نمی پوشیدن ماسک برای مبارزه با COVID-19? شما در حال معاشرت و حتی اقدامات سخت تر | گیل هوشمند

نظرگیل هوشمند Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 12:42 PM EDT Jul 13, 2020پنج شنبه بعد از ظهر من یک متن از دوستا

توسط ABTINNEWS در 23 تیر 1399

نظر

پنج شنبه بعد از ظهر من یک متن از دوستان تا شمال: آنچه در جهان می گذرد با فلوریدا?

که سوال لود شده اگر تا کنون وجود داشت.

اما او در صحبت کردن به طور خاص در مورد COVID-19: 15,299 موارد جدید در روز شنبه بزرگترین و تنها روز افزایش موارد مثبت در هر دولت از زمان شروع این بیماری همه گیر.

من به او اطمینان داد مردم نبودند رها کردن مرده در خیابان. حداقل هنوز رتبهدهی نشده است.

اما آره. این تعداد برای تلفن های موبایل بسیار شوم.

ما نیاز به نگه داشتن در چشم انداز است. روز شنبه, فلوریدا, اعلام نتایج آزمون برای 143,000 مردم — بیش از 0.6 درصد از دولت کل جمعیت.

و بله, آن را به تولید تعداد زیادی از مثبت.

در تمام طول این بوده است که حماقت از با استفاده از تعدادی از موارد به عنوان یک قطعی متریک آن نمی باشد. اگر شما آزمایش هر کس در امریکا در حال حاضر شما می آیند تا با میلیون ها نفر از موارد جدید.

آنها در خارج وجود دارد. ما نه فقط تایید آن نشده است.

که بدین معنی است که این ویروس کشنده کمتر از این بوده است ترسید. اما ممکن است همه جا بیشتر.

و به عنوان من شده است گفت: برای هفته که یک بحث خوب برای مصرف های ساده و اولیه اقدامات احتیاطی. شستن دست های خود را نگه داشتن فاصله خود را.

پوشیدن احمق ماسک صورت.

بیشتر: "من نمی خواهد مطابق' تجمع اعتراض Martin County, ماسک مورد نیاز

بیشتر: فلوریدا گزارش بزرگترین واحد-روز افزایش COVID-19 موارد

اما وجود آنها در روز شنبه برخی از 100 معترضان که بسیج در استوارت در برابر Martin County اجباری ماسک صورت سفارش. آنها دست تکان داد علائم و اصرار آنها هرگز به ظلم و ستم!!! Mingling با جمعیت محافظه کار مفسر دن richard shaw نخل شهر که تبدیل به ماسک فرمان به علت célèbre در رادیو نمایش/پادکست ها و رسانه های اجتماعی تغذیه.

معترضان ایستاده بود و شانه به شانه نه یک ماسک در چشم. آن را جالب به بررسی بازگشت در چند هفته برای دیدن چگونه بسیاری از بدست بیمار است.

من هنوز هم نمی دانم چرا این مردمی را برداشت خاص این تپه به مرگ شاید به معنای واقعی کلمه. اگر حق خود را به نوسان یک مشت به پایان می رسد در من بینی نمی کند و خود را "حق" به سرفه آلوده به قطرات همچنین در پایان در من بینی ؟

اما این مقاومت به ماسک نیست محدود به "فاشیست" Martin County است. Indian River County ممکن است تصویب آن را اجباری ماسک فرمان و ما باید انتظار تلخ مخالف نیز وجود دارد.

این begs سوال: اگر ما نمی توانیم حتی عموم مردم برای خرید به یکی از اساسی ترین اقدامات پیشگیرانه, ما چگونه فکر می کنم ما در حال رفتن برای جلوگیری از گسترش این ویروس ؟

و اگر این ویروس همچنان به گسترش و اگر افزایش مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان افزایش به نقطه ما می تواند آن را اداره کند — نیست ما عشق حتی اقدامات سخت تر?

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به طور فزاینده ای به گوشه ای حمایت. عادلانه یا نه رسانه ملی روایت است که فلوریدا دوباره باز بیش از حد به زودی و فلوریدا شده است بیش از حد بی پروا بوده است.

DeSantis اتحاد دوباره بسته میله و بی درنگ شکایت توسط صاحبان نوار. او می خواهد بچه ها برای رفتن به مدرسه در پاییز — و به عنوان یک پدر و مادر من — اما اگر این اعداد را نگه دارید افزایش راه آنها را که ممکن است غیر ممکن است.

بیشتر: کلانتر و پلیس در شهرستان مارتین هدف به آموزش مردم در مورد ماسک دستور

بیشتر: دعاوی تظاهرات توطئه: چرا تا این حد خصومت به مارتین ماسک قوانین ؟ | گیل هوشمند

بیشتر: Indian River County نیاز اجباری ماسک قانون | لورنس Reisman

پس در چه نقطه DeSantis دهد و می گویند: ما قصد داریم به چند گام به عقب ؟

شاید در محیط داخلی رستوران ناهار خوری تعطیل می شود دوباره ، شاید ورزشگاه دوباره توقیف مراکز بسته شده است. تجارت خواهد یک بار دیگر به توقف خرد; میلیون ها نفر ممکن است پرتاب از کار دوباره.

هیچ کس می خواهد به این. اما این مورد شما می خواهم فکر می کنم ما همه می خواهم کشیدن در همان جهت.

شما می خواهم فکر می کنم ما همه می خواهم مایل به قرار دادن با ناراحتی های جزئی برای جلوگیری از آنهایی که عمده.

شما می خواهم فکر می کنم مردم را متوجه دولت هیچ چاره ای جز به عمل قاطعانه در چهره بنابراین مهم بهداشت عمومی تهدید; اما از طریق خود ما اقدامات خود ما تدبیر ما را کاهش می دهد نیاز به سنگین دست اقدامات است.

شما می خواهم فکر می کنم.

اما شما اشتباه باشد.

تا جایی که ما می تواند احتمالا از اینجا بروم ؟

اگر این اعداد را نگه دارید افزایش DeSantis مجبور خواهد شد به پیاده سازی جدید و یا تمدید اقدامات است. ضد ماسک جمعیت را ندارد. شما به یاد داشته باشید "باز کردن" اعتراضات آخرین بار در اطراف ؟ انتظار بیشتر و بزرگتر و angrier تظاهرات در این زمان.

این همه احساس به عنوان اگر ما careening نسبت به چیزی انفجاری.

برای مطمئن شود هیچ تضمینی وجود ندارد که COVID-19 اعداد می گیرند حتی اگر همه ما پوشانده است. ماسک هرگز "به" پاسخ دهد. اما هرگز انتظار دارم آنها را به تبدیل شدن به بسیار نمادین است.

مردم در این سمت آنها را به عنوان یک عقل سلیم اندازه گیری را رد کرد و با کسانی که به نظر می رسد مصمم به رد حس مشترک خود را.

مردم در آن طرف آنها را به عنوان یک اثر طلسم اختیار داشت توسط کسانی که به دنبال گاو و ارعاب عمومی است.

و هرگز نباید این دو دیدار.

اما پسر ما همه بهتر خواهد بود اگر آنها می تواند.

گیل هوشمند است TCPalm مقاله نویس و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید gil.smart@tcpalm.com با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن