردد. شناسه استدلال مالکیت محتوایی میباشد که استفاده کننده تا قبل از اینً از مغازه های دیجیتال اپل بارگیری نموده است.

اپل ایدی به مخاطب اذن می‌دهد محتوای خریداری گردیده خویش را برای هر کدام از دستگاه های خویش بارگیری نماید. برای iTunes در رایانه ها ، شناسه Apple مجاز میباشد که محتوای خریداری گردیده را هم زمان در حداکثر پنج رایانه نسخه برداری نماید. اپل دقیقاً تأیید نکرده میباشد که یکسری دستگاه iOS میتوانند از محتوای خریداری گردیده یک شناسه استعمال نمایند.

با دقت به پشتیبانی اپل “Apple ID شما میتواند حداکثر 10 دستگاه و کامپیوتر (به طور ترکیبی) با آن دارای ربط باشد.” [14]
iCloud


نوشته‌علمی اساسی: iCloud

iCloud به یوزرها قابلیت میدهد داده هایی مانند موسیقی و اپلیکیشن های iOS را در سرورهای رایانه از راه و روش بدور [15] برای بارگیری در یک‌سری دستگاه مانند دستگاه های بر اساس iOS با iOS 5 یا این که فراتر ، [16] و رایانه های فردی با سیستم استدلال Operating System X 10.7.2 Lion یا این که بعداً ، یا این که مایکروسافت ویندوز ( خدمت پک ویندوز ویستا 2 یا این که فراتر). iCloud جایگزین خدمت MobileMe اپل شد ، [17] تحت عنوان راءس همگام سازی اطلاعات برای آدرس اینترنتی ، مخاطبین ، روز‌نگار ها ، نشانک ها ، یادداشت ها ، یاد‌آوری ها (لیست امور) ، ورقه ها iWork ، عکس ها و بقیه اطلاعات کار می‌کرد. این خدمت همینطور به یوزرها این قابلیت را می‌دهد تا به مکان اعمال دستی با استعمال از iTunes ، به طور بی سیم از دستگاه های iOS خویش در iCloud حامی تنظیم نمایند .

هر اپل آیدی دارنده 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی بدون پول میباشد. در شکل میل ممکن میباشد شخص فضای ذخیره مازاد خریداری نماید.

منبع:اپل ایدی 24

منبع:https://www.appleidshop.com/

منبع:ابستا نیوز

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن