فوتبال زنان ادعا می کنند نابرابر پرداخت پرتاب می تواند استدلال می کنند سفر

ANNE M. پترسون و رونالد BLUM, AP نویسندگان ورزشی منتشر شده 9:09 PM EDT مه 1 سال 2020یک قاضی فدرال دور انداخت ن

توسط ABTINNEWS در 13 اردیبهشت 1399

یک قاضی فدرال دور انداخت نابرابر پرداخت ادعا می کنند توسط بازیکنان در ایالات متحده زنان تیم ملی فوتبال, اما اجازه خود را از اتهام تبعیض آمیز سفر تسهیلات پزشکی و خدمات پشتیبانی به رفتن به دادگاه.

بازیکنان به رهبری الکس مورگان ادعا می کنند آنها پرداخت نشده است به همان اندازه خود را تحت توافق دسته جمعی برای چه تیم ملی مردان دریافت تحت آن کار مقابله و پرسید: برای بیش از $66 میلیون دلار خسارت تحت دستمزد برابر قانون و در بند هفتم از حقوق مدنی قانون از سال 1964.

در 32 صفحه: جمعه تصمیم ایالات متحده در منطقه قاضی Gary R. Klausner اعطا شده در بخش یک حرکت برای قضاوت خلاصه ای از سوی فدراسیون فوتبال. او را دور انداخت دستمزد برابر قانون اتهامات اما در سمت چپ دست نخورده حقوق مدنی عمل می کند.

"تاریخ مذاکرات بین طرفین نشان می دهد که WNT را رد کرد یک پیشنهاد برای پرداخت می شود تحت همان pay-to-play ساختار به عنوان MNT و WNT حاضر به چشم پوشیدن بالاتر پاداش برای منافع مانند بیشتر پایه غرامت و تضمین تعداد بالاتر از قرارداد بازیکنان" Klausner نوشت.

"متعاقبا شاکی نمی تواند در حال حاضر عطف به ماسبق خیال خود CBA بدتر از MNT CBA با اشاره به آنچه که آنها را ساخته شده تا به حال به آنها پرداخت شده است تحت MNT پرداخت-به-بازی از نظر ساختار زمانی که آنها خود را رد کرد و یک ساختار" او گفت:.

Klausner سمت چپ دست نخورده ادعا USSF تبعیض در استفاده از آن از منشور پرواز, اقامت در هتل, پزشکی, خدمات پشتیبانی و آموزش خدمات پشتیبانی.

یک دادگاه است که برنامه ریزی شده برای تاریخ 16 ژوئن در دادگاه فدرال در لس آنجلس.

"ما در حال شوکه شده و نا امید با تصمیم امروز اما ما نمی خواهد داد تا کار سخت ما برای مساوی پرداخت" مولی لوینسون سخنگوی زنان بازیکنان در بیانیه ای گفت. "ما با اعتماد به نفس در مورد ما و ثابت قدم در تعهد ما برای تضمین این که زنان و دختران که در این بازی ورزشی را نمی خواهد ارزش به عنوان کمتر فقط به دلیل جنسیت خود را."

بازیکنان قصد داریم به درخواست 9th, ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر برای سرنگونی Klausner تصمیم یک حرکت است که می تواند تاخیر در محاکمه.

"ما آموخته اند که وجود دارد فوق العاده ای موانع برای تغییر; ما می دانیم که آن را طول می کشد شجاعت و شهامت و پشتکار به ایستادن به آنها" لوینسون گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن