که محرک چک درگذشت چهار ماه پیش. پسر او در تلاش است به آن بازگشت اما چگونه ؟

جیم ابوت Jim.Abbott@news-jrnl.comمنتشر شده 2:07 PM EDT May 30, 2020پورت اورنج ایالت فلوریدا — در میان حل و فصل

توسط ABTINNEWS در 12 اردیبهشت 1399

پورت اورنج ایالت فلوریدا — در میان حل و فصل خود را از املاک و هری Freeland شد شگفت زده برای پیدا کردن یک $1,200 coronavirus محرک بررسی از سرویس درآمد داخلی سپرده در اتحادیه های اعتباری حساب کمی بیش از چهار ماه پس از درگذشت او بود.

"در حساب سپرده شد توسط دولت فدرال یک محرک بررسی هر چند او مرحوم از دسامبر" گفت: Freeland 60 ساله و بازنشسته. "آن نیست نگاه مانند آنها در حال چک کردن خود را رول."

اقتصادی-تسکین قانون تصویب شده توسط کنگره در ماه مارس ایجاد $292 میلیارد برنامه از پرداخت به آمریکایی ها به سهولت اقتصادی از شیوع کروناویروس. دولت ساخته شده است که بیش از 89 میلیون پرداخت در مجموع بیش از 160 میلیارد دلار با دیگر موج ضربه زدن به حساب های بانکی و صندوق های پستی در این هفته.

برخی از کسانی که پرداخت شده به مردم مرده هر چند که مشخص نیست که چگونه بسیاری از پرداخت های وزارت خزانه داری شده است فرستاده می شود به مرحوم, مالیات دهندگان و یا چه سرویس درآمد داخلی انجام خواهد شد به اصلاح آن پرداخت.

در بندر نارنجی Freeland مطمئن نیست چه چیزی را در مورد بازگشت پول.

"خواهر من در Pennsylanvia گفت که او شنیده بود در مورد آن اتفاق می افتد به کسی که وجود دارد اما من تا به حال چیزی شنیده در مورد آن," او گفت:. "من صحبت با وکیل من و من در انتظار برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد با آن است."

IRS چک سپرده شد در مادر خود را در اتحادیه های اعتباری حساب در کورنینگ (آرکانزاس) نیویورک در آوریل 15, Freeland گفت. مادرش سیلویا براون درگذشت Dec. 12 در سن 82, او گفت:.

"من می دانم که امنیت اجتماعی مطلع شد از مرگ او در ماه دسامبر" Freeland گفت. "آن را گیج کننده به من که هیچ کس (در IRS) بررسی می شود که.

"بدیهی است که آنها در حال دادن پول به تقریبا هر کسی من حدس می زنم. من می خواهم برای دریافت نگه دارید از IRS برای پیدا کردن آنچه در جریان است با این که چرا آنها در حال استوارت بهتر از ما پول است."

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin این هفته گفت که مرحوم مردم نیست واجد شرایط برای محرک پرداخت و این پول پرداخت می شود باید به دولت است.

"شما قرار است برای نگه داشتن آن پرداخت" Mnuchin گفت: در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال. "ما در حال چک کردن پایگاه داده, اما وجود دارد می تواند یک سناریو که در آن ما چیزی از دست رفته و بله ورثه باید بازگشت پول."

با توجه به قانون محرک پرداخت مالیات و اعتبار مالیاتی سال 2020 از 1200 $در هر فرد بالغ و 500 دلار برای هر کودک است. پرداخت ها بر اساس سال 2018 یا 2019 مالیات براده و شهرکهای فاقد شرایط لازم هستند تحت قانون.

اما از آنجا که پرداخت مبتنی بر گذشته, اظهارنامه مالیاتی, برخی که درگذشت در سال 2018 یا 2019 دریافت پول یا پرداخت مستقیم و یا از طریق پست. IRS نشده است ارائه شده نوشته راهنمایی برای مالیات دهندگان در مورد آنچه به انجام در چنین مواردی است.

راهنمایی از IRS چگونه است که فرآیند کار را به زودی انتظار می رود گفت: Allison نیلسن, مشاور ارشد و مدیر ارتباطات برای کنگره ایالات متحده مایکل والس.

"ما در مورد این نوع از وضعیت و در حالی که ما دیده نمی قریب به اتفاق تعدادی از این موارد ما تا به حال چند ما در منطقه" نیلسن گفت. "IRS است که از این موضوع آگاه خواهد شد و ارائه راهنمایی در مراحل بعدی به زودی.

"در این میان کنگره والس را به طور فعال همکاری با ما از تشکیل به رله نگرانی های خود را و کار با IRS در یک قطعنامه به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

در حال حاضر بازماندگان مانند Freeland باید تصمیم بگیرید که چه باید بکنید در مورد پرداخت.

"من می خواهم برای دیدن چیزی در مورد آنچه که مردم نیاز به انجام به طوری که آنها نمی تواند به مشکل با این" Freeland گفت. "ما فقط خوش شانس بودند چرا که ما به طور اتفاقی به چک کردن که حساب بانکی. برخی از مردم ممکن است متوجه است که آن را اتفاق افتاده است و آنها ممکن است مشکل باشد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن