جسمی که تصور می شود پناهجو است در ساحل نزدیک کاله پیدا شد | اخبار جهان

[ad_1] به گفته مقامات فرانسوی ، جسد مردی که تصور می شود یک پناهجو است و احتمالاً قصد داشته به ساحل کنت برسد

توسط ABTINNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

به گفته مقامات فرانسوی ، جسد مردی که تصور می شود یک پناهجو است و احتمالاً قصد داشته به ساحل کنت برسد ، در ساحلی درست در خارج از کاله کشف شده است.

گفته می شود یک مرد کشته ، بین 20 تا 40 ساله ، صبح روز یکشنبه در هنگام پیدا شدن در ساحل سنگات ، در شمال فرانسه ، جلیقه نجات نارنجی به تن کرده است.

پاسکال مارکونویل ، دادستان بولون-سور-مر ، گفت که این فرد "هیچ گونه سند هویتی در مورد او ندارد" ، زیرا وی هرگونه دخالت شخص ثالث را رد می کند.

بیم آن می رود که وی در تلاش برای عبور از مسیر 21 مایلی تنگه دوور غرق شود.

ماركونویل به روزنامه منطقه ای فرانسوی Voix Du Nord گفت: "وضعیت بدن و عدم لگدمال كردن در اطراف نشان می دهد كه بدن وی توسط دریا به عقب پرتاب شده است."

در ماه اوت ، یک پناهنده سودانی جوان ، که بعداً عبدالفتاح حمدالله شناخته شد ، پس از تلاش برای عبور از کانال با یک پسر دیگر در یک قایق بادی با پارو پارو ، در همان ساحل مرده پیدا شد.

مبارزان ادعا می کنند که شرایط غیر بهداشتی در کاله و ادعای سو alleged استفاده مقامات پلیس فرانسه بسیاری از پناهندگان را مجبور می کند تا در جستجوی زندگی بهتر سفر خطرناک را آغاز کنند.

"بسیار ناخوشایند است که بشنوم پناهنده دیگری جان خود را از دست داده و قصد عبور از کانال انگلیس را دارد. ما فقط می توانیم دردی را که دوستان و خانواده او باید اکنون احساس کنند تصور کنیم و قلبمان به آنها بچسبد. پناهندگان در كاله جوامع نزدیك و حمایتی را تشكیل می دهند و این مرگ همه آنها را به سختی تحت تأثیر قرار خواهد داد. ”کلر موزلی ، بنیانگذار Care4Calais ، گفت.

پناهندگان این خطر را می پذیرند زیرا ترسیده اند و از ترس وحشتناک در برخی از خطرناک ترین مکانهای زمین فرار می کنند. آنها این کار را به دلیل شرایط ناخوشایند و غیر بهداشتی در کاله انجام می دهند ، جایی که آنها مرتبا مورد آزار و اذیت و آزار مقامات قرار می گیرند. آنها این کار را انجام می دهند زیرا هیچ روشی مطمئن و قانونی برای رسیدگی به درخواست پناهندگی آنها در انگلیس وجود ندارد. "

امسال بیش از 6100 مهاجر با قایق های کوچک وارد انگلیس شده اند که ماه گذشته رکورد عبور از کانال مهاجر است.

مبارزان و سیاستمداران مخالف دولت را به دلیل عدم دلسوزی در برخورد با گذرگاه های کوچک قایق و آسان نکردن حق پناهندگی قانونی در انگلیس مورد انتقاد قرار داده اند.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب