زن شکایت ادعا می کند او لگد از ردینگ فروشگاه برای عضویت در کلیسای بتل

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:17 PM EDT Jul 22, 2020یک زن است تحت پیگرد Ross Dress for Less در ردینگ

توسط ABTINNEWS در 2 مرداد 1399

یک زن است تحت پیگرد Ross Dress for Less در ردینگ ادعا او لگد از فروشگاه چرا که او یک عضو از کلیسای بتل.

زن گلوریا Farrer از ردینگ گفت: در یک طرح دعوی در دادگاه که او رفت و به راس به فروشگاه برای هدیه کریسمس و در حالی که وجود دارد او در گفتگو با یک کارمند که به او گفت که او با داشتن یک روز بد به طرح دعوی در دادگاه می گوید.

در یک نقطه Farrer او را دعوت به حضور در ردینگ megachurch این طرح دعوی در دادگاه می گوید.

حدود 20 دقیقه پس از گفتگو با کارمند بود که ظاهرا جدید در فروشگاه دو نفر از کارکنان آمد تا به Farrer و دستور داد او را از فروشگاه طرح دعوی در دادگاه می گوید.

کارمند های اخیر استخدام که نه نام در کت و شلوار, گفت که او نمی شد راحت در اطراف Farrer. کارکنان گفت: کارکنان دیگر که Farrer برداشت کارمند بازو و خواسته به دعا برای او طرح دعوی در دادگاه می گوید.

Farrer تکذیب کارکنان ادعا می کنند.

"شاکی بلافاصله رفت و به حالت شوک و نمی توانست باور کند که چنین مرد دروغ گفته شد این کارمند. او در اعتراض به بی گناهی او است اما هیچ کس گوش بود. آنها به او گفت که او تا به حال به ترک" طرح دعوی در دادگاه می گوید.

Farrer ادعا می کند که او تبعیض به دلیل دین و کلیسا او با حضور در کت و شلوار ادعا می کند.

"شاکی مدعی شده بود به روشنی تعصب در برابر او از لحظه ای که او متوجه شد که شاکی (Farrer) بود و پیرو خدا یک مسیحی و از اعضای کلیسای بتل" طرح دعوی در دادگاه می گوید.

"اگر شاکی دعوت کرده بود که 'استخدام جدید' به یک باشگاه و یا به یک high-end رستوران یک احتمال قوی وجود دارد که او ممکن است شده اند لگد" طرح دعوی در دادگاه می گوید.

طرح دعوی در دادگاه در Shasta County Superior Court در ماه ژوئن. علاوه بر این ادعا Farrrer شد تبعیض بر اساس دین با توجه به ادعاهای این زن بود هتاکان و فروشگاه و کارکنان عمدا وارد پریشانی عاطفی در او.

کت و شلوار نیز ادعا راس تسامح استخدام و آموزش کارکنان درگیر در این حادثه.

یک مدیر در ردینگ راس فروشگاه مراجعه کننده سوال به دفتر شرکت.

مقامات در زنجیره دفتر مرکزی در دوبلین نمی تواند بلافاصله نظر رسیده است.

کت و شلوار یادداشت بتل کلیسا نقش برجسته در ردینگ و جوامع اطراف است. این کلیسا شامل حدود 10 درصد از ردینگ را نسبت به طرح دعوی در دادگاه گفت.

همچنین یک عضو از ردینگ شورای شهر جولی زمستان یکی از کلیسا بزرگان این طرح دعوی در دادگاه می گوید.

کلیسا رشد و نقش آن در ردینگ ساخته شده است که برخی از مردم نگران "در مورد اینکه آیا کلیسا است که مصرف بیش از شهر" طرح دعوی در دادگاه می گوید.

هارون Tesauro سخنگوی بتل گفت که او تا به حال شنیده می شود در مورد دعوی و گفت: کلیسا بود و نه وابسته و یا یک حزب به این مورد.

او گفت که او تا به حال شنیده نشده از اعضای کلیسا علیه تبعیض در اطراف شهر. وجود دارد یک Facebook گروهی که طرفداران تحریم کسب و کار متعلق به کلیسای بتل اعضای, او گفت:.

"که فقط یک چیز غم انگیز برای دیدن چرا که ما معتقدیم در تمام کسب و کار و فقط اقتصاد ردینگ که آن را بزرگ برای دیدن مردم ارائه انواع مختلف خدمات و یا رستوران و یا متفاوت تجارب فرهنگی برای ردینگ جامعه" Tesauro گفت:

"کسب و کار باید با تجربه بر اساس کیفیت خدمات و یا محصول و نه بر اساس اینکه آیا یا نه یک فرد حضور یک کلیسای خاص یا دین است," او گفت:.

پاتریک کماندار از ردینگ که اداره یکی دیگر از Facebook صفحه به نام "تحقیق در مورد بتل" گفت که او تا به حال اعضای کلیسا ارائه به دعا برای او. اما زمانی که او به آنها می گوید " نه " آنها باقی بماند, او گفت:.

"این دست کت و شلوار خاص, من می توانم به شما بگویم که آن چیزی جز یک کلاهبرداری است. آنها عاشق توجه و عشق آنها را به انجام فقیر من — my حقوق از دین است.' که بزرگترین آنها گریه تمام وقت," او گفت:.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن