بررسی و آشنایی با تاریخچه ساخت بازی کلش آف کلنز

کلش آف کلنز یکی از جنجالی ترین بازی های آنلاین موجود در سراسر دنیا است که به نوعی وابستگی شدید در میان نوجوانا

توسط ABTINNEWS در 26 تیر 1400

کلش آف کلنز یکی از جنجالی ترین بازی های آنلاین موجود در سراسر دنیا است که به نوعی وابستگی شدید در میان نوجوانان تبدیل شده است. شاید اگر والدین بیشتر مواظب فرزندان خود باشند و به نحو احسن آن ها را کنترل کنند، بهتر می توان از این بازی استفاده کرد و برای پر کردن اوقات فراغت استفاده کرد.

بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته این بازی در ایران بیشتر از 5 میلیون کاربر دارد و این برای یک بازی موبایلی بی نظیر است. نامی که برای این بازی انتخاب شد در ابتدا کلن وار به مفهوم جنگ میان قبایل بود اما پس از آن نام کلش آف کلنز را بر آن قرار دادند. جذابیت بازی به اندازه ای است که بسیار کم پیش می آید که کسی بگوید دیگر از این بازی خسته شدم، به سراغ بازی دیگری بروم.

روند بازی کلش آف کلنز

در این بازی شما با ثبت اکانت کاربری خود و سپس وارد شدن به بازی، در یک اجتماع گروهی مثل یک خانواده عضو می شوید و دست به دست هم تیمی های خود برای نجات جان گروه تلاش می کنید. زنده ماندن شما با هم تیمی هایتان در گروه جنگیدن با حریفان و از بین بردن آن ها است؛ چرا که شما تنها در صورتی برنده بازی اعلام می شوید که تمامی حریفان را نابود کرده باشید و تنها خود زنده مانده باشید.

در روند بازی خود برای قدرتمند شدن خود باید به سراغ راه های به دست آوردن سکه های بازی بروید. برای کسب این سکه دو روش رایگان و پولی وجود دارد که در روش رایگان شما با غلبه بر دشمن می توانید به عنوان پاداش چند سکه دریاف کنید اما در روش پولی شما برای ارتقا بازی می توانید مقدار مشخص هزینه ای را به فروشگاه بازی پرداخت کنید و در قبال آن پک های ویژه سکه را بر روی اکانت خود شارژ نمایید.

درآمد کلش آف کلنز

بر اساس آمار های به دست آمده از این بازی، میزان درآمد روزانه برای سازندگان بازی بیشتر از 600 هزار دلار خواهد که این یک درآمد کم نظیر است. حال شاید این سوال پیش آید که اگر دانلود بازی کلش آف کلنز رایگان است، پس این درآمد از کجا می آید؟ جالب است بدانید که این درآمد از خرید و فروش سکه و اکسیر های درون بازی به دست می آید.

 

شما برای ارتقا کیفیت خود مایل به دریافت اکسیر، طلا و ... می باشید که کسب همه این ها نیازمند به هزینه کردن پول است. بنابراین خرید جم کلش آف کلنز تویسط بازیکنان منجر به درآمد دلاری برای سازندگان بازی می شود. 

آخرین مطالب