YMCA آنلاین و رایگان برنامه خواندن ارائه می دهد بچه ها یک کمی 'عادی' و در طول همه گیر

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:30 صبح به وقت شرق آمریکا 9 مه سال 2020کودکانی که با حضور شستا Fami

توسط ABTINNEWS در 20 اردیبهشت 1399

کودکانی که با حضور شستا Family YMCA داستان زمان و کلاس صنایع دستی در مرکز آن هنوز هم قادر به دیدن چهره های آشنا از دو بار در هفته در زوم.

نگه داشتن کلاس رفتن آنلاین در طول coronavirus اقامت-صفحه اصلی به منظور کمک به کودکان و نوجوانان از YMCA عضویت در خانواده احساس متصل با یکدیگر — به طوری YMCA کارکنان تصمیم به باز کردن آن را به هر کس در جامعه, مدیر برنامه های نیکول پترسون گفت. "پدر و مادر شده اند سپاسگزار به یک حس عادی یک آشنا و دلسوز و معمول برای بچه های خود را."

YMCA تصمیم به باز کردن برنامه عمومی است که در علاوه بر این به تصمیم خود در ماه مارس به تامین مهد کودک برای کودکان ضروری کارگران پترسون گفت. این یک ماموریت به اشتراک گذاشته شده توسط دیگر YMCAs در سراسر کشور است.

هنگامی که پادشاه مدرسه منشور بسته درهای خود را در ماه مارس kindergartener میکا جوان 5 بود کمی مضطرب مادرش, Jaime جوان از ردینگ گفت. "من به او توضیح داد که چرا ما نیاز به ماندن در خانه اما او نگران بود او نمی خواهد با دوستان خود را دوباره."

میکا و مادر خود را با حضور زمان داستان و صنایع دستی در کلاس با هم در YMCA برای حدود یک سال است. با نگه داشتن کلاس در زوم به میکا یک حس مدرسه خود را معمول نبود به طور کامل تغییر جوان گفت. آن نیز اطمینان او دوستان خود را از کلاس خوب بود. "آنها موج در هر یک از دیگر و نشان دادن هر یک از دیگر آثار هنری خود را."

ادامه مطلب:

  • "من یک گوشی معجزه': Shasta County زن که گرفتار COVID-19 منتشر شده از بیمارستان
  • محقق-ورزشکار فینالیست نام دو ظهور خواهد کرد به عنوان برندگان
  • اقامت در خانه منظور مهار بازدید کنندگان در Whiskeytown; برعکس اتفاق می افتد

طراحی شده برای کودکان سنین دو تا شش سال در این کلاس ها بخشی از Y را بالا بردن خواننده برنامه. تسهیل خواندن یک کتاب و سپس صحبت با کودکان در مورد موضوع آن است. کرافت زمان شرح زیر است که در طی آن کودکان و نوجوانان ایجاد یک پروژه هنری بر اساس این کتاب را تم. در گذشته پروژه ها شامل ساخت یک لانه پرنده یک هیولا احساسات ماسک و کاغذ کفش laces.

YMCA مدرسان بگویید پدر و مادر در چه پروژه های صنایع دستی در حال برنامه ریزی شده تا کودکان خود باید منابع هنر خود را آماده است.

میکا است که دقیق در مورد تنظیمات خود را تامین جوان گفت.

این برنامه آنلاین است و حدود هشت بچه ها از YMCA عضو خانواده حضور پترسون گفت. او امیدوار است که بچه ها بیشتر بهره مند شوند از این برنامه در حال حاضر است که آن را به افراد غیر عضو ،

برای دسترسی به "Storytime و صنایع دستی با کارول" در 1 بعد از ظهر در روزهای دوشنبه و چهارشنبه به https://zoom.us/j/900137968. رفتن به www.sfymca.org برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بالا بردن خواننده برنامه عضویت و YMCA دیگر کلاس های آنلاین.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن