اپلیکیشن اندروید باکس

جعبه اندروید جعبه اندرویدی در واقع یک کامپیوتر قابل حمل نصب اپلیکیشن روی اندروید باکس سینماتیو کوچک است که روی

توسط ABTINNEWS در 24 مرداد 1399
جعبه اندروید جعبه اندرویدی در واقع یک کامپیوتر قابل حمل نصب اپلیکیشن روی اندروید باکس سینماتیو کوچک است که روی آن سیستم عامل اندروید نصب شده است. جعبه های Android از نظر ویژگی ها مانند تلفن های Android یا رایانه های لوحی کار می کنند. Android Box R69 از درگاه های HDMI ، USB ، LAN ، AV پشتیبانی می کند و همچنین قابلیت نصب کارت حافظه تا 16 (32) گیگابایت را دارد. با استفاده نصب اپلیکیشن روی اندروید باکس سینماتیو از این دستگاه ، شما تمام قابلیت های یک کامپیوتر کوچک مانند بازی کردن بازی ، مرور وب ، نمایش فیلم و عکس ، استفاده از تمام نرم افزارهای شبکه های اجتماعی ، اتصال از طریق اسکایپ و غیره را خواهید داشت. این دستگاه دارای ریموت کنترل است و اتصال آن به اینترنت از طریق پورت LAN و شبکه بی سیم انجام می شود.

اندروید باکس چه کاربردی دارد؟

این محصول دارای یک پردازنده چهار هسته ای است و از سیستم عامل اندروید 4 4 (7) پشتیبانی می کند. می توانید از این محصول برای نصب اپلیکیشن روی اندروید باکس سینماتیو لذت بردن از فیلم های 1080 ، Full HD و (4K) استفاده کنید. دستگاه R69 از 24 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند ، از جمله انگلیسی ، (فارسی) ، آلمانی ، ژاپنی و غیره. نرم افزار این دستگاه از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی می کند. یکی دیگر از رایج ترین نسخه های موبایل Android با Android TV ، انتشار نسخه های جدیدتر است؛ تنها تفاوت این است که هیچ برنامه مشخصی برای آن تعریف نشده است ، و بعضی اوقات ممکن است چندین سال طول بکشد تا به روزرسانی های جدیدتر برای همه دستگاه های OTA منتشر شود.

مهم‌ترین قابلیت‌های اندروید باکس چیست؟

Android TV را می توان در بسیاری از تلویزیون های نصب اپلیکیشن روی اندروید باکس سینماتیو هوشمند موجود در بازار نیز یافت. در زمان های مختلف ، کمپانی هایی مانند شارپ ، سونی ، فیلیپس و Hisense به تولید محصولات خود با استفاده از تلویزیون اندوریدی پرداختند. سرانجام ، بیشتر مبتدیان مبتنی بر Kodi از Android TV استفاده می کنند. نحوه نصب Android Box برای برخی از کاربران ، نصب و استفاده نصب اپلیکیشن روی اندروید باکس سینماتیو از Android Box ممکن است پیچیده به نظر برسد ، اما چنین نیست و می توان آن را بسیار ساده توصیف کرد. پس از خرید دستگاه ، فقط مراحل زیر را دنبال کنید:

اندروید باکس چگونه نصب می‌شود؟

Android Box را به کابل HDMI به تلویزیون وصل کنید. کیفیت نهایی را با کابل HDMI تجربه خواهید کرد. سپس دستگاه را به منبع تغذیه وصل کرده نصب اپلیکیشن روی اندروید باکس سینماتیو و آن را روشن کنید. سپس Wi-Fi را برای اتصال Android Box به اینترنت پیکربندی کنید. اتصال Android Box اکنون کامل است و می توانید به کلیه محتوای رایگان مانند فیلم ، نمایش تلویزیونی ، YouTube ، Aparat ، Filimo و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید. از آنجا که ممکن است برخی از کاربران در تنظیمات Wi-Fi مشکلی داشته باشند ، ما نکات زیر را ارائه داده ایم تا بتوانید در چند مرحله نصب اپلیکیشن روی اندروید باکس سینماتیو ساده Android Box را به اینترنت متصل کنید. مراحل مورد نظر عبارتند از: Android Box را به تلویزیون وصل کنید. با روتر بی سیم یا کابل اترنت به اینترنت وصل شوید. تنظیمات را وارد کنید. گزینه More Settings را انتخاب کنید. در مرحله بعد باید گزینه Wi-Fi را انتخاب کنید. اکنون نام Wi-Fi خود را انتخاب کنید. رمز عبور را وارد کنید و به شبکه وصل شوید. شما موفق شدید به راحتی و طی چند مرحله ، Android Box را به شبکه Wi-Fi متصل کنید. توجه داشته باشید که بسیاری از کاربران در مورد نصب اپلیکیشن روی اندروید باکس سینماتیو سرعت اینترنت مورد نیاز Android Box سؤال می کنند. باید بدانید که یک جعبه اندرویدی برای عملکرد مناسب ، به حداقل 4 مگابایت در ثانیه نیاز دارد. اگر شبکه خانگی شما کند است ، باید آن را ارتقا دهید ، در غیر این صورت عملکرد آهسته Android Box می تواند آزار دهنده باشد.
آخرین مطالب