زن بازداشت شده در ردینگ پس از اتهام DUI سقوط

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:37 PM EDT Apr 26, 2020یک Hayfork زن به اتهام رانندگی تحت تاثیر ماری ج

توسط ABTINNEWS در 7 اردیبهشت 1399

یک Hayfork زن به اتهام رانندگی تحت تاثیر ماری جوانا پس از او گفته می شود سقوط به پشت ماشین دیگری در ردینگ در روز شنبه.

این حادثه رخ داده است و در حدود 6 بعد از ظهر در اونا نهر جاده در نزدیکی Harpole جاده ردینگ پلیس گفت:.

مارس Link, 21, از Hayfork رانندگی جنوبی در اونا نهر جاده هنگامی که او زد به پشت ماشین دیگری بود که آهسته به نوبه خود به سمت چپ بر روی Harpole جاده, پلیس گفت:.

هیچ کس مجروح در تصادف و تمام سرنشینان هر دو خودرو بودند با پوشیدن کمربند ایمنی, پلیس گفت:. اما پلیس گفت: آنها متوجه لینک مانند بوی ماری جوانا.

لینک همچنین گفت ماموران او با استفاده از تلفن همراه درست قبل از تصادف, پلیس گفت:.

بعد از دستگیری لینک, برای اولین بار به بیمارستان منتقل و سپس به شستا زندان شهرستان که در آن او رزرو شده بود به اتهام رانندگی در حالت تعلیق مجوز رانندگی تحت تاثیر مواد مخدر و در اختیار داشتن ماری جوانا برای فروش.

پلیس از مردم خواست تا به اقامت کردن تلفن در هنگام رانندگی و استفاده از مواد مخدر و پشت چرخ دریافت کنید.

"DUI ماری جوانا است که فقط به عنوان خطرناک به عنوان DUI الکل. اضافه کردن استفاده از تلفن همراه در دست یک اختلال راننده و وحشتناک همه چیز مطمئن شوید که به اتفاق می افتد," پلیس گفت:. "لطفا توقف خود را با استفاده از تلفن همراه در حالی که رانندگی. و بدیهی است که نمی نوشیدن و یا استفاده از مواد مخدر و رانندگی است."

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-225-8226 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب