زن کشته شده توسط تمساح پس از انجام ناخن مشتری در طول مستند در کارولینای جنوبی

N'dea Yancey-برگ ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 1:10 PM EDT مه 7 سال 2020یک زن بود که در بازدید از یک مشتر

توسط ABTINNEWS در 19 اردیبهشت 1399

یک زن بود که در بازدید از یک مشتری برای یک خانه ناخن انتصاب در طول مستند در کارولینای جنوبی مورد حمله قرار گرفت و کشته شده توسط یک تمساح در کارولینای جنوبی با توجه به گزارش پلیس سه شنبه منتشر شد.

سینتیا, Covert, 58, غرق جمعه پس از یک تمساح بارها و بارها او را کشیده به یک برکه در Kiawah Island با توجه به یک گزارش از چارلستون شهرستان کلانتر دفتر. مرگ او شده است حکومت یک حادثه با توجه به مشاوران حقوقی و اطلاعات عمومی افسر Karli Maratea.

"این تراژدی تاسف به یاد شهروندان به هشدار و احتیاط در اطراف ما Lowcountry حیات وحش" Maratea گفت. "کلانتر را خواستار عمومی برای لذت بردن از خارج از منزل با خیال راحت و مسئولانه است."

باربارا هاول گفت پنهانی به خانه او آمد به انجام ناخن های خود را با یک لیوان شراب و "اقدام عجیب و غریب" با توجه به روایت گزارش. اگر چه رژیم صهیونیستی است. هنری مک مستر برداشته اجباری ماندن-صفحه اصلی سفارش مارس 4, کارولینای جنوبی سالن زیبایی باید بسته باقی می ماند در حال حاضر.

باز کردن ؟ بسته؟: در اینجا چگونه 50 states, DC و پورتوریکو در حال کاستن اجتماعی محدودیت فاصله

پنهانی دیدم تمساح زمانی که او انجام هاول ناخن در ایوان و هنگامی که او به پایان رسید او در سمت چپ ایوان به گرفتن عکس.

هاول گفت او فریاد زد به پنهانی که تمساح بود برداشت یک گوزن از آن نقطه و پنهانی پاسخ داد: "من نمی خواهم نگاه آهو" و تلاش برای لمس حیوانات. تمساح برداشت پنهان با پا و شروع به کشیدن او را به آب.

هاول, شوهر, ویلیام پلیس گفت که او شنیده ام همسر خود فریاد رفت و به ایوان و فرار کردن مراحل به عنوان gator lunged در نهان. هاول گفت که او و همسایه مایکل کلاوسون انداخت طناب به پنهانی و او را برداشت و آن را در حالی که ایستاده کمر در آب است.

"من حدس می زنم من نمی خواهد انجام این کار دوباره" Covert گفت: در یک صدای آرام با توجه به شاهد.

به عنوان جفت سعی کردم به جلو و او را از آب تمساح خیره شد به رول و پنهان خود را از دست داده گرفتن بر روی طناب. کلاوسون گفت: پلیس تمساح او را در زیر آب و از او منتشر شد طناب.

زمانی که معاونین کلانتر و آتش نشانی وارد آنها را دیدم هیچ حرکتی در تالاب با توجه به گزارش. ده یا 15 دقیقه بعد پنهان بدن ظاهر.

'این است که یک خانم با یک اجبار': فلوریدا که خوراک تمساح کرکسهای پشت خانه اش مجبور به پرداخت $53K جریمه

تمساح کشیده پشت او زیر آب, اما دوباره چند لحظه بعد و یک افسر قادر به آن شلیک کنید. پلیس برگرفته بدن که تا به حال زخم های شدیدی در پای چپ.

پنهان شد سوم شخص کشته شده توسط یک تمساح در ایالت کارولینای جنوبی در چهار سال گذشته. قبل از آن حملات کارولینای جنوبی هرگز ثبت یک فرد کشته شده توسط یک تمساح.

کمک: آسوشیتد پرس

دنبال N'dea Yancey-براگ در توییتر: @NdeaYanceyBragg



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن