زن زندانی پس از گزارش درایو توسط تیراندازی در شهرستان سنت لوسی

خواهد Greenlee Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:24 PM EDT Jul 21, 2020ST. لوسی شهرستان — A 33-year-old woman

توسط ABTINNEWS در 1 مرداد 1399

ST. لوسی شهرستان — A 33-year-old woman متهم به رانندگی یک وسیله نقلیه در طول یک درایو توسط تیراندازی در این ماه بازداشت شده بود با توجه به سوابق در هفته جاری منتشر شد.

Vanesia Saez از فورت پیرس دستگیر شد دوشنبه در یک جنایت تیر اندازی یا پرتاب موشکی مرگبار به اتهام در ارتباط با جولای 6 حادثه در 3100 بلوک کینگزلی درایو.

سنت لوسی شهرستان کلانتر نمایندگان به صحنه رفت و صحبت کرد و به زنان نزدیک به یک Kia Optima. آنها به عنوان شناخته کیا راننده و مسافر.

بیشتر: پلیس: دو حمله در خارج از بدن با این نسخهها کار در سنت

مسافر دخیل پسر عموی او در این حادثه با توجه به گزارش. مسافر گفت: وجود اختلاف بین پسر عموی او و Kia Optima راننده بیش از $90.

او گفت که آنها به سمت چپ و به دنبال یک نقره خودرو رانده شده توسط Saez. او گفت که پسر عموی او بود و در صندلی مسافر از نقره وسیله نقلیه و یک مرد در صندلی عقب بود.

آنها سعی به از دست دادن نقره وسیله نقلیه در نهایت رفتن به یک آدرس در 2600 جلوگیری از آرنولد دادگاه.

او گفت: نقره ای خودرو نزدیک شده و او پسر عموی اخراج حدود پنج بار. یک شات خرد بخشی از پنجره.

بیشتر: پورت سنت لوسی افسر پلیس به حالت تعلیق به مدت سه هفته بعد از رابطه عاشقانه با جانی

نمایندگان دو 9mm کارتریج روده در صحنه است.

آنها گزارش پیدا کردن Saez خودرو در Pine Creek Village آپارتمان در فورت پیرس. در جولای 8, نمایندگان, اعدام یک حکم جستجو و گزارش, پیدا کردن یک 9mm تفنگ دستی در جعبه دستکش.

Saez رد رانندگی وسیله نقلیه را در تیراندازی. او گفت که او نمی داند هر چیزی در مورد 9mm pistol در وسیله نقلیه خود را. او گفت: "هر کس او را می کشد کلید ماشین" سوابق نشان می دهد.

Saez بعد از ظهر سه شنبه در فرایند منتشر شده از سنت لوسی زندان شهرستان در $20,000 باند یک زندان رسمی گفت.

خواهد Greenlee است اخبار خبرنگار TCPalm. او همچنین پوشش عجیب و غریب, وحشی و عجیب و غریب انجام جنایات در "خاموش ضرب و شتم." دنبال خواهد شد و در توییتر @OffTheBeatTweet و یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-692-8936. E-mail او را در will.greenlee@tcpalm.com

اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار و عجیب و غریب جرم پوشش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب